Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Βουρικό οξύ


































Waiting for the bus


Μπερδέματα στην αναμονή τού λεωφορείου από τον Άρδα:

Μήπως θυμάσαι, κυρ Βασίλη τη μέρα που  περίμενες
τα λεωφορεία από τον Άρδα, για να πας να ψηφίσεις;
Ε, άλλο τα «bus» από τον Άρδα
κι άλλο τα Bus τ' Αρδα της «τέχνης» και της «πολιτικής».
Εσύ δεν ήσουν, κυρα Σούλα, που προβληματιζόσουν ανάμεσα
στη Ζούνη, στο Βούρο και στη Γκερέκου;;;
Ηθοποιοί είναι, σκέφτηκες, κάτι διαφορετικό θα 'χουν να πούνε...
Αμ δε!... Άλλο η υποκριτική στην Τέχνη
κι άλλο ο υποκριτής που ζέχνει!
Άλλο το Όσκαρ κι άλλο το μοσκαρ'
Εσύ Κρητικό κοθώνι, θυμάσαι που ψήφιζες τον Κρητικό Όθωνα;
Κρητικός είναι, σκέφτηκες, κάποια κριτική σκέψη θα έχει...
Αμ δε!... Άλλο τα παλικάρια από την Κρήτη
κι άλλο πάλι η κάργια από την «κρύπτη».
Κι εσύ, ορνιθοτρόφε, θυμάσαι που επειδή είδες τους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη,
νόμισες πως όλες οι κότες έχουν φωνή;;;
Αμ δε!...Άλλο η κότα η αλανιάρα και άλλο η κότα η κλανιάρα.
Κι όσο για τον κόκκορα, άλλο «ντούρος» κι άλλο Βούρος.


3 σχόλια:

  1. SOS! Ταφη λαιμου.
    Άλλο τρίο κι άλλο αλλότριο.
    Κάλλιο γαϊβουροδενε παρά γαϊβουρογύρευε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλλο-τριο,
    Η παροιμία σου έγραψε!
    Ή μήπως χτυπάς το ...σαμαρα για ν' ακούσει ο γαϊβουρος;

    Αλλο-τριο αποκαλεί petit κότα τη φωτό!
    Ώστε αλητεύει πως Πέμυ, Άντζελα και Γιάννης
    έχουν «συνεργαστεί» (στύσ' κοινή)
    (γ)δίνοντας άλλη μια ευκαιρη αστήν Ελλάδα!
    Τσ..τσ..τς..!
    Ρε τί σου κάνει η «τέχνη»!...
    Ρε ντύσου «καλλιτέχνη»... ντύσου· κάλλη ζέχνει!

    Μια χαρά τα λέει ο Μητσάρας:
    «Τραβάτε καραγκιόζηδες να βγείτε στο μπερντέ,
    ο γάιΒουρος εψόφησε κι εσείς του λέτε ντε»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας άλλος Μητσάρας λέει πως "απώτατος σκοπός της τέχνης είναι να βρεις γκόμενα".
    Οπως κι ενα χι, βουρ(ο) στον πατσά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή