Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Οι λαοι κοιμούσα κι ολα οικος, υπνος...


από τον (θαυμαστό) κόσμο Mundo Quino, 1963
– Τα ‘μαθες Ψωροκώσταινα τα θλιβερά μαντάτα;
Μπορεί ο χρόνος ν’ άλλαξε μα ίδια είν’ τα… data.

– Κατέχω το κι ο κύρης σου νύχτα έφυγε και πάει
κι άφησε πίσω τον Λουκά για να σε αποφάει.

– Μωρή ζουρλή, μωρή ζαβή, μωρή αλλοπαρμένη
αφού άλλοι ορίζουνε, εμένα τι μου μένει;

– Τι να σου μείνει έρμε κι εσέ, για κοίτα στον καθρέφτη
που σκουληκιάζεις, προσκυνάς, βορά του κάθε κλέφτη.

– Για μάζεψε τα λόγια σου, γιατί εγώ δεν βρίζω
κι αν συνεχίζεις άτιμη (σημ: ΑΤΜ στο κείμενο) να, σε καταχερίζω.

– Αθίγγανε κι αφέντη μου με τι να σε στολίσω
σιγά να μην καταδεχτώ εσένα πια να βρίσω.

– Γιατί Αρετούσα; Πέθαινες για μένανε νομίζω.
Τι έγινε; Το μάτι σου άλλο δεν το γεμίζω;

– Το μάτι μου το άδειασες, άδειος κι εσύ αντάμα
και από ρήγας έγινες μία καημένη ντάμα.

– Για να σου πω! Για πρόσεξε, σ’ εμένα μη τη βγαίνεις
γιατί είμαι υπόδειγμα όλης της οικουμένης.

– Χα! Ιδέστε μούτρα σύντροφοι, ο «αγανακτισμένος»
στις στάχτες μύθων κάθεται! Τι πρέζα, ο καημένος…

– Οχι! Βγήκα στο Σύνταγμα, πήγα σε λιτανείες
mail αποκαλυπτικά στέλνω μα και ταινίες.

– Και περιμένεις άμοιρε να σηκωθούν οι άλλοι
κι αφού «ζυγίσεις» ίσως πας κι εσύ. Αχ, μαύρο χάλι.

– ‘Γω ο Ξενερωτόκριτος έχω υποχρεώσεις
δάνεια, κάρτες, κέρατα, βροχή πέφτουν οι δόσεις.

– Το δυο χιλιάδες δώδεκα ήρθε συφοριασμένε
κι ακόμα γλείφεις ψίχουλα που σου πετούν καημένε.


Το μπλογκάκι ευχαριστεί τον theo γιατί ναι βγαινει κι η whore υγεία της «λαοι kiss mousse ass»
που τραΓουδή εύστοχα το άσμα «λαοί φιλούν αφρόκωλους»


7 σχόλια:

  1. Αμ' έπος και το έπος του Ξενερωτόκριτου κάποτε θα γίνει Νο 1 στα τσάρτς.
    "Αλλά πρώτα θα ιδείς την ερημιά και θα της δώσεις το δικό σου όνομα" που έλεγε κι ο Ελύτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ξενερωτόκριτος πρέπει να γίνει έργο και ν' ανέβει στύσ' κοινή!
      Με δωρεάν είσοδο για τους ανέργους. Αμ έπος αν-έργων.

      Διαγραφή
  2. Έχυσα πολύ το δίκιο. Εδώ έχει γίνει και η σκηνοθεσία!
    Η sauce σκατά! Φέρουμε κάτι άλλα, αργότερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς σου φαίνεται η ιδέα να χρησιμοποιηθεί ως όλο από τ' ως κοινό θέτει;
      (όχι ως ξενε ρωτώ Κρητο σα λαός are αιτούσα)

      Διαγραφή
  3. Eγώ θέλω να παίξω την Αρετούσα.
    Αν έχει δοθεί ο ρόλος μπορώ να κάνω κι αυτόν τον τύπο που τρέχει πίσω απο την καρδιά.
    Αν κι αυτός έχει δοθεί ... θα ανεβάσω δική μου παράσταση και
    θα την παίξω όλη μόνος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φυλλαράκι, solo δεν σημαίνει να την παίζεις μόνος σου.
      Με ερωτικό παρτεναίρ είναι καλύτερα.
      Εκτός αν εννοείς μονόπρωκτο (μον' Όπρα actor)

      Διαγραφή
  4. The ντολμά ν' αλείψει (κανίς λήγω) κι εμμένει πίσω!
    Χάνω ε; Piss ωδεία (πίσω Δία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή