Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Βάρκιζα





4 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι η πραγματική Βάρκιζα είναι όταν αφήνει κανείς τ' αληθινά του όπλα, μεταχειρίζεται τ' αληθινά όπλα σαν ψεύτικα, και τα καταθέτει σαν νάναι αληθινά. Βάρκιζα τέλος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ~theo και boula,
    Οι σύγχρονοι "αντάρτες" του κυβερνητικού θιάσου, εκ στόματος Τριπολίτη απαντούν σε όλου SOS ουστ ου σκατά δικά ζουν:
    "Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε
    είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα
    και επιτέλους σκασμός οι ρήτορες! πολύ μιλήσαμε·
    στο εξής θα παίζουμε σ' αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή