Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Αποκαθηλώσεις


Καλή ανάγνωση
Δίσεκτο ονομάζεται ένα έτος κατά το οποίο προσμετράται μια παραπάνω ημέρα, (εικοσιτετράωρο), με σκοπό τη διόρθωση σφαλμάτων που προκαλούνται από τον μη ακριβή υπολογισμό της διάρκειας της ημέρας, πλήρους περιστροφής της Γης, στην μέτρηση του ηλιακού έτους.
Κατ' ακολουθίαν ονομάζω Δίσεκτο ένα άρθρο το οποίο προσμετράται τουλάχιστον ως μια παραπάνω άποψη (όχι αβασάνιστη), με σκοπό τη διόρθωση σφαλμάτων που προκαλούνται από την μη ακριβή αποτίμηση της αξίας ενός προσώπου, στην ποιοτική μέτρηση των αξιομνημόνευτων ιδεών.
Ιδού μερικά παραδείγματα από δίσεκτα άρθρα:

Τα "εργαλεία" των ρασοφόρων, τα "θαύματα" τους, και η δικιά μας προσμονή και επιδίωξη

Θρησκευτικός σκοταδισμός

Το επίκαιρο «Κατηγορώ» της Γαλάτειας κατά του Ν. Καζαντζάκη

Κ. Παπούλιας: Από Τελετάρχης ..κομματάρχης της δεκαετίας του '50

 



30 σχόλια:

  1. Πω λιπαρά! Πομπή!
    Πω λιπαρά! Στα τικ ή ώμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γι αυτό καίει φωτό παραπέμπει σύρε μέσην θήκες χαλαρος εις κήπο Μονής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορεί οι χαρακτηρισμοί της Γαλάτειας για τον Καζαντζάκη να προβληματίζουν, μπορεί να είναι κι αληθινοί, αλλά δεν αποτελούν κανόνα για γενικότερους χαρακτηρισμούς - αφορισμούς
    Ακόμα ένας "μετακομμουνιστής (!), απάνθρωπος (!), εκτός τόπου και χρόνου (!)" !!! που αντίθετα με τον Καζαντζάκη αυτόν τον αγαπώ πολύ. 3:14-3:38 min, 4:30-4:42 min

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. boula,
    Νομίζω πως ήττα νάτη χέστο παράδειγμα. Ο Μάνος ήταν αντικομμουνιστής κι όχι μετακομμουνιστής, ήταν υπερευαίσθητος κι όχι απάνθρωπος, ήξερε πολύ καλά το τί ήθελε κι έκανε, άρα μόνο εκτός τόπου και χρόνου δεν ήταν. Αλλά δεν είν' αυτός το θέμα μας.
    Η φασίζουσα μηδενιστική λογική της αυτοαποκαλούμενης αριστερής διανόησης και η υποκριτική «ουδετερότητα» των ύπατων (βλ. απόπατων) πολιτικών και θρησκευτικών αξιωμάτων, μας αφορά (αφού «μάσκα» φορά -κι εδώ είναι το ζουμί) πολύ περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ass-λειτουργοί SOS! Σίντο νηστικά στύση-ζήτηση (ως δημοσιοκάφρος) και ass -επίσημα no teen- ου CIA που προβάλλει αμείλικτη από τη δεύτερη φράσσει του Chrismos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν το είπα για πα Ra δήγμα
    απ Lao καθ' εις ευ ω-ε τ' αχθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά βρε boula...κι εμετό Λάος βρήκε σκιαί τ' άχθη σ';;;
    Κρίμα και μασησε πολλοί συμπαθείς!...
    Πάντως αν αλλάξεις γνώμη, σε περιμένουμε μ' ανοιχτές αγκάλες (άσε πούστη να Γκάλη μασα νίκης ού τόση άλως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Wine ot; Ωραία χώρα είναι το Λάος, αν εξαιρέσουμε ότι εκεί οδηγούν δεξιά και ότι στις τελευταίες εκλογές ψήφισε το εκπληκτικό 99,6% των κατ' οίκον.
    Τελικά θέλει πολλή δουλειά το πράμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστώ και ανταποδίδω !
    αλ λαο χι δεν τάχθηκα με toll α ως(δάγκωσ' τιγλ Όσσα σου)
    παρ' o lop ου ilex ή αντικομμουνιστής μου άρεσε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέστο ρε γμτ! (κι επείγει ψυχή μου στην Κούλουρη...)

    Για τον «παπούλη» Εφραίμ και για τον ευφραινόμενο Παπούλια, δεν είπες ώμο στυγνό μισου...

    Κύριε συντονιστα (και θαύμαστα τα έργα σου)
    Ποια φράσσει ενω εις; Ύπατοι ποτά καλώ;
    (θα 'πε: Θάνοοο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με κούρα ζεις; Από το "η φασίζουσα λογική" ΚΕΠ, άρα κάτω.
    Boula, κάκωση μ' Άδη (push ass, α ρε συ) αυτί ill: έξι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Re παιδιά βοηθήστε με και θα πάρετε πως οστά!
    Έχω ένα μπουκαλάκι με πορδή!!!
    Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι του Χριστού, του Εφραίμ, του Καζαντζίδη ή του Παπούλια.Ή μήπως είναι της Γαλάτειας;
    Πως θα λύσω το πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Solo,
    Απλά πιες το περιεχόμενο. Οι αισθητήρες της γεύσης και της όσφρησης συνδέονται με την ανάκληση της μνήμης για το ποιοι μας έχουν χεσμένους.
    Ελπίζω η απορία σου να λυθεί γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κλάσει κόπρο, βλήμα! Γεύση-γνώση ass. F κώλοι a panties, see.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχα... Άριστες ηδείς λεκσίες του κώλου. Κωλαριστές!
    (theo, μ' άλλον έχει σκιερ δύση ταπώσω status όλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ιππότη μ', ass πολίτη κλάσιμου. Η οπή α΄ κλάσει μου (αρνί τε), να, δε χτυπώ σ' οστά. Έχω κλάσει Κύπρο, τιμή, Σισέ, μισθό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απ' ότι βλέπω δις κωλα τα πως οστά δω μέσα
    Μου φαίνεται πως το πορδομπούκαλο, θα το βάλω εκεί απ΄όπου προήλθε το περιεχόμενό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πούστην F.χ. θα το βάλεις; Ποια nuit, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. E tι ποιανού είναι; Είπαμε , περί απάτης πρόκειται.
    Κάτι ληγμένα αυγά είχα φάει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχχαχααα... ΕΣΑ στους δυο πωλήσας απολαμβάνω. Να συννομοι λύται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σολωμοί με κανίς, έτσι; Τυλιγμένα α΄-β΄ γάμου τσαμπούνα store, α;
    Η Δέσπω smash! Stop σιλό κι ο Chrismos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δες σα σπείρας το ψιλό. Γελά οπου οργια ζεις, μ' απιστε φταις δις λεκσίες!
    -Ιππότη μ' ass πολίτη κλάσιμου
    (ποιος ιππότης έχει κώλο σαν ενός πολίτη για κλάσιμο;)
    -να, δε χτυπώ σ' οστά
    (και πολύ καλά κάνεις, τα οστά είναι εύθραυστα)
    -Έχω κλάσει Κύπρο
    (εγώ να δεις!)
    -Σολωμοί με κανίς
    (συνταγή Μαμαλάκη;)
    -Τυλιγμένα
    (αν δεν τα τυλίξεις θα σπάσουν)

    Τελικά ως όλο είναι η mousse ασσου στην έμπνευση!...χαχαχαααχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Chrismos
    Δεν σχολιάζω για τον Εφρέμ και για τον Πα Πούλια γιατί δε με απασχολούν κα θόλου
    αλλά μ' όνο γιατί photo με το skill άκι που διαβάζει. Έχει ένας χαίτη κο διήγημα ο Αζίζ Νεσίν στη Νοημοσύνη των ζώων. Λέγεται ΄΄το σκυλί που ήξερε να διαβάζει΄΄, είναι για ένα μικροκαμωμένο σκυλάκι που το λέγανε Κοπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mάλλον είμαι ομού SATO στου στην έμπνευση
    Πάντως άμα θέλουμε να πουλήσουμε παραμύθι πορδής σε μπουκαλάκι , πρέπει αυτή (η (π)ω(ρ)δή) να ανήκει σε συ μαντική προς οptico τι τα.
    Δε θα πούμε solo τον κόσμο πως σ΄έφαγα ληγ μ'ένα αυγά.
    Βέβαια μιλάμε για ψιλικατζίδικη απάτη κι όχι σαν τα κόλπα του Ρεφραίμ.
    Υ.Γ. μΉΠΩς Η ληγ μένει ΦΑ ΣΟΛ άδαθα έπιανε καλύτερα αποταβγά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. boula,
    Δεν με εκπλήσεις. Άλλωστε η απάντησή σου μου επιτρέπει να μπω στις βαθύτερες πολιτικές σου εκ τιμής εις χοροί S.Kahn να βρέξω τους σ' άστρα Γάλλους μου.

    (Υπαινιγμός για τα σκυλιά της ράτσας «cop»?
    Ή μήπως... α, λαλώ για ν' αγαπιόμαστε και ν' αποχαυνωνόμαστε;)

    Solo,
    «ομού SATO στου» πολύ καλόοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ψηλό Γαζή, η μάντρα: χάλι!...
    Α, λακέ! Η Boula then pie, piss ω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Chrismos
    1. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ είπε νιγμούς
    2. Γιατί nine ναι είπε νιγμός ; Ο Κοπ ήταν ένα μικρό skill άκη που ήξερε να διαβάζει τις μάρκες στα κουτιά των μπισκότων !
    Πολύ όμορφη η εικόνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Cop! Τι ωραίο όνομα για σκι, Λάκη!
    Cop Ross, κυλά κει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαχααχα! Ειδικά όταν είναι μικρό (ενός κιλού) και ροζ. Cop ροζ κιλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πέρα από την Πλάκα (και το Θησείο), το μόνο που διαβάζουν οι cop είναι οι υπότιτλοι στις ταινίες δράσης και οι αθλητικές εφημερίδες...
    Άρα, μην ιππότη-μαμ ετος κήλη Κοπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή