Ο Γκί Ντεμπόρ επηρέασε όσο ελάχιστοι το κίνημα του Μάη του '68 και πολλά
συνθήματα στους τοίχους τoυ εξεγερμένου Παρισιού, ήταν παρμένα από την
«Κοινωνία Του Θεάματος». Το βιβλίο γράφτηκε ανάμεσα στα 1963 και 1965 και
εκδόθηκε το 1967.
Κεντρική του θέση είναι ότι η σημερινή κοινωνία έχει τόσο απόλυτα κυριαρχηθεί από την οικονομία, ώστε από τον "έκδηλο υποβιβασμό του είναι σε έχειν", τώρα έχουμε οδηγηθεί σε μια "γενικευμένη διολίσθηση από το έχειν στο φαίνεσθαι". Ο εργαζόμενος άνθρωπος δεν παράγει την πραγματικότητα που τον αφορά, αλλά ολοένα και περισσότερο την αλλοτρίωσή του, ό,τι τον ξεκόβει από την ιστορία.
Κατά τον Ντεμπόρ, στη σύγχρονη κοινωνική οργάνωση, εκείνο που συντρίβει τους ανθρώπους, είναι ο κατατεμαχισμός της ζωής σε ολοένα και περισσότερους διαχωρισμούς, σε θραύσματα, συνήθως αλληλοσυγκρουόμενα. Το θέαμα έχει πλέον αναλάβει να επανασυνθέσει τις διαχωρισμένες πλευρές, αλλά ως εικόνες, ως αναπαραστάσεις. Οι άνθρωποι εγκλωβίζονται σε ρόλους, τα βιώματα ξεπέφτουν σε αναπαραστάσεις και έτσι χάνεται κάθε ενωτική πλευρά της κοινωνίας.
-----------------------
Απόσπασμα από τον πρόλογο του βιβλίου:
"...Για να πούμε την αλήθεια δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανένας στον κόσμο που να μπορεί να ενδιαφερθεί για το βιβλίο μου, εκτός από κείνους που είναι εχθροί της υπάρχουσας κοινωνικής τάξης πραγμάτων και που δρουν έμπρακτα με βάση αυτή την τοποθέτηση. Η βεβαιότητα μου ως προς αυτό, καλά θεμελιωμένη στη θεωρία, επικυρώθηκε από την εμπειρική παρατήρηση των σπάνιων και φτωχών κριτικών ή υπαινιγμών που προκάλεσε, ανάμεσα σ' αυτούς που κατέχουν, ή προσπαθούν ακόμα να αποκτήσουν την εξουσία, να μιλούν δημόσια μέσα στο θέαμα, ενώπιον άλλων που σιωπούν. Aυτοί οι διάφοροι ειδικοί των φαινομενικών συζητήσεων που αποκαλούμε ακόμη, καταχρηστικά πάντως, πολιτιστικές ή πολιτικές, έχουν ευθυγραμμίσει αναγκαστικά τη λογική και την κουλτούρα τους με τη λογική και την κουλτούρα του συστήματος που τους χρησιμοποιεί κι αυτό όχι μόνο γιατί έχουν επιλεγεί απ' αυτό αλλά κυρίως γιατί ποτέ δεν διαπαιδαγωγήθηκαν από κάτι άλλο."
Guy Debord
_______________________________
Ο πανεπιστημιακός Σπύρος Μαρκέτος, προσκεκλημένος στο Γαλλικό ινστιτούτο (16.12.2011) να μιλήσει για το Guy Debord, κατακεραυνώνει τον ιμπεριαλισμό και το Γαλλικό κράτος μέσα στο στόμα του Λύκου* και τελειώνει την τοποθέτηση με μερικά “Γαλλικά” για τον Σαρκοζί.
Διαβάστε το κείμενο της ομιλίας του, όπως δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο «Η λέσχη»
(*)Το Γενικό Προξενείο της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη εγκαταστάθηκε από τις 11 Ιουλίου στους χώρους του Γαλλικού Ινστιτούτου.
Κεντρική του θέση είναι ότι η σημερινή κοινωνία έχει τόσο απόλυτα κυριαρχηθεί από την οικονομία, ώστε από τον "έκδηλο υποβιβασμό του είναι σε έχειν", τώρα έχουμε οδηγηθεί σε μια "γενικευμένη διολίσθηση από το έχειν στο φαίνεσθαι". Ο εργαζόμενος άνθρωπος δεν παράγει την πραγματικότητα που τον αφορά, αλλά ολοένα και περισσότερο την αλλοτρίωσή του, ό,τι τον ξεκόβει από την ιστορία.
Κατά τον Ντεμπόρ, στη σύγχρονη κοινωνική οργάνωση, εκείνο που συντρίβει τους ανθρώπους, είναι ο κατατεμαχισμός της ζωής σε ολοένα και περισσότερους διαχωρισμούς, σε θραύσματα, συνήθως αλληλοσυγκρουόμενα. Το θέαμα έχει πλέον αναλάβει να επανασυνθέσει τις διαχωρισμένες πλευρές, αλλά ως εικόνες, ως αναπαραστάσεις. Οι άνθρωποι εγκλωβίζονται σε ρόλους, τα βιώματα ξεπέφτουν σε αναπαραστάσεις και έτσι χάνεται κάθε ενωτική πλευρά της κοινωνίας.
-----------------------
Απόσπασμα από τον πρόλογο του βιβλίου:
"...Για να πούμε την αλήθεια δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανένας στον κόσμο που να μπορεί να ενδιαφερθεί για το βιβλίο μου, εκτός από κείνους που είναι εχθροί της υπάρχουσας κοινωνικής τάξης πραγμάτων και που δρουν έμπρακτα με βάση αυτή την τοποθέτηση. Η βεβαιότητα μου ως προς αυτό, καλά θεμελιωμένη στη θεωρία, επικυρώθηκε από την εμπειρική παρατήρηση των σπάνιων και φτωχών κριτικών ή υπαινιγμών που προκάλεσε, ανάμεσα σ' αυτούς που κατέχουν, ή προσπαθούν ακόμα να αποκτήσουν την εξουσία, να μιλούν δημόσια μέσα στο θέαμα, ενώπιον άλλων που σιωπούν. Aυτοί οι διάφοροι ειδικοί των φαινομενικών συζητήσεων που αποκαλούμε ακόμη, καταχρηστικά πάντως, πολιτιστικές ή πολιτικές, έχουν ευθυγραμμίσει αναγκαστικά τη λογική και την κουλτούρα τους με τη λογική και την κουλτούρα του συστήματος που τους χρησιμοποιεί κι αυτό όχι μόνο γιατί έχουν επιλεγεί απ' αυτό αλλά κυρίως γιατί ποτέ δεν διαπαιδαγωγήθηκαν από κάτι άλλο."
Guy Debord
_______________________________
Ο πανεπιστημιακός Σπύρος Μαρκέτος, προσκεκλημένος στο Γαλλικό ινστιτούτο (16.12.2011) να μιλήσει για το Guy Debord, κατακεραυνώνει τον ιμπεριαλισμό και το Γαλλικό κράτος μέσα στο στόμα του Λύκου* και τελειώνει την τοποθέτηση με μερικά “Γαλλικά” για τον Σαρκοζί.
Διαβάστε το κείμενο της ομιλίας του, όπως δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο «Η λέσχη»
(*)Το Γενικό Προξενείο της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη εγκαταστάθηκε από τις 11 Ιουλίου στους χώρους του Γαλλικού Ινστιτούτου.
(Μετά από ενδελεχή έρευνα και ακούγοντας παράλληλα «Ενδελέχεια», διαπίστωσα ότι για το εν λόγω βιβλίο δεν έχουν γραφτεί στίχοι από την Άννα Αχμάτοβα, καθώς και ότι ο Άρης Αλεξάνδρου δεν συμμετείχε στη μετάφραση του βιβλίου από τα Γαλλικά.)

Εκπληκτική ανάρτηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πρόβλημα τι ζει; Υιοί, πόση μείωση!...
theo,
ΑπάντησηΔιαγραφήНе оставляйте вопросы
Ваш ум устал.
Смотрите цветы, посмотреть на природу
увидеть насекомых, которые выглядят.
Соблазненные глаз
красивый закат
Величие души
чтобы они не найти его снова
(στίχοι που σκεφτόταν αλλά τελικά δεν έγραψε η Άννα Αχμάτοβα)
(μτφρ.: Μην αφήνεις απορίες το μυαλό σου να κουράζουν.
Δες τα άνθη, δες τη φύση δες τα έντομα που μοιάζουν.
Αποπλάνησε το βλέμμα σε ωραία δειλινά
της ψυχής το μεγαλείο μήπως και το βρεις ξανά
(η μετάφραση έγινε από το μεταφραστή της Google, καθότι σήμερα ο Άρης Αλεξάνδρου μετέφραζε άλλους στίχους και δεν προλάβαινε...)
«Τα ποιήματα ξαναγράφονται. Δεν μεταφράζονται» έλεγε ο Αρης Αλεξάνδρου. Σκοπός σου εσένα το μαχαίρι
ΑπάντησηΔιαγραφήВступление
ИЗ ГОДА СОРОКОВОГО,
КАК С БАШНИ, НА ВСЕ ГЛАЖУ.
КАК БУДТО ПРОЩАЮСЬ СНОВА
С ТЕМ, С ЧЕМ ДАВНО ПРОСТИЛАСЬ,
КАК БУДТО ПРЕКРЕСТИЛАСЬ,
И ПОД ТЕМНЫЕ СВОДЫ СХОЖУ.
25 августа 1941
Осажденный Ленинград
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΛΙΑ ΕΝΝΙΑΚΟΣΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ
ΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΣΤΡΟ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΨΗΛΑ.
ΣΑ ΝΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩ ΞΑΝΑ
ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ.
ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΔΙΑΒΗΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΕΙΝΗ.
25 Αυγούστου 1941
Πολιορκημένο Λένινγκραντ
Άννα Αχμάτοβα
“Ποίημα δίχως ήρωα”
Μτφ: Δημήτρης Β. Τριανταφυλλίδης
Χαχαχα! Μάσε χι "Στρέλλα", Νίκε πονά νέτα σα γωνία μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικοί νονοί! Σκι-εμετό υπέρ Πέραν; 33 χρόνια είναι εκεί ο Άρης Αλεξάνδρου!
τι θα πει η λέξη ανέταμε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ο αόριστος του ρήματος "ανατέμνω".
ΑπάντησηΔιαγραφήboula,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως πρόκειται για β΄ αόριστο του ανατέμνω(=προκαλώ διερευνητικές τομές, επιμερίζω με στόχο την ενδελεχή έρευνα). Δεν μπορώ να δώσω καλύτερη ερμηνεία. Το ουσιαστικό «ανατομία» τα λέει όλα.
Άμα συμφωνεί κι ο Μπαμπουινιώτης (χαχαχα... τι λόγος!) μας πέφτει;
ΑπάντησηΔιαγραφήναι, εκεί πήγε και μένα το μυαλό μου αλλά δεν ήξερα ότι το ανατέμνω έχει β' αόριστο
ΑπάντησηΔιαγραφήβ΄ αόρ.: ανέταμον, α΄ αόρ.: ανέτεμον (α, ναι! τεμόν)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα πει "άθλια χούντα του τραπεζίτη Παπαδήμου";
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο «άθλια» είναι παρατατικός του ρήματος «αθλίω».
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραπεζίτης είναι το δόντι πριν τον φρονιμίτη.
Για χούντα και Παπαδήμο δεν ξέρω τίποτα, ο ηλίθιος...
