Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Μελιγαλ...Oh, ya!


Αν μια φωτο αξίζει χίλιες λέξεις,
οι δυο γελοιογραφίες του Ιωάννου, αξίζουν δυο χιλιάδες άρθρα






















Τα λόγια είναι περιτ τά   την ώρα που γνωρίζουμε, μοιάζουν με περιτ τώματα που χρόνια τα μυρίζουμε...

7 σχόλια:

  1. Ουδέν σχολείον για τον Ιωάννου, τα λέει όλα. Πάντα.
    Επιτρέψτε μουνα σταθώ μ' όνο στη δήλωση Σαμαρά, υπενθυμίζοντας μια μαντινάδα: «Σαν ήλιος βγήκες φωτεινός / στ’ς Αμερικής τ’ αλώνι / κι έλαμψες και ήρθες νικητής / και σ’ αγαπάμε όλοι». Την υπογράφει ο Γιάννης Σμαραγδής και δεν χρειάζεται παρά να προσθέσουμε ότι είμαστε όλοι σ' Αμερική και Σαμαρικοί. Κι όλοι οι έλυνες ενωμένοι, αφεντικά και σκλάβοι, δεξιοί κι αριστεροί, ΟΛΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' Αμερική Σαμαρικοί (!!!)
    όλοι οι καλοί χωρούνε.
    Κι όλοι οι "κακοί" στη φυλακή
    πλην αν ...σοβαρευτούνε.

    Δεν ξέρω αν άκουσες τη μαντινάδα του Σαμαρά προς το σιχαμένο σκηνοθέτη:
    «Γιάννη μου, είσαι βρωμερός
    ωσάν ασβός της τέχνης
    μα επειδή είσαι χρήσιμος
    σ' επιδοτώ....
    ...Κι ας ζέχνεις»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα μπω κι εγώ εις το χορό με μία μαντινάδα
    που "στα γονίδια" εγέρθητη του σαχλαμπού Καιάδα

    Αντώνη μας πατέρα μας, εσύ που μας ενώνεις
    τι αταξία κάναμε και στην μπουζού μας χώνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που μπήκες στο χορό θα πρέπει να χoρέψεις
      και δες τι είπε ο Σαμαράς στου Γερμενή τις σκέψεις:

      "Αγόρι μου, στολίδι μου, σαν γέρνεις και μ' αγγίζεις
      πιο τέρας κι απ' τα τέρατα του κόσμου μου θυμίζεις.
      Σταλιά-σταλιά μες στη μπουζού τα ρίχνω τα σκυλιά σας,
      στάχτη στα μάτια του λαού. Εγώ είμ' η αγκαλιά σας.


      Διαγραφή
  4. Πόσο γουστάρω έμμετρο
    τον λόγο να διαβάζω.
    Μοιάζει με τριαντάφυλλο
    ή με φασίστα κάζο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου θυμίσω άλλη μια από 'να ανθρωΠάκη
      για τα χαστούκια Κασιδιάρ' στο στούντιο Παπαδάκη:

      "Είμαι μεγάλος τσαμπουκάς, νταής και με τη βούλα
      κι αν δεν με συγκρατήσετε, θα σας τα σπάσω ούλα!
      Μα όσο κρατάει το μακελειό, σα γάτα θα λουφάξω.
      Μόνο σαν φύγει ο ναζί, θα βγω και θα τον ...κράξω!"

      Πάκης Ποκοπίκο

      Διαγραφή
  5. Μις καλή ζει στη στάχτη...
    Ήτανε κινητή νυχτιά, "πουφ" είσαγε ο βαρδάρης
    τόκοι, μα η πλώρη εκέρδιζε όργια με την οργιά.
    "Ζέστη" λέω πρώτος στα νερά, "να pass για να γραδάρεις"
    μα συ θύμα 'σαι. Τι Σμαρώ και τι καλά Μαρία;
    Και για να μην πολυλογούμε:
    Αύριο σαν τότε! Και χωρίς χρυσά fist. Ω μανίκι!
    ΜΑΤ, ΕΑ, θα ψάχνει στο στρατί που πάει για το Ντεπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή