Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Η δύσκολη επανεκκίνηση ή οι δυσκολίαι παν εκεί νησι...)


Με το μυαλό στις Ελυτήστικες θάλασσες,
κολυμπάμε αργά,
με απρόθυμες και βαριεστημένες απλωτές,
προς την ακτή της προσαρμογής
στις φθινοπωρινές ομπρέλες,
όχι της σκίασης,
αλλά της προστασίας από τα πεφταστέρια,
που ήδη μπήκαν στην μετακαλοκαιρινή ατμόσφαιρα
της γήινης ρουτίνας και αναφλέγονται
εξαϋλώνοντας τις μνήμες των τεμπέλικων ημερών.


Καλή επανεκκίνηση!
όχι της οικων ομοίας,
ούτ' αιτείς εικών ομοίας,
ούτ' αιτήσει κωνο μίας,
ούτ' έτη σηκώνω μυίας,
ούτε καίτοι συκών ομοίας,
αλλά της ατομικής μας ανάτασης!
(αλάτισα το Μίκη εις μασα, να τάσεις!)


5 σχόλια:

  1. Κατ' a poop F.T. αφτί η act ήτις προς αρμο Γης;
    Ρε Σηφη, Lara κει, bus κι έχουμε χαθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΘ at υβρεις στο χαρτι!
    Ηπαρ χειμώνων στηναν, Αγγιτη σε παν εκείνοι (σεις, του νου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να προς αρμοστω Γιαννα ε Πανε κινησω τονου μου;
    ΔΕΘ a lot ετη, α!
    Βαση καδε ξερο teeth ελο, αλλαξε Ρο πώς ΝΑΤΟ Πάρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέκωλα και Miss Καλλονης στην παραδοση à qui(?) σήμα CIA Κένυα της προς αρμο Γής.
    Any OTE SIM any κι έτεινε πάνα λειτουργία tea shop e-ass Συγγρου (συ ακίς) διάθεσης, που ομολόγου μένος εκ λύπης τη θεριν' Ήρας τόνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή