Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

11/11/11, 11:11':11"


Πολύ σύντομα θα διαπιστώσουμε ότι σε σύγκριση με τον ζοφερό θεριστή (grim reaper) Παπαδήμιο,
ο Μπενίτο θα μας φαίνεται απλός τραγουδιστής...




4 σχόλια:

  1. Πωλεί petit χυμένο!
    Ουφ, πέρασε κι αυτή η ημερομηνία. Ευτυχώς που δεν πάθαμε τίποτα...
    Περιμένουμε τώρα να περάσει και η 20.11.2011 (20.11΄).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θυμάσαι το «Άσσος Κούτα -Παπαστράτος»;
    Αν όχι, θυμήσου το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω πάθει πλάκα με την ομοιότητα. Στην αρχη νόμιζα πως ήταν μοντάζ. Φυσικά αγνοούσα το συΝκρότημα που παίζει με ... διακρότημα, καθόσον καθόλου φίλος του βαρέως μετάλλου πλην ελαχίστων x εραίσεων.
    ΥΓ. Τελικά τη αυτή ημερομουνία ορκίστηκε (χα, χα) η κυβέρνηση Νέας Λα.Πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή