Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Ερώτηση κρίσεως





Ρώτησα τον σκύλο μου τον Ρίβα άμα νοιώθει
Έλληνας, αυτόχθονας ή κάτι σχετικό
Εκείνος χασμουρήθηκε, επέστρεψε στον ύπνο
κι η ανάσα του ήταν όμορφη σαν κύμα στον γιαλό
Εεεο! Γαμώ το φασισμό

Γυρνώ στην άγρια ροδιά και τη ρωτώ τα ίδια
αν Ελληνίς αισθάνεται λουσμένη από το φως
"Πήρα σκυτάλη για ζωή, για θάνατο σκυτάλη"
μου απαντάει ο κόκκινος, στα κλώνια της, ανθός
Έεεο! Σαπίλα ο φασισμός

16 σχόλια:

  1. Ρώτησα κι εγω τη ρακή μου
    αν Ελληνις αισθάνεται τίγκα στο αλκοόλ
    κι αυτή αντί γι' απάντηση
    αφού την ήπια όλη
    μ' έβγαλε γκολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι άλλη ερώτηση Chris, εως

    1952. Σημάδια από το παρελθόν.
    Αυτοθυσία ή εξουσία ; Ποιά είναι η Εύα Περόν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ~theo,
    ύμνος στον αντιρατσισμό και βολαί σκατά ρυπάς στο φασισμό.

    ~solo,
    ορέ, οπή-ματάκι!
    Να είπω θ' Αίσωπος σ' ένα αλκοτέστ μπορεί και να βρουν αίμα στο αλκοόλ σου;

    ~boula,
    Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες, αλλά καλά το λες. Σημάδια από το παρελθόν με αποπνικτικές αναθυμιάσεις: Συνταγματ'άρχιδες, «φιλανθρωπίες» τύπου Μαριάνας, τεμέκ φιλολαϊκές πολιτικές, δηλ. όλα τα στοιχεία μιας κυριαρχίας της αστικής τάξης πάνω στο λαό. Κι ένας κι ευθύς πως η Εβίτα πέρασε στην «ιστορία» ως φιλεργατική. Φαντάσου τα δικά μας τα ανάλγητα γουρούνια, που απροσχημάτιστα πλέον, ομολογούν τις λυσσαλέες τους επιθέσεις στον κόσμο της εργασίας...
    εεοοο, γαμώ το φασισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εβίτα Περόν, 1919 - 1952, βήματα στην αθανασία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θ' αίμα δεν είναι ο αγώνας μου (Mein Kampf) για την αθανασία. Αυτό το κατάφερε κι ο Χίτλερ. Αλλά η ανιδιοτελής «σπορά» για μια Μαριναλέντα χωρίς ανεργία, χωρίς μπάτσους, χωρίς τράγους, χωρίς δικαστές κι ας μή με θυμάται κανίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τοθε μα δενει νέοι α, θανάση, αλλά, Τοττη, μη ματης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έρωτι (meine) αν υπάρχει ζωή print ω θάνατο. Γεια, με τάβλαι πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το να μη γεννηθείς είναι απαράλλαχτο με το νάχεις πεθάνει.
    Ανδρομάχη, Τρωαδίτισσες, Ευριπίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α! Δεν πιστεύω ο Γιουρίπιντες (συγνώμη για την Οξφορδιανή προφορά, οι καταβολές βλέπετε...) να μηδενίζει το ενδιάμεσο!
    Ε όχι στον μηδενισμό / γαμώ τον φασισμό (Γιαννα επιστρέψουμε καις την ανάρτηση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλα ρε theo... μήνυμ' άστε υπέρ βολικοί. Μια φορά ολικοι-όλοι είπε κι η boula να ξεφύγει απ' το θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Π rock είτε για οπισθοδρόμηση ή για απλή εγκατάλειψη κι αδιαφορία - δεν ξέρω. Και τα δύο είναι. Toy δυο θλι βερα. Παν το σοφά σεισμός παρ άμμο νεύει, Παν του. Αυτό δεν βεβαιο Νιότη είμαι έκτος θ' αίματος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή