Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Ζήτω εποχή σικέ συμβάντων...





Νυν υπέρ πάντων των απάντων
πυρ κατά πρώην και απόντων
των πεθαμένων κι απεθάντων
πλην των εν νάρκη όντως όντων

Ζήτω εποχή σικέ συμβάντων
και των μαϊμούδων σημαινόντων
ζήτω εποχή των ελεφάντων
και των λιπόθυμων λεόντων
..ζήτω εποχή των ψόφιων κοριών

Νυν υπέρ πάντων των συμπάντων
πύρ κατά τέως και πασχόντων
των μαραμένων κι αμαράντων
πλην των εν ύπνω τους παθόντων

Ζήτω εποχή σικέ συμβάντων
και των μαϊμούδων σημαινόντων
ζήτω εποχή των ελεφάντων
και των λιπόθυμων λεόντων
..ζήτω εποχή των ψόφιων κοριών

 Κώστας Τριπολίτης

5 σχόλια:

  1. tks theo,
    ο Τριπολίτης δεν χρειάζεται συστάσεις.
    Ο Γιάννης Λεκόπουλος πολύ ελπιδοφόρος νέος αοιδός (τον ξέρεις καλύτερα)
    Τη Μάρθα Μεναχέμ δεν την ήξερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ. Οι μόνοι Μεναχέμ που ξέρω είναι ο Ζακ και ο Μπέγκιν (ζητώ συγνώμη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μάλιστα, σ' αντίθεση με τον Ζακ, ο δεύτερος έμοιαζε με γουρούνι που ικετεύει!
    Δηλ. έμοιαζε Μ' ένα ham beggin

    ΑπάντησηΔιαγραφή