Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Σε 38 χρόνια...


«Εδώ Πολυτεχνείο! Εδώ Πολυτεχνείο! Αδέλφια μας στρατιώτες! Αδέλφια μας στρατιώτες!
Πώς είναι δυνατόν να πυροβολήσετε τ’ αδέλφια σας;
Μην κάνετε καμιά μαλακία και πυροβολήσετε γιατί, ούτως ή άλλως,
κάποιοι από εμάς θα γίνουν τόσο κρυφοφασισταριά
που -προκειμένου να σώσουν την κωλάρα τους-
σε 38 χρόνια θα κάνουν κυβέρνηση συνεργασίας με τους φασίστες.» 

(από το μπλογκ «Πιτσιρίκος»)













4 σχόλια:

  1. Αδέλφια μας στρατιώτες, αδέλφια μας στρατιώτες.
    Έχετε γίνει πολύ αντιπατριώτες. Σήμερα τ΄αδέλφια μας οι ΜΑΤατζήδες κάνουν όλη τη δουλειά κι εσείς κωλοβαράτε στη σκοπιά διαβάζοντας playboy.
    Στον επόμενο ανασχηματισμό θα σας κάτσουμε έναν Βορίδη στο Άμυνας να σας στρώσει. Κι όποιος δε στρώσει, θα πέσει πολύ ...τσεκούρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Και σιελ any και κάθε L any"... Για να ξεκαθαρίσει αυτό το μπουρδέλο θέλει πολλή δουλειά. Και κυρίως κλειστά αφτιά στις "συγνώμες" (μας έχουν σακατέψει οι συναισθηματισμοί) και σταθερό χέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. solo,
    Όπως λένε καις τα Lidl: Να σφίξουν e-coli

    theo,
    σταθερό χέρι και μάτι γερά κι ίσιο.
    (να μην πει «γεννουν χαμαί» ενεσεις φέρε...σσσσς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πού Σέρραι;
    Πριν από πέντε ώρες γλιτώσαμε και την 20.11.2011 (20.11΄)! Και του χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή