Άθλιε βουτυρομπεμπέ με τι να σε στολίσω
φέρτε το υβρεολόγιο με χρώμα πορφυρό.
Στον τοίχο της Καισαριανής πήγαινες μύγα μ' ίσο
μα ήσουν κι εσύ κοπρόσκυλο, ένα απ' το σωρό.
Του σιναφιού σου μοναχά του πρέπουνε μπουνίδια
να μην τολμήσει να σταθεί στον κόσμο πουθενά
ξεκουμπιστείτε, φύγετε, τραβάτε στα τσακίδια
προδοτικά αποβράσματα, άει πάρ'τε τα βουνά.
(απόσπασμα από τον οίστρο της λαϊκής μούσας, εφημ. «ΚΟΝΤΡΑ», φ.938 )
φέρτε το υβρεολόγιο με χρώμα πορφυρό.
Στον τοίχο της Καισαριανής πήγαινες μύγα μ' ίσο
μα ήσουν κι εσύ κοπρόσκυλο, ένα απ' το σωρό.
Του σιναφιού σου μοναχά του πρέπουνε μπουνίδια
να μην τολμήσει να σταθεί στον κόσμο πουθενά
ξεκουμπιστείτε, φύγετε, τραβάτε στα τσακίδια
προδοτικά αποβράσματα, άει πάρ'τε τα βουνά.
(απόσπασμα από τον οίστρο της λαϊκής μούσας, εφημ. «ΚΟΝΤΡΑ», φ.938 )

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου