![]() |
| Καλή ανάγνωση |
Κατ' ακολουθίαν ονομάζω Δίσεκτο ένα άρθρο το οποίο προσμετράται τουλάχιστον ως μια παραπάνω άποψη (όχι αβασάνιστη), με σκοπό τη διόρθωση σφαλμάτων που προκαλούνται από την μη ακριβή αποτίμηση της αξίας ενός προσώπου, στην ποιοτική μέτρηση των αξιομνημόνευτων ιδεών.
Ιδού μερικά παραδείγματα από δίσεκτα άρθρα:

Πω λιπαρά! Πομπή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω λιπαρά! Στα τικ ή ώμος;
Γι αυτό καίει φωτό παραπέμπει σύρε μέσην θήκες χαλαρος εις κήπο Μονής.
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορεί οι χαρακτηρισμοί της Γαλάτειας για τον Καζαντζάκη να προβληματίζουν, μπορεί να είναι κι αληθινοί, αλλά δεν αποτελούν κανόνα για γενικότερους χαρακτηρισμούς - αφορισμούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα ένας "μετακομμουνιστής (!), απάνθρωπος (!), εκτός τόπου και χρόνου (!)" !!! που αντίθετα με τον Καζαντζάκη αυτόν τον αγαπώ πολύ. 3:14-3:38 min, 4:30-4:42 min
boula,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως ήττα νάτη χέστο παράδειγμα. Ο Μάνος ήταν αντικομμουνιστής κι όχι μετακομμουνιστής, ήταν υπερευαίσθητος κι όχι απάνθρωπος, ήξερε πολύ καλά το τί ήθελε κι έκανε, άρα μόνο εκτός τόπου και χρόνου δεν ήταν. Αλλά δεν είν' αυτός το θέμα μας.
Η φασίζουσα μηδενιστική λογική της αυτοαποκαλούμενης αριστερής διανόησης και η υποκριτική «ουδετερότητα» των ύπατων (βλ. απόπατων) πολιτικών και θρησκευτικών αξιωμάτων, μας αφορά (αφού «μάσκα» φορά -κι εδώ είναι το ζουμί) πολύ περισσότερο.
Ass-λειτουργοί SOS! Σίντο νηστικά στύση-ζήτηση (ως δημοσιοκάφρος) και ass -επίσημα no teen- ου CIA που προβάλλει αμείλικτη από τη δεύτερη φράσσει του Chrismos.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν το είπα για πα Ra δήγμα
ΑπάντησηΔιαγραφήαπ Lao καθ' εις ευ ω-ε τ' αχθη
Καλά βρε boula...κι εμετό Λάος βρήκε σκιαί τ' άχθη σ';;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα και μασησε πολλοί συμπαθείς!...
Πάντως αν αλλάξεις γνώμη, σε περιμένουμε μ' ανοιχτές αγκάλες (άσε πούστη να Γκάλη μασα νίκης ού τόση άλως)
Wine ot; Ωραία χώρα είναι το Λάος, αν εξαιρέσουμε ότι εκεί οδηγούν δεξιά και ότι στις τελευταίες εκλογές ψήφισε το εκπληκτικό 99,6% των κατ' οίκον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά θέλει πολλή δουλειά το πράμα...
ευχαριστώ και ανταποδίδω !
ΑπάντησηΔιαγραφήαλ λαο χι δεν τάχθηκα με toll α ως(δάγκωσ' τιγλ Όσσα σου)
παρ' o lop ου ilex ή αντικομμουνιστής μου άρεσε ...
Πέστο ρε γμτ! (κι επείγει ψυχή μου στην Κούλουρη...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον «παπούλη» Εφραίμ και για τον ευφραινόμενο Παπούλια, δεν είπες ώμο στυγνό μισου...
Κύριε συντονιστα (και θαύμαστα τα έργα σου)
Ποια φράσσει ενω εις; Ύπατοι ποτά καλώ;
(θα 'πε: Θάνοοο!)
Με κούρα ζεις; Από το "η φασίζουσα λογική" ΚΕΠ, άρα κάτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήBoula, κάκωση μ' Άδη (push ass, α ρε συ) αυτί ill: έξι...
Re παιδιά βοηθήστε με και θα πάρετε πως οστά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω ένα μπουκαλάκι με πορδή!!!
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι του Χριστού, του Εφραίμ, του Καζαντζίδη ή του Παπούλια.Ή μήπως είναι της Γαλάτειας;
Πως θα λύσω το πρόβλημα;
Solo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά πιες το περιεχόμενο. Οι αισθητήρες της γεύσης και της όσφρησης συνδέονται με την ανάκληση της μνήμης για το ποιοι μας έχουν χεσμένους.
Ελπίζω η απορία σου να λυθεί γρήγορα.
Κλάσει κόπρο, βλήμα! Γεύση-γνώση ass. F κώλοι a panties, see.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχα... Άριστες ηδείς λεκσίες του κώλου. Κωλαριστές!
ΑπάντησηΔιαγραφή(theo, μ' άλλον έχει σκιερ δύση ταπώσω status όλο)
Ιππότη μ', ass πολίτη κλάσιμου. Η οπή α΄ κλάσει μου (αρνί τε), να, δε χτυπώ σ' οστά. Έχω κλάσει Κύπρο, τιμή, Σισέ, μισθό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ' ότι βλέπω δις κωλα τα πως οστά δω μέσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται πως το πορδομπούκαλο, θα το βάλω εκεί απ΄όπου προήλθε το περιεχόμενό του.
Πούστην F.χ. θα το βάλεις; Ποια nuit, ναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήE tι ποιανού είναι; Είπαμε , περί απάτης πρόκειται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ληγμένα αυγά είχα φάει ...
Χαχχαχααα... ΕΣΑ στους δυο πωλήσας απολαμβάνω. Να συννομοι λύται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣολωμοί με κανίς, έτσι; Τυλιγμένα α΄-β΄ γάμου τσαμπούνα store, α;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Δέσπω smash! Stop σιλό κι ο Chrismos.
Δες σα σπείρας το ψιλό. Γελά οπου οργια ζεις, μ' απιστε φταις δις λεκσίες!
ΑπάντησηΔιαγραφή-Ιππότη μ' ass πολίτη κλάσιμου
(ποιος ιππότης έχει κώλο σαν ενός πολίτη για κλάσιμο;)
-να, δε χτυπώ σ' οστά
(και πολύ καλά κάνεις, τα οστά είναι εύθραυστα)
-Έχω κλάσει Κύπρο
(εγώ να δεις!)
-Σολωμοί με κανίς
(συνταγή Μαμαλάκη;)
-Τυλιγμένα
(αν δεν τα τυλίξεις θα σπάσουν)
Τελικά ως όλο είναι η mousse ασσου στην έμπνευση!...χαχαχαααχα...
Chrismos
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σχολιάζω για τον Εφρέμ και για τον Πα Πούλια γιατί δε με απασχολούν κα θόλου
αλλά μ' όνο γιατί photo με το skill άκι που διαβάζει. Έχει ένας χαίτη κο διήγημα ο Αζίζ Νεσίν στη Νοημοσύνη των ζώων. Λέγεται ΄΄το σκυλί που ήξερε να διαβάζει΄΄, είναι για ένα μικροκαμωμένο σκυλάκι που το λέγανε Κοπ.
Mάλλον είμαι ομού SATO στου στην έμπνευση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως άμα θέλουμε να πουλήσουμε παραμύθι πορδής σε μπουκαλάκι , πρέπει αυτή (η (π)ω(ρ)δή) να ανήκει σε συ μαντική προς οptico τι τα.
Δε θα πούμε solo τον κόσμο πως σ΄έφαγα ληγ μ'ένα αυγά.
Βέβαια μιλάμε για ψιλικατζίδικη απάτη κι όχι σαν τα κόλπα του Ρεφραίμ.
Υ.Γ. μΉΠΩς Η ληγ μένει ΦΑ ΣΟΛ άδαθα έπιανε καλύτερα αποταβγά;
boula,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν με εκπλήσεις. Άλλωστε η απάντησή σου μου επιτρέπει να μπω στις βαθύτερες πολιτικές σου εκ τιμής εις χοροί S.Kahn να βρέξω τους σ' άστρα Γάλλους μου.
(Υπαινιγμός για τα σκυλιά της ράτσας «cop»?
Ή μήπως... α, λαλώ για ν' αγαπιόμαστε και ν' αποχαυνωνόμαστε;)
Solo,
«ομού SATO στου» πολύ καλόοοοο!
Ψηλό Γαζή, η μάντρα: χάλι!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, λακέ! Η Boula then pie, piss ω!
Chrismos
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ είπε νιγμούς
2. Γιατί nine ναι είπε νιγμός ; Ο Κοπ ήταν ένα μικρό skill άκη που ήξερε να διαβάζει τις μάρκες στα κουτιά των μπισκότων !
Πολύ όμορφη η εικόνα !
Cop! Τι ωραίο όνομα για σκι, Λάκη!
ΑπάντησηΔιαγραφήCop Ross, κυλά κει...
Χαχααχα! Ειδικά όταν είναι μικρό (ενός κιλού) και ροζ. Cop ροζ κιλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρα από την Πλάκα (και το Θησείο), το μόνο που διαβάζουν οι cop είναι οι υπότιτλοι στις ταινίες δράσης και οι αθλητικές εφημερίδες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα, μην ιππότη-μαμ ετος κήλη Κοπ.