-Στο σπίτι θα είναι κι η γυναίκα μου;;; ρώτησε ο Do-mounique
-Σαφώς!
-Τότε θέλω να γυρίσω στη φυλακή!..δείλος-ε απο φασιστικά το καθ’ οίκοι ο Dome-unique
-Και η οφειλή σας, τον έξυε κάτω μυρίων ευρώ;;;
-Βάλτε τα στο goal ως ass!, είπε με ΤΑΞΙ φίλων για την οφειλή του στο φιλί της Οφηλίας, κι απ’ τα τα φύλλα της καρδιάς έβγαλε αναστεναγμό:
“Κράτα το φιλίιιιι,
κρατάτ’ οφειλή για μένα
(mean: τη δόση σαλονιού)
κάνουν το σταυρό τους μόνα
τ’ αστεράκια ΔΝΤ”
(η συνέχεια στη συναίνεση: Ίσην έχυα στύσιν ένεση)

Έποις τρέφω, δρυ μυτερός...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα δεν ντρέπεσαι βρε σαρδανάπαλε, να μάσκα του ράστα γελοία; Α, χααα, χαααα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩδάς καλώ σοδας καλως
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτός ο "σαρδαμ" απαλος...