Έχω πάθει πλάκα με την ομοιότητα. Στην αρχη νόμιζα πως ήταν μοντάζ. Φυσικά αγνοούσα το συΝκρότημα που παίζει με ... διακρότημα, καθόσον καθόλου φίλος του βαρέως μετάλλου πλην ελαχίστων x εραίσεων. ΥΓ. Τελικά τη αυτή ημερομουνία ορκίστηκε (χα, χα) η κυβέρνηση Νέας Λα.Πας.
Πωλεί petit χυμένο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυφ, πέρασε κι αυτή η ημερομηνία. Ευτυχώς που δεν πάθαμε τίποτα...
Περιμένουμε τώρα να περάσει και η 20.11.2011 (20.11΄).
Θυμάσαι το «Άσσος Κούτα -Παπαστράτος»;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν όχι, θυμήσου το...
Ass βοηθήσουμε λυπών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμα 'σαι;
Έχω πάθει πλάκα με την ομοιότητα. Στην αρχη νόμιζα πως ήταν μοντάζ. Φυσικά αγνοούσα το συΝκρότημα που παίζει με ... διακρότημα, καθόσον καθόλου φίλος του βαρέως μετάλλου πλην ελαχίστων x εραίσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Τελικά τη αυτή ημερομουνία ορκίστηκε (χα, χα) η κυβέρνηση Νέας Λα.Πας.