Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ριπές και κυνηγώ ως κυλά...


*** "Δε μ' ενδιαφέρει η επανεκλογή μου, αλλά η σωτηρία της χώρας" έλεγε ο Γιωργάκης ενώπιον των γερμανών βιομηχάνων *** Ήταν σαν να τους παρακαλούσε να τον βοηθήσουν να επανεκλεγεί *** Διότι είναι πιο πειθήνιος από οποιονδήποτε άλλον αστό πολιτικό *** Εντάξει, "έγραψε" η Παπαρήγα με τη φράση "θα δουν οι Μέρκελ με τον Σαρκοζί τον Τσίπρα και θα πέσουν ξεροί" *** Ο Τσίπρας, όμως, σκούπισε τη χλαπάτσα και συνέχισε τις ίδιες παπαριές *** Είναι τέτοια η παράκρουση του Αλέξη που ανακάτεψε ακόμα και τη Βάρκιζα *** Να μην κάνουμε το ίδιο λάθος, όπως τότε που "παραδώσαμε τα όπλα και χάσαμε την ευκαιρία να δοθεί μια άλλη προοπτική στη χώρα μας" *** Μήπως να του θυμίσει κάποιος το "άλλο Τουπαμάρος κι άλλο το πιπί της Μάρως"; *** "Μάλιστα κάλεσα τον Πρόεδρο Σαρκοζί να στείλει εμπειρογνώμονες για να δουν τι κάνει η Ελλάδα", δήλωσε ο Γιωργάκης *** "Στρατηγέ, ιδού ο στρατός σας" ***
...............
(εύστοχες «Ριπές» από τη σημερινή "ΚΟΝΤΡΑ")



22 σχόλια:

  1. Βάρκιζα είναι ο αόριστος του ρήματος "βαρκίζω", pussy μένει "πλέω με βάρκα". Ενίοτε χέζω κιόλας και η βάρκα γέρνει...
    Όσο για τον Τσολάκογλου-Νενέκο, δεν έμεινε πια μελάνι.
    Σπουδαί α΄ ηπαρ εμβαση καλα E.G.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ~theo
    Πολύ μ' άρεσε υιέ τιμω λογια σου κι αίτησην πληρώνω:
    Βούρκωνα είναι ο παρατατικός (ω αιδώ και 65 χρόνια παρατεταμένος αόριστος) του ρήματος βουρκώνω, που πάει να πει (σ' αυτή τη γλώσσα τη βουβή) «βουλιάζω στο βούρκο».
    Έκτοτε παραπέμπει και στα ομόηχα ρήματα «βρακώνω-ξεβρακώνω» με την παράγωγη έκφραση «μας πήραν και τα σώβρακα»

    ~boula,
    Ναι, pre πείνα αποφασίσουμε ότι θα ξε-φασίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σχόλιό σου έρχεται τον καιρό που το κώμα (ένα είν' το κώμα) αποκαθιστά α κώμα πιο ενεργά (μυχ' έσω) τον Άρη και τον Ζαχαριάδη! Στα μάτια των αγνών μελών του κώματος είσαι ένας προβοκάτορας.
    Ωμος εγώ θα σου μη λαο και θα cine-χύσω να σεχ οφείλω.
    Boula
    Εμείς λέμε να μην αλλάξουμε. Εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, ως προς τη συνειδητοποίηση των αλλαγών και την αποδοχή των λόγων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pas Terry, mon Eddie sur a Nice!
    (Όχι ο Τέρυ, Έντι μου, σε βάρος της Νίκαιας. Διαβάζεται πα τερι μον εντι σουρ α νις, σαν προσευχή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "J'en ay assez de peu. J'en ay assez d'un. J' en ay assez de pas un" Montaigne
    Είμαι ευχαριστημένος και με λίγους. Είμαι ευχαριστημένος και με έναν. Είμαι ευχαριστημένος και με κανέναν. Μισέλ ντε Μονταίν, Σκέψεις. Μετάφραση: Ιωάννα Σαββίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι είπε ο Γιώργαρος; Πως κάλεσε τον Σαρκοζί να στείλει εμπειρο-γνώμονες να δουν τι κάνει η Ελλάδα; Τι να κάνει γιατρέ μου; Τέτοιο χάλι δεν χρειάζεται να είσαι εμπειρο-γνώμονας για να το δεις.
    Ρε μήπως ο Τσίπρας το βράδυ ντύνεται Ζορό ή Μπάτμαν κλπ και γι΄αυτό το είπε αυτό η Παπαριαρήγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Boula
    Αυτός ο μεγαλοαστός κυρ-Montaigne, ο από καταβολών εύπορος δήμαρχος του Bordeaux, δεν φαίνεται καλός σύμβουλος. Μαθαίνω ότι από τα 13 του ξεκίνησε να μελετά νομικά και στα 21 του έγινε σύμβουλος του κοινοβουλίου, αργότερα γαμπρός βουλευτή, ενώ έτρεχε στο βασιλιά να παρουσιάσει τα έργα του (κάτι σαν τα σημερινά διαπιστευτήρια φρονημάτων που βλέπουμε συχνά να κατατίθενται γύρω, ακόμη και άνευ ορατής αιτίας).
    Μαθαίνω επίσης ότι πίστευε πως οι θεμελιώδεις αλήθειες δεν είναι δυνατόν να αποδειχτούν μέσω του ορθολογισμού, αλλά ότι είναι δυνατόν να τις συλλάβει κανείς μέσω της πίστης. Καθώς και ότι υποστήριξε την αδυναμία του λόγου να αποκαλύψει την αλήθεια, "κάτι που γίνεται μόνο με τη χάρη του θεού".
    Κατόπιν τούτου σας συνιστώ φιλικά να προσέχετε τις παρέες σας. Μια συμβουλή-τσιτάτο τους μπορεί να θαμπώσει μάτια ή νου των αδαών, αλλά σίγουρα δεν πρέπει να αρκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κ. Μεταφραστά, μετάφραστα τα Γαλλικά
    (και με ήχο s' il vous plait)
    και δε θα χάσεις (ΔΕΘ à haschisch):
    A la riche em ass ape haute ou pony roue, amen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. boula, θύμισες τον λαϊκό ύμνο
    «κι αίμα ζει κι εμμόνως, πάλη νιώθω μόνο ως...»
    που μάλλον οφείλεται σε άτυχη πάσα,
    (γκαντεμόπασα, που λέει κι ο Γκα Ντε Μοπασάν)

    Κι αν οι πληροφορίες του theo είναι σωστές, τότε οι συμβουλές του δημάρχου τού Bordeleaux θεωρούνται πολύ ξε(πε)ρασμένες, πολύ «ντε Μονταίν»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. solo,
    Άβυσσο σ' ύψη χυτου Αλέξη, του επονοχαζόμενου και Βαρκιζολόγου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με Γάλλοι φάση είμαι. Τα φράσσει! Εύχαρις στω.
    Μείναμ' φις (vit η στύσ') δημοσίω γραφικές έρεβ' nes. Δένε Γράψα-Περισσό terra για οίκω no μία χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειδικά άγιας ένα ή με Πέπης μένος πόσοι πυρετοί στην εντελώς αντί εις τροφη δημόσιο (γραφεία) από την Εβραίος κύκλο φορούσα κι αιδοία δ' αιδώ μένει «πούστευε και μη ερεύνα»
    (της TV και ω! χειμώνων -τη στιβει και ω! χυμών ω!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στην πραγματικότητα ο Μονταίν μόνο θύμισε αυτόν που απάντησε έτσι στην ερώτηση σε τι χρησιμεύει να πολεμάς τόσο πολύ σε μια τέχνη που οι άνθρωποι δεν θα μπορούσαν να κατανοήσουν;
    Ήμουν τόσο βυθισμένη (βουλιαγμένη) στην αυτοκριτική μου που η απάντηση μεταφράστηκε σαν μεταμέλεια
    - νομίζω ότι η ερώτηση του Τσίπρα "έχετε σώας τας φρένας ;" θα μείνει στην ιστορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προσπερνώ τα φιλοσοφικά «διαμάντια» (diamond, ε;..!) του ντε Μονταίν κι έρχομαι στην ουσία:
    Η Τσυπριακή ερώτηση "έχετε σώας τας φρένας;" θα μείνει στην ιστορία ως τί;;;;;;;
    Άραγε ως μνημείο «σκληρής» αντιπολίτευσης;;;
    Ή ως μνημείο αφέλειας;;; (για να μην πώ τίποτα βαρύτερο και κολαστώ ανήμερα της επετείου τού αποκεφαλισμού της Μαρίας Αντουανέττας και Λουδοβίκου 16ου και παραμονή γενεθλίων του Μητσοτάκη...)
    Μοιάζει σαν ο αρχιμαφιόζος Αλ Καπόνε να σου 'χει σφάξει ΟΛΗ την οικογένεια και συ να τον ρωτάς: «καλά, είσαστε με τα καλά σας;;; Τί πράγματα είν' αυτά, κ. Καπόνε;;;»
    Γι αυτό και ο Μπενίτο Βενισολίνι αρχίζει και τον δουλεύει ψιλό γαζί: «Άραγε, εσείς έχετε καταλάβει το ...δράμα(sic!) που ζουν οι βουλευτές του πασοκ;;;»
    Αυτό το «δούλεμα», ναι! θα μείνει στην ιστορία!
    Άλλωστε το λέει κι η παροιμία:
    «Μ' όποιο Κύρκο θα καθήσεις, τέτοιο δούλεμα θα πάθεις»

    Αυτές ακριβώς είναι οι λεγόμενες «αριστερές» φούσκες (ή αμπούλες)...
    Καταλάβατε Κυρί α Μπούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν παρακολουθώ TV ειδικά Ant1
    δεν παρακολουθώ βουλή αλλά έχω φόρους
    είμαι επηρεασμένη από τη μόδα
    μ' αρέσει η νεκρή φύση (nature morte)
    ό,τι περνώ με δυναμώνει κι ό,τι αγαπάω με σκοτώνει
    I live what I feel and I love what I kill

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πιες στου Γιαλού τη σκοτεινή ταβέρνα το ρακί σου
    ξεχνώντας την κακομοιριά την πείνα και τη φτώχεια.
    Πιέτο μα θα σου πάρουνε φτωχέ και το βρακί σου
    και θα ξεμπλέξεις άσχημα απ’ του κάπελα τα βρόχια.

    Πιέτο η καρδιά σου αξένοιαστη τόσο πολύ να γίνει
    ώστε κορόιδο να πιαστείς απ’ το μαυραγορίτη.
    Κι αν έρθουν φίλοι κέρνα τους, μαζί σου ας πιουν κι εκείνοι
    Μ’ αν έβγεις σώος και αβλαβής… να μου τρυπάς τη μύτη
    (Άχθος Αρούρης - Μυτιλήνη, 1942)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με τρομάζεις, χωρίς νάχεις τη δύναμη να με νιώσεις.
    Με σκοτώνεις χωρίς νάχεις το κουράγιο να με σώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σεις Boula που δεν γνωρίζετε τη δική σας δύναμη και τα δικά σας κουράγια, γνωρίζετε των άλλων;;;;
    Το "να με νιώσεις" σηκώνει πολλή συζήτηση, ως μνημείο ατομοκεντρισμού και λόγος ασυνεννοησίας των ανθρώπων (δεν τα 'χω καλά με όσους το αρθρώνουν, αλλά -είπαμε- σηκώνει πολλή συζήτηση). Όσο γι' αυτό το "να με σώσεις", πάντα μου προκαλούσε εξαιρετική αποστροφή! Γιατί είναι η μήτρα σχεδόν όλων των δεινών, ατομικά και συλλογικά...
    Όσο με αφορά, δεν τρομάζω κανένα και δεν σκοτώνω (τουλάχιστον μέχρι τώρα. Για το μέλλον δεν εγγυώμαι). Κι αν δεν κάνω λάθος, τρομαγμένη είστε ήδη και πριν απ' όλα αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το να εκφράζεις - έστω με δύο στίχους - μια αδυναμία ε, δεν είναι ατομοκεντρικό
    Το κουράγιο μου το έχασα - αφού όμως κουράστηκα να συνδυάζω προσωπικές και συλλογικές ευθύνες.
    Η σκέψη και τα συναισθήματα είναι ελεύθερα και λυπάμαι πολύ αν προκάλεσα
    Το όριο ανάμεσα στο ασυνείδητο και στο συνειδητό δεν είναι πάντα φανερό
    Νομίζω ότι θα ξαναβρώ το κουράγιο μου και όπως λέει κι ο Σαίξπηρ "πηγή που φαρμακώθηκε μόνη της καθαρίζει..." σε μετάφραση Βασίλη Ρώτα & Βούλας Δαμιανάκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή