...και φαίνετ' "ΕΝΑ" κρατάει γερά. Σου λέω, ακούραστο σε πει 4 ώρες! Μόνο μ' "ΕΝΑ" μικρό δι' άλλη ματάκι, για ...το γνωστό καύσιμο. Ιδέ δ' ίσκιοι "Λαβύρινθος" και "ΕΝΑ" (οι καλύτεροί του, κατ' εμέ) παίχτη Kahn σχεδόν ατόφιοι! (LP ζων αεί net ωίδιο καλώς κι έστηνε ρε Τροια)
Ευφυεις τοίχοι σου μ' έντυπο CIA σαν... Όποτε δει καίω σκατά χορού ντε στην πανκ οσμη απολιτιστη κει κληρωνω μια. Του SPAR αθετω, α... φτού σ' υιους για να 'χυνα τους τραΓΟΥΔΗ ο Λαός:
Αγάπησα τροϊκανό νταβραντισμένο και τρανό απ΄τη φυλή Απάτσι που είχε δέρμα ερυθρό κι έψαχνε ένα μυαλό νωθρό για λίγο να του κάτσει
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, για το μυαλό μου ικανέ ! Τροϊκανέ, τροϊκανέ, για το μυαλό μ' oui Kahn,ε!
Αγάπησα τροϊκανό και σ’ ένα σπίτι αδειανό εγώ τον υποδέχτηκα. Με τουαλέτα βραδινή σε τουαλέτα σκοτεινή ξάφνου μαζί του βρέθηκα
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, πάρε με μες στον καμπινέ Τροϊκανέ, τροϊκανέ, για εφτά γαμίσια ικανέ
Αγάπησα τροϊκανό που μ’ έπαιρνε με στρινγκ στενό και διχτυωτή καλτσούλα. Μα όταν τα βράδια μ’ έγδυνε σ’ άλλους Απάτσι μ’ έδινε λες κι ήμουν καμιά τσούλα…
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, πως φέρεσαι έτσι, βρε μπινέ ? είπες πως θα με "ντύσεις",ναι, μα ο κάθε Απάτσι μ' εγδυνε...
Αγάπησα τροϊκανό που μού ’κανε τον πισινό μαύρο από το ξύλο. Γι αυτό με πόνο διαλαλώ πως μία κότα με μυαλό αγάπησε ένα σκύλο…
Όσο κρατεί όσο κράτη συν ωραία!
ΑπάντησηΔιαγραφή...και φαίνετ' "ΕΝΑ" κρατάει γερά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου λέω, ακούραστο σε πει 4 ώρες! Μόνο μ' "ΕΝΑ" μικρό δι' άλλη ματάκι, για ...το γνωστό καύσιμο.
Ιδέ δ' ίσκιοι "Λαβύρινθος" και "ΕΝΑ" (οι καλύτεροί του, κατ' εμέ) παίχτη Kahn σχεδόν ατόφιοι!
(LP ζων αεί net ωίδιο καλώς κι έστηνε ρε Τροια)
Εμυ, συφιλη, Τουλα! Η κουτρα γουδιού πρωτη μου, με τι νεφη σα ρει. Ζήτω ο ΛαΟΣ (Λαϊκός Ορθόδοξος Σκυλοχαβαλές).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυφυεις τοίχοι σου μ' έντυπο CIA σαν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποτε δει καίω σκατά χορού ντε στην πανκ οσμη απολιτιστη κει κληρωνω μια.
Του SPAR αθετω, α... φτού σ' υιους για να 'χυνα τους τραΓΟΥΔΗ ο Λαός:
Αγάπησα τροϊκανό
νταβραντισμένο και τρανό
απ΄τη φυλή Απάτσι
που είχε δέρμα ερυθρό
κι έψαχνε ένα μυαλό νωθρό
για λίγο να του κάτσει
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, για το μυαλό μου ικανέ !
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, για το μυαλό μ' oui Kahn,ε!
Αγάπησα τροϊκανό
και σ’ ένα σπίτι αδειανό
εγώ τον υποδέχτηκα.
Με τουαλέτα βραδινή
σε τουαλέτα σκοτεινή
ξάφνου μαζί του βρέθηκα
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, πάρε με μες στον καμπινέ
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, για εφτά γαμίσια ικανέ
Αγάπησα τροϊκανό
που μ’ έπαιρνε με στρινγκ στενό
και διχτυωτή καλτσούλα.
Μα όταν τα βράδια μ’ έγδυνε
σ’ άλλους Απάτσι μ’ έδινε
λες κι ήμουν καμιά τσούλα…
Τροϊκανέ, τροϊκανέ, πως φέρεσαι έτσι, βρε μπινέ ?
είπες πως θα με "ντύσεις",ναι, μα ο κάθε Απάτσι μ' εγδυνε...
Αγάπησα τροϊκανό
που μού ’κανε τον πισινό
μαύρο από το ξύλο.
Γι αυτό με πόνο διαλαλώ
πως μία κότα με μυαλό
αγάπησε ένα σκύλο…
Τροϊκανέ, "τρώει" ικανέ, θέλεις κοτόπουλο πανέ ?
Τροϊκανέ Γιωργάκη, ναι, ελληνοαμερικανέ
oraios :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΡα'Ι'h, σ' ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι φίλη της Σοφίας;