Λες να 'ναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε;
στο λεξικό του Α. Γεωργοπαπαδάκου είδα ότι το τέμνω έχει μόνο β' αόριστο έτεμον (ιων. και δωρ. έταμον). Στο Όμηρο και την δωρ. διάλεκτο το ρ. απαντά ως τάμνω και κλίνεται όπως το κάμνω. Παράγ. τέμενος, ταμίας
ΑπάντησηΔιαγραφήChrismos
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΠΑ καιγω! Νόμοι-ζα πόσιμε. ΟΜ όνος Ηλί-θείος που δέκατα λαβαίνει...
Boula
Άρα SOS Τατόι! Πέος-Πύρρος ως Ίων ή Δωριεύς. Το ζητεί, μα δεν είναι key, αλλά (e, miss) τι κάμνουμε και προς τα πού λάμνουμε...
Ανατομέα βήτα, μην κάμνεις σεξ με πολλές ταυτόχρονα (ανά τομέα γάμα), όπως κάμνουν τα ταχυδρομεία (ανά τομέα δ' ΕΛΤΑ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι ΟΜμμμμμως, το ΟΜ ήταν απλό και κατ' ανοητο. (απορώ που δ' έντοκα τα 'λαβες...)
Όσο για τον υπερφίαλο τίτλο του Μπογιόπουλου, δεν απευθύνεται στο έτσι κι αλλιώς χαμηλό μασάει «κιου». Απλά, μονολογεί (εν είδει αυτοτιμωρίας), επειδή εξέλαβε τον «Ηλίθιο» του Ντοστογιέφσκι ως αυτοβιογραφία.
Χαχαχα! Με στηλες!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντροφε Χρησμόφ, ο Λησθένης επικίνδυνα καθώς ξερη σκαλα ότι το σεξ είναι αντεπαναστατικό! Ένατα Ξυδάκη στυση Ιβηρία (ίσως να 'σαι Αννα κουφη συ).
Όσο για τον Μπογιόπουλο που με lay ηλίθιο, διασκεδάζω με την καταδίκη του στο εκλογικό "υπόγειο", συνεπεία των "εγκλημάτων και τιμωρίας" του ποιμνίου του...
ά τεμνη κοινωνία!
ΑπάντησηΔιαγραφή(του θεάματος βεβαίως, βεβαίως)
κι όμως σας έχω εμπιστοσύνη !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακώς! Δεν θέλουμε τίποτα απ' τον θεό του εμπορίου, εκτός από μάτια Ερμητικά κλειστά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έλεγε κι ο Αγαθαρχίδης (γιος του Αγάθαρχου κι εραστής του τυράννου της Κ-αρχιδόνας Κλειτοριδοσθένη), "οι στολές μαρτυρούν τη γύμνια της ιδεολογίας. Οι ιδεολογίες τη γύμνια της ύπαρξης". Και ο εραστής της βίας Βίας, συμπλήρωνε: "Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού".
~theo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάμαι στη Χάγη, την Ουκρανή, τη Rianna που πουλούσε λουλούδια και που όλοι οι δόκιμοι (ε, φαιδροι ανθοι πωλω Χαγη), απολάμβαναν επί πληρωμή την ήβη της.
-Καλοί οι ΔΕΑ εις ηβη, Ρία; τη ρωτούσα. Σε Άννα κουφή ζουν;
-Γλυκύτατοι, μου 'λεγε αυτή. Με τόσο γλυκούς άντρες έκοψα τη ζάχαρη (Άντραι, η Ζαχαρ' off), άσε που με τόσα λεφτά, μπορώ κι αγοράζω από το "Alexander" όποιο τζην βρω στις εκπτώσεις (Alexander Soldes, any jean)
-Ρία, υπάρχει ανάμεσα σ' αυτά τα φίδια κάποιος βίαιος, που-στης συνευρέσεις σας το παίζει «μούρη» και φιλόσοφος;
-Ναι. Δεν είν' ο Βίας, δεν είναι κροταλίας, είν' όψη νά'χεις, ο Ηλίας.
(Τώρα η Rianna έχει γεράσει, αλλά μου 'κανε εντύπωση που μια πρώην νέα πόρνη ήξερε τον Βία των Πρωην-νέα...)
~solo,
Εντελώς ά τεμνει, λαιμε! Αυτή η κυνωνία θα Strauss ή μόνο αν αρχίσουν να τέμνονται λαιμοί.
~boula,
thanks γιατί να πω κάλυψη μίασμα σωνει κι ίσοι στο cell οίδας.
Χα, χα, χα! Φοβερή η εμπυρία σου. Οι μπύρες τα έχουν αυτά, λόγω μπυρωίνης (μια ουσία-μπουμπούκι σαν την μεθ' Άδωνη).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι και μαζικά γαϊδούρια (mass όνους) επιστρατεύσαμε! Φτάσαμε ως τη Σιβηρία και την Ουκρανία! (Αλήθεια, ξέρεις ότι οι καλύτερες πίπες γίνονται από ξύλο ου-κρανιάς;).
Κι ένας -και φτύσω Τίτο, θε' μαμ-ass;- είναι ο de-bor κι Ομάρ κ' έτος!
Οι παπούδες μου εμένα δεν είτανε λύκοι, τι μου ρίχνεσαι αιώνα - μαντρόσκυλε και με πονάς, κάλλιο χώσε με μέσ' στο μανίκι της ζεστής, των στεπών της Σιμπήριας, προβιάς ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσίπ Εμίλιεβιτς Μάντελσταμ, μετάφραση Άρης Αλεξάνδρου
theo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι πληρώ φορεία και κακό! Ρε συ θα το κάψεις το μπλογκάκι! Εμπύρετος βροχή της!
(μπυρωίνη, μεθ' Αδωνη κι ου-κρανιά γράψανε!!!)
Έχεις δίκιο. Συ μειώθηκες το μπλογκ νέο ρεκόρ:
Οίκος ή σχόλια χωρεί scan να Γκύ-ξουμε το Γκυ και το σπείρω.
Κάποιο αόρατο πνεύμα μάς κρατάει μακριά απ' το θέμα. Ας είναι... Τουλάχιστο να φταις στύση μέρες θα χορτάσουμε γκυ (όχι demo, πασά μ'), όπως σκι, άλλα ή πόκα (τ' άστατα ευτυχίας).
Κι αν μύτη άλλο, το γέλιο των (κλειστών) σχολίων!
boula,
Απο κατω στάθηκε η επικοινωνία με το υπερπέραν;
Μας είχε λήψη...
Θα τα κάψω τα ρημάδια τα blogάκια".
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρη cop ω λιμέ το ρεκόρ. Ως Τέο πώρωση! Γ΄ ουστ άρω! Κάθε blogάκι και καημός, κάθε καημός και δάκρυ.
+έχυσε και +α δίνης πληροφορίες. Then pass piss, ω!
Η επ' οίκοι νονοί α! με το υπερπέραν δεν είχε δια copy ποτέ, apple πάντα μα sleepy
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ζω; Δύο είστε Boula;
ΑπάντησηΔιαγραφήtheo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ως Τέο πώρωση(!!!) είναι η υπ. αριθμ.222 εύλογη μένει «ασθένεια» two-two-two ιστό λογίου.
boula,
Οι περιστασιακοί έποικοι νονοί Α΄ με το υπερπέραν πάντα θάμα slEepy.
Η Κάθυ με ρινίτις κατά χρυση πάντα θάμα sleepY.
Slip pee...
Paul είχε Ρωμαία (ΓΑΠ). Ίτε blogger! Η E.X. three (kick ΕΣΑ) three σκεφτική άποψη, three Matisse μένει στην ΗΠΑ rythm 333 ανάρτηση! For four forecasts (444) καλή είναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήChrismos
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν υπάρχει καμία κατάχρηση, ούτε καν σκέψη ...
είμαι προστατευμένη ...
Theo
twins, the sign of the zodiac
Twins! Δη δει μιση μένει αυτό; Στήνε λινή κει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετρώ (μαζί) ηδύ τη όψει...
boula,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι τυχερές που είστε οι προστατευμένες γυναίκες!
Εμείς όταν αποκτήσουμε προστάτη, τότε είναι που μας...slip pee και μας φεύγουν στο Slipadκι μας.
Τι ζώδιο είναι ήδη Δημοι; Της Γης, του Ουρα νού, της φωτιάς, του αέρος ήτις θ' αλλάσσεις; Δεν έχω asshole-ηθη και δεν ξέρω απ' αυτά...
Εσένα σε Πειραιά ζουν; ΚΕΠ ως ΟΤΑ πιστεύεις;
Δεν έχω να προσθέσω τίποτε, απλά τα σχόλια ήταν 31 και ΗΠΑ - ΝΑΤO κάψω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλόοοοοο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομη ζώο τι η, ήπαρ x ίναι αναγνωρίσιμη και η αναγνωρισιμότητά τις ίναι ήπαρ κτεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήToll ατ ινικό όνο μα του αστερισμού ίναι Gemini
και ίναι του α-ε ram α-ζ-η με το ζυγό και τόνοι δρω χόο.
Πολλές φορές ανατρέχω στις επιδράσεις της για να καταλάβω τη Ζωή.
boula,
ΑπάντησηΔιαγραφή~λες «υπάρχει, είναι αναγνωρίσιμη...» κ.λ.π.
Ποια η ναυτία να γνωρίσει «μη»; (σ' όρη άλλα δέκα τα 'λαβα...)
~Ωπ! οστά σα λάμια, έτσι και ταζω δια του αέρος, λένε πως είναι τα καλύτερα. Αληθεύει;
~Τη Ζωή μη την παράξει γης που νεα κατ' ανόητη. Είναι γυαλί PC.
Τις προάλλες έκλαιγε κι έλεγε το Μπόνο της: «ΙΚΑ ειμαι νούλα, ούτε κάνα πωλητήριο δημοτικού δεν έχω! Πολύ θάθελα να 'μουνα λογία κι ας ήμουν και δίδυμη. Λογία του αέρος...»
Πολλοί τύλοι πίθηκα, τίγκα ή μένει...
εννοούσα την ύπαρξη (όπου x=ξη) ότι είναι αναγνωρίσιμη, οικεία
ΑπάντησηΔιαγραφήστην ανάρτηση πάντως γίνεται μια χρονική αναδρομή στην περιoδική επανάληψη των επαναστάσεων
αυτή δεν είναι μια κλίμακα αναγνωρισιμότητας ;
Πολύ μου αρέσουν τα blogs με ζώδια, συγχαρητήρια. Να πω κι εγώ τη γνώμη μου: Είμαι υδροχόος στο ζωώδες ζώδιο, κολοκυθοκόφτης στο κινέζικο, σκωληκοειδίτις στο αφρικανικό και ηλιόσπορος στο ανταρκτικό (νοτίου πώλου). Έχοντας ανάδρομη τη σελήνη και τον Ερμή στα τέτοια μου, προβλέπω επανάσταση (ή και καταστροφή του κόσμου) στις 20.12.2012, η ώρα 20.12. Το λένε άλλωστε και οι Ινκα's!
ΑπάντησηΔιαγραφήboula,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Ραμάλ Ισταμπουλ, Λίτσα! Το ραϊσε σα φις! Τώρα αι γυνες σαφές στερει! (Αττική σύνταξη με περικοπές, λόγω πίεσ' άι, άι, άι, άι...)
theo,
Δήχνεις πολύ ενήμερο μένος. Φαίνεται να 'χυσε m-βαθύνει στο dark sight of the μουν...
Μπαίνουμε στον Υδροχόο και θ' ανάψουν οι φωτιές
Ικαροι νερό θα ρέουν. Ε, Τσιλέρ, αυτοί που καίουν
Κι όμως θα καούν καρυδιές...
Το δικό μου ζωώδιο είναι «βιβλίο στην Ινδία» (Ινδικό εν-χοιρίδιο), ωπ,οσφραίνεται και στη φωτό.
(Δέμα να γνωρίζετε για τί έλη ειπα κι ερώ...)