Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Εξάψαλμος “Ανώνυμων” κατά ΓΑΠ


Σκληρή κριτική στον Γ. Παπανδρέου, τόσο με την ιδιότητά του ως προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς όσο και με αυτή του πρωθυπουργού, γίνεται μέσω κειμένου που δημοσιοποιείται στο διαδίκτυο (κλικ και διαβάστε το ολόκληρο) και την πατρότητα του οποίου εμφανίζεται να διεκδικεί η ομάδα Anonymous («Ανώνυμοι»).

"...Να προσέχετε μόνο τι ζητάτε, γιατί μπορεί αυτό ακριβώς να σας προσφερθεί. Κι αν εσείς κύριε Παπανδρέου έχετε στη διάθεσή σας “άνδρες” με χημικά όπλα των οποίων η χρήση κατά στρατιωτικού προσωπικού ή αμάχων αποτελεί έγκλημα πολέμου και με πυροβόλα όπλα και σφαίρες (μιλάμε για τους ΜΑΤατζήδες με τα δακρυγόνα τους και τους πιστολάδες μπάτσους σας), εμείς έχουμε κάτι ακόμα πιο επικίνδυνο: την ικανότητα να ενημερώσουμε όλη την υφήλιο για το ποιόν σας. Θα μάθει όλος ο κόσμος πόσο ίδιος είστε με τον Μουμπάρακ και τον Μπεν Αλί και τον Νετανιάχου. Θα μάθει όλη η υφήλιος για όλα τα σκάνδαλα που συγκαλύψατε και για το πώς μεθοδεύσατε το ξεπούλημα του λαού σας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Θα μάθει όλη η υφήλιος για όλα τα σκάνδαλα των κυβερνήσεων στις οποίες συμμετείχατε και για όλες τις παρανομίες στις οποίες συναινέσατε με την ψήφο σας στη βουλή. Αφού επιλέξατε λοιπόν κ. Παπανδρέου το μονοπάτι του πολέμου ενάντια στο λαό σας, θα σας πολεμήσουμε και εμείς. Όπως πολεμήσαμε και τον Μπεν Αλί. Όπως πολεμάμε το φίλο σας το Μουμπάρακ. Την ίδια αντιμετώπιση θα έχετε κι εσείς από εμάς. Και την ίδια τύχη με αυτούς τους τυράννους θα έχετε κι εσείς και όλοι οι αυλικοί σας.
Σημαντική ενημέρωση: Πληροφορηθήκαμε ότι χθες, 2 Φεβρουαρίου 2011, αποφασίσατε τελικά να διώξετε από την (εθνικο)Σοσιαλιστική Διεθνή τον “κύριο” Μουμπάρακ και το φασιστικό του κόμμα. Λυπούμαστε πάρα πολύ, αλλά δεν πρόκειται να αναιρέσουμε ούτε λέξη από όσα έχουμε γράψει για εσάς και τον οργανισμό σας, γιατί γνωρίζατε τι άτομο είναι, γνωρίζατε εδώ και χρόνια πώς μεταχειρίζεται το λαό του. Χρειάστηκε να ξεσηκωθεί ο Αιγυπτιακός λαός για να αναθεωρήσετε τη στάση σας που υποδεχόσασταν τον τύραννο με ανοιχτές αγκάλες..."

6 σχόλια:

  1. Κύπρο φυτείες το μ'νί μοναί βουν: νύχτα θα φύγει (τόμου Ν΄).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το άλλο το ανέκδοτο τ΄ακούσατε; Θα πάει , λέει, αύριο στο Κάιρο για να σώσει και τους Αιγύπτιους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Cream μα κενό μίζα ότι ο Γιώργος ήταν καλό παιδί. Πέφτω αποτάσσειν έφαγα motto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ~theo,
    Ανθέλληνα φυγη, να!
    θα-τον (εν) βοή θύσουμε
    κι ανθέλληνα μήνι,
    (εν) βοή θα-να-τον ψήσουμε...

    ~solo,
    Αυτός νομίζει πως
    "ο σώζων Αιγυπτίων σωθήτω"
    αλλά...
    όσο ζω,ναι Γη πτύων so θύτω
    παν οστό θύσει αστοί re-on
    (oh,so am νόστου Κυρίου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ~Πάνο,
    Αγόρι μου, γιατί ανησυχείς;
    Πως μας αΓΑΠά στο δίνω και γραμμένο!
    Μας έτυχε στο ζάρι της ζωής
    καλό παιδοίο μα κακο γαμοι μένω...

    (ρε friend)
    Επιπόλαιο τον λες
    που "γυρνάει" μ' επ! σολες
    και "μεθάει" και συχνά τον αιγα (μάναι)
    μας αΓΑΠάει μεν αλλά...
    ...δεν αλλάζει αυτός μυαλά!
    (έτσι ήταν, S-S είναι και S-S θα 'ναι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φώτη α! Κετσέ κούροι στους προς κει νιμμένους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή