Ουδέν σχολείον για τον Ιωάννου, τα λέει όλα. Πάντα. Επιτρέψτε μουνα σταθώ μ' όνο στη δήλωση Σαμαρά, υπενθυμίζοντας μια μαντινάδα: «Σαν ήλιος βγήκες φωτεινός / στ’ς Αμερικής τ’ αλώνι / κι έλαμψες και ήρθες νικητής / και σ’ αγαπάμε όλοι». Την υπογράφει ο Γιάννης Σμαραγδής και δεν χρειάζεται παρά να προσθέσουμε ότι είμαστε όλοι σ' Αμερική και Σαμαρικοί. Κι όλοι οι έλυνες ενωμένοι, αφεντικά και σκλάβοι, δεξιοί κι αριστεροί, ΟΛΟΙ!
Σ' Αμερική Σαμαρικοί (!!!) όλοι οι καλοί χωρούνε. Κι όλοι οι "κακοί" στη φυλακή πλην αν ...σοβαρευτούνε.
Δεν ξέρω αν άκουσες τη μαντινάδα του Σαμαρά προς το σιχαμένο σκηνοθέτη: «Γιάννη μου, είσαι βρωμερός ωσάν ασβός της τέχνης μα επειδή είσαι χρήσιμος σ' επιδοτώ.... ...Κι ας ζέχνεις»
Τώρα που μπήκες στο χορό θα πρέπει να χoρέψεις και δες τι είπε ο Σαμαράς στου Γερμενή τις σκέψεις:
"Αγόρι μου, στολίδι μου, σαν γέρνεις και μ' αγγίζεις πιο τέρας κι απ' τα τέρατα του κόσμου μου θυμίζεις. Σταλιά-σταλιά μες στη μπουζού τα ρίχνω τα σκυλιά σας, στάχτη στα μάτια του λαού. Εγώ είμ' η αγκαλιά σας.
Θα σου θυμίσω άλλη μια από 'να ανθρωΠάκη για τα χαστούκια Κασιδιάρ' στο στούντιο Παπαδάκη:
"Είμαι μεγάλος τσαμπουκάς, νταής και με τη βούλα κι αν δεν με συγκρατήσετε, θα σας τα σπάσω ούλα! Μα όσο κρατάει το μακελειό, σα γάτα θα λουφάξω. Μόνο σαν φύγει ο ναζί, θα βγω και θα τον ...κράξω!" Πάκης Ποκοπίκο
Μις καλή ζει στη στάχτη... Ήτανε κινητή νυχτιά, "πουφ" είσαγε ο βαρδάρης τόκοι, μα η πλώρη εκέρδιζε όργια με την οργιά. "Ζέστη" λέω πρώτος στα νερά, "να pass για να γραδάρεις" μα συ θύμα 'σαι. Τι Σμαρώ και τι καλά Μαρία; Και για να μην πολυλογούμε: Αύριο σαν τότε! Και χωρίς χρυσά fist. Ω μανίκι! ΜΑΤ, ΕΑ, θα ψάχνει στο στρατί που πάει για το Ντεπό.
Ουδέν σχολείον για τον Ιωάννου, τα λέει όλα. Πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτρέψτε μουνα σταθώ μ' όνο στη δήλωση Σαμαρά, υπενθυμίζοντας μια μαντινάδα: «Σαν ήλιος βγήκες φωτεινός / στ’ς Αμερικής τ’ αλώνι / κι έλαμψες και ήρθες νικητής / και σ’ αγαπάμε όλοι». Την υπογράφει ο Γιάννης Σμαραγδής και δεν χρειάζεται παρά να προσθέσουμε ότι είμαστε όλοι σ' Αμερική και Σαμαρικοί. Κι όλοι οι έλυνες ενωμένοι, αφεντικά και σκλάβοι, δεξιοί κι αριστεροί, ΟΛΟΙ!
Σ' Αμερική Σαμαρικοί (!!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήόλοι οι καλοί χωρούνε.
Κι όλοι οι "κακοί" στη φυλακή
πλην αν ...σοβαρευτούνε.
Δεν ξέρω αν άκουσες τη μαντινάδα του Σαμαρά προς το σιχαμένο σκηνοθέτη:
«Γιάννη μου, είσαι βρωμερός
ωσάν ασβός της τέχνης
μα επειδή είσαι χρήσιμος
σ' επιδοτώ....
...Κι ας ζέχνεις»
Θα μπω κι εγώ εις το χορό με μία μαντινάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήπου "στα γονίδια" εγέρθητη του σαχλαμπού Καιάδα
Αντώνη μας πατέρα μας, εσύ που μας ενώνεις
τι αταξία κάναμε και στην μπουζού μας χώνεις;
Τώρα που μπήκες στο χορό θα πρέπει να χoρέψεις
Διαγραφήκαι δες τι είπε ο Σαμαράς στου Γερμενή τις σκέψεις:
"Αγόρι μου, στολίδι μου, σαν γέρνεις και μ' αγγίζεις
πιο τέρας κι απ' τα τέρατα του κόσμου μου θυμίζεις.
Σταλιά-σταλιά μες στη μπουζού τα ρίχνω τα σκυλιά σας,
στάχτη στα μάτια του λαού. Εγώ είμ' η αγκαλιά σας.
Πόσο γουστάρω έμμετρο
ΑπάντησηΔιαγραφήτον λόγο να διαβάζω.
Μοιάζει με τριαντάφυλλο
ή με φασίστα κάζο!
Θα σου θυμίσω άλλη μια από 'να ανθρωΠάκη
Διαγραφήγια τα χαστούκια Κασιδιάρ' στο στούντιο Παπαδάκη:
"Είμαι μεγάλος τσαμπουκάς, νταής και με τη βούλα
κι αν δεν με συγκρατήσετε, θα σας τα σπάσω ούλα!
Μα όσο κρατάει το μακελειό, σα γάτα θα λουφάξω.
Μόνο σαν φύγει ο ναζί, θα βγω και θα τον ...κράξω!"
Πάκης Ποκοπίκο
Μις καλή ζει στη στάχτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΉτανε κινητή νυχτιά, "πουφ" είσαγε ο βαρδάρης
τόκοι, μα η πλώρη εκέρδιζε όργια με την οργιά.
"Ζέστη" λέω πρώτος στα νερά, "να pass για να γραδάρεις"
μα συ θύμα 'σαι. Τι Σμαρώ και τι καλά Μαρία;
Και για να μην πολυλογούμε:
Αύριο σαν τότε! Και χωρίς χρυσά fist. Ω μανίκι!
ΜΑΤ, ΕΑ, θα ψάχνει στο στρατί που πάει για το Ντεπό.