Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος
δεν θα πάψεις ούτε στιγμή ν' αγωνίζεσαι για την ειρήνη και για το δίκιο.
Θα βγεις στους δρόμους, θα φωνάξεις, τα χείλια σου θα ματώσουν απ' τις φωνές
το πρόσωπό σου θα ματώσει από τις σφαίρες μα ούτε βήμα πίσω.
δεν θα πάψεις ούτε στιγμή ν' αγωνίζεσαι για την ειρήνη και για το δίκιο.
Θα βγεις στους δρόμους, θα φωνάξεις, τα χείλια σου θα ματώσουν απ' τις φωνές
το πρόσωπό σου θα ματώσει από τις σφαίρες μα ούτε βήμα πίσω.
H Πρωτοβουλία Ωρομισθίων και Αναπληρωτών δημοσίων
σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκφράζει την αμέριστη
συμπαράσταση και αλληλεγγύη στα δίκαια
αιτήματα των απεργών πείνας.
Στηρίζουμε τον αγώνα
των ανθρώπων αυτών τις δύσκολες για αυτούς
μέρες. Καταγγέλλουμε κάθε είδος επισκίασης του αγώνα τους, ζητάμε την δικαίωση
των αιτημάτων τους για νομιμοποίηση υπενθυμίζοντας ότι έργο της παιδείας και
των λειτουργών της είναι η διασφάλιση
των βασικών δικαιωμάτων όλων των
ανθρώπων. Οι ανθρώπινες αξίες, η αποδόμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας
αποτελούν έργο της Εκπαίδευσης.
Οι τάξεις μας,
μικρογραφία της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας
χαρακτηρίζονται από πολιτισμική όσμωση, μαθητών-τριών
μεταναστευτικής και μη καταγωγής, πλούτο
και πηγή προόδου κατά τις αρχές της Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Πώς
λοιπόν είναι δυνατόν να «ποινικοποιούμε» την παραπάνω αρχή στην ίδια την
κοινωνία άρα τους ίδιους τους γονείς, τα παιδιά τους, τα παιδιά μας διακρίνοντας τους σε νόμιμους και μη;
Καμία ανθρώπινη ζωή δεν είναι λαθραία! Απαντήσαμε και
απαντάμε ξανά ότι κανένας άνθρωπος δεν
είναι «νούμερο», «σκέτοι αριθμοί» για τον διαχειρίζονται οι κυβερνώντες όπως
θέλουν. Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο όλα τα παιδιά πρέπει να είναι υποχρεωτικά στο σχολείο
από το νηπιαγωγείο μέχρι και τη Γ’ γυμνασίου, άσχετα με αν έχει ρυθμιστεί ή όχι
το καθεστώς νόμιμης διαμονής των γονέων τους. Μήπως λοιπόν το
αψηφούμε και παρανομούμε σε μια εποχή που το «νόμιμο» και το «άνομο» βρίσκεται
σε μια σχετικότητα; Η ανθρωπιστική παιδεία τείνει να ξεχάσει το ρόλο της. ΔΕΝ
ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ! Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ
ΤΩΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ..
Ίσα δικαιώματα για όλους και όλες μας! Eξ άλλου όλοι-ες μας άμεσα ή έμμεσα, είμαστε μετανάστες-στριες κάπου, στα σχολεία,
στις δουλειές ,στους τόπους, στις χώρες που κινούμαστε.
ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ! ΝΙΚΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΖΩΗ..
“Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Ωρομισθίων Θεσσαλονίκης”

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγες μέρες τα πήλινα πόδια του γίγαντα θα έχουν τον πρώτο ισχυρό κλονισμό...
Νομή ζω ότι μπορούμε να συν εις φέρουμε Κεμάλ λες μορφές κείνη το ποίησης. Π.χ. να δουλέψουμε σε επίπεδο οικογένειας, γειτονιάς, σχολείου και εργασιακού χώρου για καλύτερους πολίτες, καλύτερες συνθήκες δουλειάς, ανθρώπινα νοσοκομεία και κοινωνική αξιοπρέπεια. Μετά, ή, αν θέλεις, μαζί θα λυθεί και το πρόβλημα των Ασιατών και Αφρικανών συνανθρώπων μας. Η άμεση λύση σήμερα θα φέρει προφανώς χίλια νέα προβλήματα αύριο για όλους μας. Μη πως άθελά μας χρυσή ΜΟΠ ποιούμε τους μετά να ΣτΕ στο μύλο του κεφαλαίου; Έτσι νιώθω· νιώθω ότι κάποιος μας χρησιμοποιεί παίζοντας με τα συναισθήματά μου και τις αρχές του δικαίου από τις οποίες προφανώς εμφορείσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.
Σκέφτομαι καμιά φορά ότι θα ήταν ανάρμοστο, αν όχι γελοίο, να πάω σήμερα μετανάστης, π.χ. στη Βουλγαρία ή στη Ρουμανία (τώρα είναι σε καλύτερη μοίρα από μας) και να ζητήσω δουλειά, σπίτι και σύνταξη ή απλώς "τα δικαιώματά μου". Μάλλον θα με κοιτούσαν παράξενα. Εσύ τι λες;
Το κακό είναι ότι μετά τον τελευταίο ισχυρό κλονισμό που έπαθε ο γίγαντας (1917) γιγαντώθηκε κι άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί να πω, ρε Πάνο;...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά, μένω ΑΝΑΥΔΟΣ!
...................
Οι 300 μετανάστες- εργάτες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη βρίσκονται σήμερα, Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, στην 17η μέρα απεργίας πείνας. 'Ολοι έχουν σταματήσει από χθες να παίρνουν τσάι, σκληραίνοντας τον αγώνα τους.
Ο αγώνας τους για "ζωή με αξιοπρέπεια" με διακύβευμα την ίδια τους τη ζωή περνά σε μια ακόμη πιο δύσκολη φάση. Αυτός ο αγώνας που έχει δεχτεί και δέχεται λυσσαλέα επίθεση, ΤΩΡΑ έχει ανάγκη από τη μεγαλύτερη και πλατύτερη ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.
"Ο κίνδυνος δεν είναι ότι μπορούμε να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να βρεθούμε σ’ ένα φασιστικό κόσμο. Ο κίνδυνος είναι ότι πέσαμε στο κρεβάτι την προηγούμενη νύχτα, σ’ έναν κόσμο που είχε γίνει φασιστικός, χωρίς να το πάρουμε είδηση."
Άρθουρ Καίσλερ
Ρε συ Πάνο, πες την αλήθεια: πίνεις τίποτα άλλο ή όλο αυτό είναι απότοκο μόνο της έκθεσης στον πομποδέκτη-βωμό που συγκαλυμμένα λέγεται tv;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως, νοιώθω εντελώς αδύναμος μπροστά σε όλο αυτό που συμβαίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορώ βέβαια να εκφράσω την αλληλεγγύη μου, ή να πάω σε καμιά πορεία.
Και;
Αν ένας καλλιτέχνης που έχει τόση φαντασία λέει "και;", την put σείσαμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν τη βάζεις να δουλέψει κι εκεί λίγο;
Η σωματική υπεροχή του φασίστα Γολιάθ ήταν δεδομένη, αλλά ο Δαυίδ δεν δήλωσε ηττοπαθής (και τη συνέχεια την ξέρουμε...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, Αλληλεγγύη ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "κουνάω το κεφάλι καταφατικά, μόνο και μόνο για να μη θεωρηθώ αντιδραστικός ή αδιάφορος".
Οι αλληλέγγυοι στην πράξη, έχουν ποικίλες δράσεις, που -για προφανείς λόγους- δεν περιγράφονται στις συνθηματικού κι ενημερωτικού χαρακτήρα αφίσες.
Παράδειγμα: Όσοι δεν το ανέχονται αυτό στην εικόνα, πέρα από το να το πολεμούν, κοιτάζουν και να το ξεπεράσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ακριβώς είναι οι άλλοι λ΄ έγκυοι!
ΑπάντησηΔιαγραφή(όπως τίγκα τα λαβαίνει το MEGAλο. Καν άλλοι!...)
Τόπια says toy πόνο ου μένω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς της άποψης ότι την put σείσαμε είμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι απο καμιά έμφυτη απαισιοδοξία. Βλέποντας όμως ιστορικά τους αγώνες , τα αιτήματα , και τα αποτελέσματα είμαι σίγουρος ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος διεκδίκησης. Δεν ξέρω ποιός θα είναι αυτός. Εδώ η φαντασία μου προσκρούει στο ότι έχω μια έμφυτη αδυναμία στο να πω στον άλλο τι να κάνει. Και δε νοιώθω και ικανός για κάτι τέτοιο.
Με βρεί σκι σύμφωνο στο πού τσίσα με του solo.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα Τούλα, χύστο ΝΑΤΟ εύχαρη στηθείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για Τίνα την put σείσαμε περί καλό; Ε mis δένε χου με τσουτσούνι;
Αυτά μας τα 'παν κιάλι που την είχαν πιο MEGA Lee.
ΑπάντησηΔιαγραφή