Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Η ευρωπαϊκή πιρόγα μας


[από τη συλλογή «Η ευρωπαϊκή πιρόγα μας» (ή ευρώ πάει κι ήπειρο γαμάς...) ]








































Οι αφισέτες (ή άφησέ τες στα «stickers for the masses» από @adasistos)
Εις τύχη είναι διά σκευη του «Ερωτικού» ε, του Άλκη Αλκαίου* (étoile* κι οι άλλ' καίουν...)





24 σχόλια:

  1. Ήπιοι (τι kiss σου δίνω!) τι τα έχει εκ talks ευθύς τα ύψη!
    Όχι μ' όνο προς αν τόνισα Μάρα τα βέλη
    αλλά και προ στόκου βέλη
    και ε, piss is στον Βαγγέλη!
    Γλυκιά συ μωρία, pull Ε.Ο. κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for kisses στις (αντι)ποιήσεις.
      Ήδη, Νότη, τα έχυνα (Kahn) ή με τη δεινότητα
      της γλυκιάς ή μωρίας να επιβιώνει
      χωρεί shoot a teen μπάρα μικρή αμ, ηχεί!
      Ούτε ψήλωστον core Φωτης!

      Διαγραφή
    2. Η Europa, οι κήποι, ρόγα μας.
      Ή ευρώ πάει ΚΥΠ ή Ηρώ γαμάς.

      Διαγραφή
  2. πώς να ημερέψει ο κόσμος με Σκοινιά
    πώς να στερέψει η Μεσόγειος
    με φιλιά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισός, σικέ ή με ρέψη ο κόσμος, Μπουλίτσα.
      Σκηνή: Κεζάπ Ούνοι στους λεκέδες!
      Ακριβώς αυτά είναι τα "φιλιά" που πρέπει να τους δώσει ο κόσμος
      για να μη στερέψει η Μεσόγειος.

      Διαγραφή
    2. Chrismako,
      Συνθήματα βουβά
      Η Γη ντυμένη με καμβά.
      Και πάνω της δεμένα εννιά
      νήματα σταυροβελονιά.

      Διαγραφή
    3. Μπουλίτσα,
      να γίνουμε πολλοί να δυναμώσουν οι φωνές μας.

      Για να μην είναι τα συνθήματα βουβά
      και να μην τρώμε τα σκατά με τον κουβά.
      (πώς να πετάξει η Γη τον πένθιμο καμβά
      όταν γαμούν αυτοί κι ακούμ' εμείς Ρουβά;;;
      όταν μας βάζουν το κεφάλι στο ντορβά
      κι εμείς σκυμένοι στης ψωλής μας το χαβά;;;
      αυτοί να κλέβουν απ' το στόμα τα ψωμιά
      κι εμείς ..."ψιλή μου δεντρολιβανιά";;;)


      (τήρησα τις ομοιοκαταληξίες σου
      "τοις κείνων ρίμες οι πειθόμενοι")


      Διαγραφή
    4. είχες ΕΜΠ νευση !
      αλλού κεντώ πωλώ το εφ ...

      Διαγραφή
    5. Ακριβό set see!
      Το λάκκον easy, Νestea φίλος of in!

      Διαγραφή
    6. Ναι, ξέρω πως «το φλυαρίζειν εστί χρησμοσοφείν», μα τί να κάνω μ' αυτά τα κουσούρια;
      (της φλυαρίας και της βωμολοχίας καίτοι εις βωμό λοχίας)
      Σόρι που μιλώ ως άξεστος, αλλά το "να κλάνω μέντες μου φαίνεται άσχημο τώρα"
      («Άξεστος κλάνων μέντας, άσχημο νυν»)
      [το ίδιο ακριβώς είχε πει και ο Ρωμαίος σοφιστής Αιλιανός (170-235 μΧ):
      «Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν»]


      (κι ως γνωστόν, Κλαζομένιοι και Μεσσήνιοι είναι συγγενή σεξ αίματος...)


      Διαγραφή
    7. Χαχαχα!
      Α, Paula ποιο πωλεί; Με πυρά ζήτω, σόρι. Χάθηκε το Έλλη-Νίκο παρντόν;

      Διαγραφή
    8. chrismako mou,
      κι εγώ ήμουν φλύαρη μικρή, και τώρα είμαι, γι αυτό το β' γ' α' ζω στην ποίει συ ...
      καλά κανις για τυφλή+αρία=flee+area=fleer+e+a=flier+Οια=feel+ear-Ia=flea+are+Ia=fl+e'er+Ria !
      ενω ούσα την πρόταση (να γη ! νου με πολύ να δυναμό ! soon if o νές μας), χρειάζονται λίγοι και καλοι, όπως λέει και οφι del.
      φιλί+αρία!

      Διαγραφή
    9. ~theo
      Με το μπαρδόν, λυπών, π' ουδεμιά ζουμε μ' έλυνες. Pardon, amis, perdonami, πέρδων(αμήν).

      Borin' I must access tea a Latin ugly κοίτη Μπέζου μεσ' τα δάχτυλα.
      Άλλος τα φτύνει· meet tree key mass, όπως έλεγ' η Αννούλα, η τσούλα (όπως ελεγεία νου lights ούλα)
      (από την Τρίτη κι εμετά που θα μας πνίξουν das κατά,
      θα σας ζητώ «συγνώμη» με το απλό και VAN άγνωστο «Entschuldigung»)

      ~boula
      Να, λοιπόν, που καίει ποίηση δρα ψίχαν αλητικα κι απέ left ερωτικά.
      Θα συμφωνείς και συ Πουτιν αρία φιλί την έχω οχιές many,
      a not οφειλή στο "ΑΝ" τ' αποδίδω.
      Much mouts

      (το "αλλου κεντώ πωλώ το F" έγραψε)

      Διαγραφή
    10. Χαχαχα!
      Σ' όρη που 'χα Χαν, η ζώσα: Χάνος!
      Ένα ποιεί, μα όλο το σχολείο!

      Διαγραφή
  3. Για σούραι Καουρισμάκι (το Chrismako σε left, έρημε τα φράσσει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σ' ουραί ένδοξε πρόγονε (κι ωπό σπάει το πράμα) και μελλοντικέ επίγονε!
      Διώτη, η χώρα μασώντος μπορεί να ξαναγίνει αυτό που ήταν κάποτε:
      Ένας απέραντος βάλτος κατοικημένος μόνο από πιθήκους.

      Διαγραφή
  4. Ωστε πουλάνε CD χωρίς απόδειξη;!!!
    Μπουρδέλο γίναμε και μαύρα χάλια.
    Καταρέει το ΚΡΑ τος.
    Αλλοίμονο!
    Αμάν!
    Ωχ!
    Φευ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα! Ωραίες οι φωτό μετ' Αγά (ή Δούρεια) και τα τετράποδα.
    Γιατί μ' όνο την εθνική μαστάρ'
    και όχι Καίτη-Ρένα (γαϊ) Δούρου;;; (Βουλαί φτύστους η ριζα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.xaxa.gr/wp-content/uploads/2012/09/xaxa.gr-mathimata-agglikon-se-gaidaro.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή