[από τη συλλογή «Η ευρωπαϊκή πιρόγα μας» (ή ευρώ πάει κι ήπειρο γαμάς...) ]
Οι αφισέτες (ή άφησέ τες στα «stickers for the masses» από @adasistos)
Εις τύχη είναι διά σκευη του «Ερωτικού» ε, του Άλκη Αλκαίου* (étoile* κι οι άλλ' καίουν...)
Ήπιοι (τι kiss σου δίνω!) τι τα έχει εκ talks ευθύς τα ύψη! Όχι μ' όνο προς αν τόνισα Μάρα τα βέλη αλλά και προ στόκου βέλη και ε, piss is στον Βαγγέλη! Γλυκιά συ μωρία, pull Ε.Ο. κι εγώ...
Thanks for kisses στις (αντι)ποιήσεις. Ήδη, Νότη, τα έχυνα (Kahn) ή με τη δεινότητα της γλυκιάς ή μωρίας να επιβιώνει χωρεί shoot a teen μπάρα μικρή αμ, ηχεί! Ούτε ψήλωστον core Φωτης!
Μισός, σικέ ή με ρέψη ο κόσμος, Μπουλίτσα. Σκηνή: Κεζάπ Ούνοι στους λεκέδες! Ακριβώς αυτά είναι τα "φιλιά" που πρέπει να τους δώσει ο κόσμος για να μη στερέψει η Μεσόγειος.
Μπουλίτσα, να γίνουμε πολλοί να δυναμώσουν οι φωνές μας.
Για να μην είναι τα συνθήματα βουβά και να μην τρώμε τα σκατά με τον κουβά. (πώς να πετάξει η Γη τον πένθιμο καμβά όταν γαμούν αυτοί κι ακούμ' εμείς Ρουβά;;; όταν μας βάζουν το κεφάλι στο ντορβά κι εμείς σκυμένοι στης ψωλής μας το χαβά;;; αυτοί να κλέβουν απ' το στόμα τα ψωμιά κι εμείς ..."ψιλή μου δεντρολιβανιά";;;)
(τήρησα τις ομοιοκαταληξίες σου "τοις κείνων ρίμες οι πειθόμενοι")
Ναι, ξέρω πως «το φλυαρίζειν εστί χρησμοσοφείν», μα τί να κάνω μ' αυτά τα κουσούρια; (της φλυαρίας και της βωμολοχίας καίτοι εις βωμό λοχίας) Σόρι που μιλώ ως άξεστος, αλλά το "να κλάνω μέντες μου φαίνεται άσχημο τώρα" («Άξεστος κλάνων μέντας, άσχημο νυν») [το ίδιο ακριβώς είχε πει και ο Ρωμαίος σοφιστής Αιλιανός (170-235 μΧ): «Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν»]
(κι ως γνωστόν, Κλαζομένιοι και Μεσσήνιοι είναι συγγενή σεξ αίματος...)
chrismako mou, κι εγώ ήμουν φλύαρη μικρή, και τώρα είμαι, γι αυτό το β' γ' α' ζω στην ποίει συ ... καλά κανις για τυφλή+αρία=flee+area=fleer+e+a=flier+Οια=feel+ear-Ia=flea+are+Ia=fl+e'er+Ria ! ενω ούσα την πρόταση (να γη ! νου με πολύ να δυναμό ! soon if o νές μας), χρειάζονται λίγοι και καλοι, όπως λέει και οφι del. φιλί+αρία!
~theo Με το μπαρδόν, λυπών, π' ουδεμιά ζουμε μ' έλυνες. Pardon, amis, perdonami, πέρδων(αμήν).
Borin' I must access tea a Latin ugly κοίτη Μπέζου μεσ' τα δάχτυλα. Άλλος τα φτύνει· meet tree key mass, όπως έλεγ' η Αννούλα, η τσούλα (όπως ελεγεία νου lights ούλα) (από την Τρίτη κι εμετά που θα μας πνίξουν das κατά, θα σας ζητώ «συγνώμη» με το απλό και VAN άγνωστο «Entschuldigung»)
~boula Να, λοιπόν, που καίει ποίηση δρα ψίχαν αλητικα κι απέ left ερωτικά. Θα συμφωνείς και συ Πουτιν αρία φιλί την έχω οχιές many, a not οφειλή στο "ΑΝ" τ' αποδίδω. Much mouts
Γεια σ' ουραί ένδοξε πρόγονε (κι ωπό σπάει το πράμα) και μελλοντικέ επίγονε! Διώτη, η χώρα μασώντος μπορεί να ξαναγίνει αυτό που ήταν κάποτε: Ένας απέραντος βάλτος κατοικημένος μόνο από πιθήκους.
Χαχαχα! Ωραίες οι φωτό μετ' Αγά (ή Δούρεια) και τα τετράποδα. Γιατί μ' όνο την εθνική μαστάρ' και όχι Καίτη-Ρένα (γαϊ) Δούρου;;; (Βουλαί φτύστους η ριζα)
Ήπιοι (τι kiss σου δίνω!) τι τα έχει εκ talks ευθύς τα ύψη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μ' όνο προς αν τόνισα Μάρα τα βέλη
αλλά και προ στόκου βέλη
και ε, piss is στον Βαγγέλη!
Γλυκιά συ μωρία, pull Ε.Ο. κι εγώ...
Thanks for kisses στις (αντι)ποιήσεις.
ΔιαγραφήΉδη, Νότη, τα έχυνα (Kahn) ή με τη δεινότητα
της γλυκιάς ή μωρίας να επιβιώνει
χωρεί shoot a teen μπάρα μικρή αμ, ηχεί!
Ούτε ψήλωστον core Φωτης!
Η Europa, οι κήποι, ρόγα μας.
ΔιαγραφήΉ ευρώ πάει ΚΥΠ ή Ηρώ γαμάς.
πώς να ημερέψει ο κόσμος με Σκοινιά
ΑπάντησηΔιαγραφήπώς να στερέψει η Μεσόγειος
με φιλιά ;
Μισός, σικέ ή με ρέψη ο κόσμος, Μπουλίτσα.
ΔιαγραφήΣκηνή: Κεζάπ Ούνοι στους λεκέδες!
Ακριβώς αυτά είναι τα "φιλιά" που πρέπει να τους δώσει ο κόσμος
για να μη στερέψει η Μεσόγειος.
Chrismako,
ΔιαγραφήΣυνθήματα βουβά
Η Γη ντυμένη με καμβά.
Και πάνω της δεμένα εννιά
νήματα σταυροβελονιά.
Μπουλίτσα,
Διαγραφήνα γίνουμε πολλοί να δυναμώσουν οι φωνές μας.
Για να μην είναι τα συνθήματα βουβά
και να μην τρώμε τα σκατά με τον κουβά.
(πώς να πετάξει η Γη τον πένθιμο καμβά
όταν γαμούν αυτοί κι ακούμ' εμείς Ρουβά;;;
όταν μας βάζουν το κεφάλι στο ντορβά
κι εμείς σκυμένοι στης ψωλής μας το χαβά;;;
αυτοί να κλέβουν απ' το στόμα τα ψωμιά
κι εμείς ..."ψιλή μου δεντρολιβανιά";;;)
(τήρησα τις ομοιοκαταληξίες σου
"τοις κείνων ρίμες οι πειθόμενοι")
είχες ΕΜΠ νευση !
Διαγραφήαλλού κεντώ πωλώ το εφ ...
Ακριβό set see!
ΔιαγραφήΤο λάκκον easy, Νestea φίλος of in!
Ναι, ξέρω πως «το φλυαρίζειν εστί χρησμοσοφείν», μα τί να κάνω μ' αυτά τα κουσούρια;
Διαγραφή(της φλυαρίας και της βωμολοχίας καίτοι εις βωμό λοχίας)
Σόρι που μιλώ ως άξεστος, αλλά το "να κλάνω μέντες μου φαίνεται άσχημο τώρα"
(«Άξεστος κλάνων μέντας, άσχημο νυν»)
[το ίδιο ακριβώς είχε πει και ο Ρωμαίος σοφιστής Αιλιανός (170-235 μΧ):
«Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν»]
(κι ως γνωστόν, Κλαζομένιοι και Μεσσήνιοι είναι συγγενή σεξ αίματος...)
Χαχαχα!
ΔιαγραφήΑ, Paula ποιο πωλεί; Με πυρά ζήτω, σόρι. Χάθηκε το Έλλη-Νίκο παρντόν;
chrismako mou,
Διαγραφήκι εγώ ήμουν φλύαρη μικρή, και τώρα είμαι, γι αυτό το β' γ' α' ζω στην ποίει συ ...
καλά κανις για τυφλή+αρία=flee+area=fleer+e+a=flier+Οια=feel+ear-Ia=flea+are+Ia=fl+e'er+Ria !
ενω ούσα την πρόταση (να γη ! νου με πολύ να δυναμό ! soon if o νές μας), χρειάζονται λίγοι και καλοι, όπως λέει και οφι del.
φιλί+αρία!
~theo
ΔιαγραφήΜε το μπαρδόν, λυπών, π' ουδεμιά ζουμε μ' έλυνες. Pardon, amis, perdonami, πέρδων(αμήν).
Borin' I must access tea a Latin ugly κοίτη Μπέζου μεσ' τα δάχτυλα.
Άλλος τα φτύνει· meet tree key mass, όπως έλεγ' η Αννούλα, η τσούλα (όπως ελεγεία νου lights ούλα)
(από την Τρίτη κι εμετά που θα μας πνίξουν das κατά,
θα σας ζητώ «συγνώμη» με το απλό και VAN άγνωστο «Entschuldigung»)
~boula
Να, λοιπόν, που καίει ποίηση δρα ψίχαν αλητικα κι απέ left ερωτικά.
Θα συμφωνείς και συ Πουτιν αρία φιλί την έχω οχιές many,
a not οφειλή στο "ΑΝ" τ' αποδίδω.
Much mouts
(το "αλλου κεντώ πωλώ το F" έγραψε)
Χαχαχα!
ΔιαγραφήΣ' όρη που 'χα Χαν, η ζώσα: Χάνος!
Ένα ποιεί, μα όλο το σχολείο!
chrismos
Διαγραφήmuch mooch !
φιλί+άρια
Για σούραι Καουρισμάκι (το Chrismako σε left, έρημε τα φράσσει).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σ' ουραί ένδοξε πρόγονε (κι ωπό σπάει το πράμα) και μελλοντικέ επίγονε!
ΔιαγραφήΔιώτη, η χώρα μασώντος μπορεί να ξαναγίνει αυτό που ήταν κάποτε:
Ένας απέραντος βάλτος κατοικημένος μόνο από πιθήκους.
Ναι, γιατί σήμερα είμαστε μισή-μισεί
ΔιαγραφήΩστε πουλάνε CD χωρίς απόδειξη;!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπουρδέλο γίναμε και μαύρα χάλια.
Καταρέει το ΚΡΑ τος.
Αλλοίμονο!
Αμάν!
Ωχ!
Φευ!
Α, λύκε (τρις), Αλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά λες. Αλή μ' όνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλίκη μ' όνο
ΔιαγραφήΧαχαχα! Ωραίες οι φωτό μετ' Αγά (ή Δούρεια) και τα τετράποδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί μ' όνο την εθνική μαστάρ'
και όχι Καίτη-Ρένα (γαϊ) Δούρου;;; (Βουλαί φτύστους η ριζα)
http://www.xaxa.gr/wp-content/uploads/2012/09/xaxa.gr-mathimata-agglikon-se-gaidaro.png
ΑπάντησηΔιαγραφή