«Εδώ Πολυτεχνείο! Εδώ Πολυτεχνείο! Αδέλφια μας στρατιώτες! Αδέλφια μας στρατιώτες!
Πώς είναι δυνατόν να πυροβολήσετε τ’ αδέλφια σας;
Μην κάνετε καμιά μαλακία και πυροβολήσετε γιατί, ούτως ή άλλως,
κάποιοι από εμάς θα γίνουν τόσο κρυφοφασισταριά
που -προκειμένου να σώσουν την κωλάρα τους-
σε 38 χρόνια θα κάνουν κυβέρνηση συνεργασίας με τους φασίστες.»
![]() |
| (από το μπλογκ «Πιτσιρίκος») |

Αδέλφια μας στρατιώτες, αδέλφια μας στρατιώτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε γίνει πολύ αντιπατριώτες. Σήμερα τ΄αδέλφια μας οι ΜΑΤατζήδες κάνουν όλη τη δουλειά κι εσείς κωλοβαράτε στη σκοπιά διαβάζοντας playboy.
Στον επόμενο ανασχηματισμό θα σας κάτσουμε έναν Βορίδη στο Άμυνας να σας στρώσει. Κι όποιος δε στρώσει, θα πέσει πολύ ...τσεκούρι.
"Και σιελ any και κάθε L any"... Για να ξεκαθαρίσει αυτό το μπουρδέλο θέλει πολλή δουλειά. Και κυρίως κλειστά αφτιά στις "συγνώμες" (μας έχουν σακατέψει οι συναισθηματισμοί) και σταθερό χέρι...
ΑπάντησηΔιαγραφήsolo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως λένε καις τα Lidl: Να σφίξουν e-coli
theo,
σταθερό χέρι και μάτι γερά κι ίσιο.
(να μην πει «γεννουν χαμαί» ενεσεις φέρε...σσσσς)
Πού Σέρραι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από πέντε ώρες γλιτώσαμε και την 20.11.2011 (20.11΄)! Και του χρόνου...