Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Όχι άλλων ταλαρα...




8 σχόλια:

  1. Εξ αιρετική δουλειά. Περι τατα asshole ια΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από μια μεριά είναι να χαίρεται κανείς, που ο Τζιμάκος είναι πάμπλουτος. Ποιο φτωχαδάκι θα μπορούσε να πληρώνει ατέλειωτα πρόστιμα για να ξεμπροστιάζει την απίστευτη γλίτσα των "φιλάνθρωπων";
    Είτε είναι καλλιτέχνες (με τέχνη που ζέχνει) είτε είναι "φαρδύνω,Γιάννη,δες", είτε είναι κομμουνληστές (του κώλου, δηλ. κωλητοί του Νετανιάχου) με τα τάλαρα των άλλων.
    Γι αυτό λέμε: Όχι άλλων ταλαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eγώ β'εβαια είμαι γνωστός σχιζοφρενής!
    Ο Νταλλάρας αναμφισβήτητα έχει πει τραγουδάρες.
    Πιθανόν άλλοι να τις έλεγαν καλύτερα απ΄αυτόν αλλά δεν έχει σημασία. Καλώς ή κακώς αυτός τις είπε.
    Ένα το κρατούμενο. Κι αυτό το ένα νομίζω πως τελικά θα καταγραφεί. Οι μαλακίες των καλλιτεχνών συνήθως είναι συμπληρωματικά στηβιογραφία που αφορά το έργο τους. Στο μέλλον, που το τώρα θα είναι μακρινό παρελθόν, οι άνθρωποι θ΄ακούνε απο cd ή υπολογιστές τα τραγούδια του Νταλάρα και δεν θα ξέρουν τίποτα άλλο γι΄αυτόν.Και τότε θα τον κρίνουν μόνο καλλιτεχνικά. Όπως κάνουμε εμείς πχ για τον Νταλί, και για διάφορους άλλους παγκ΄σμιους καλλιτέχνες που έκαναν πολλά ατοπήματα ως άνθρωποι, αλλά δεν μπορούμε να αδιαφορήσουμε μπροστά στο έργο τους.
    Γι' αυτό κι εγώ δεν θέλω να κριθώ απο τις τυχόν, μαλακίες που γράφω απο δω κι απο κει σε μπλογκ κι εφημερίδες αλλά απο το σοβαρό έργο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχααχααα! Το φινάλε σου ήταν ανεπανάγλυπτο!
    Όμως άλλο πράμα είναι να γράφεις μαλακίες (που ω! χειμώνων δε βλάπτουν κανέναν, αλλ' απεναντίας προκαλούν ευθυμία) κι άλλο πράμα είναι να έχεις στο αίμα σου τη γλίτσα και την ανηθικότητα και να προσφέρεις (πάντα με το αζημίωτο!) τις υπηρεσίες σου ο ίδιος ή ...κι εμμέσω(!) της συζύγου σου, σε ό,τι πιο βρωμερό κι επικίνδυνο έχει αναδείξει η ελληνική -και κατ' επέκταση η παγκόσμια- πολιτική σκηνή.
    Κανένα μακρινό μέλλον δεν πρόκειται να τα διαγράψει αυτά από τη συλλογική και ιστορική μνήμη! Και κανένα πέπλο "καλλιτεχνικού" καπνού δεν πρόκειται να συγκαλύψει τη μπόχα που αναδύουν τα πόδια, οι μασχάλες και οι ψυχές των υπηρετών (τόνοι πυρετών) του καπιταλισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aπασχολεί κανέναν σήμερα ότι ο Μπάτης ήταν χαφιές της ασφάλειας; ή ότι ο Μάρκος είχε γράψει κανα δυο τραγουδάκια που υμνούσαν τον βασιλιά; Μιλάει κανείς για το δουλεμπόριο που έκανε ο Ρεμπώ, ή χάνει την αξία της η μουσική του Βάγκνερ επειδή ήταν μέγας ρατσιστής και εθνικιστής; Τα παραδείγματα είναι πολλά.
    Το ίδιο θα γίνει και με τον Νταλάρα. Ειδικά που πλέον οι περισσότεροι "καλιτέγναι" ακολουθούν παρόμοιες πρακτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις απώλητο δίκιο ότι όλοι αυτοί που έχουν τη φωλιά τους has many, ποντάρουν
    α) είτε στο ασυνείδητο ξεθώριασμα της συλλογικής μνήμης [βλ. το εθνικό μας αρχίδι, τον εθνόρχι που ...ρεύτηκε και αναγορεύτηκε σε εθνάρχη(!) -και δυστυχώς μ' αυτό τον τίτλο "περνάει" ακόμα και σε μερίδα των λαϊκών στρωμάτων(!)]
    β) είτε στη συνειδητά και ύπουλα βεβιασμένη -συνήθως επί πληρωμή και πάντα με τους νόμους της μαφίας- παραγραφή της γλίτσας τους [βλ. τις Εξετ-αστικές Επι(ν)τροπές των κωμάτων του κυνοβουλίου, που καταστρέφουν τα ενοχοποιητικά στοιχεία του σιναφιού τους, και παραδίδουν στον κόσμο τα βρωμερά ανθρωποειδή αγνά κι αμόλυντα!!!]
    Τώρα αν μου πεις "καλά, ρε, αιδώ γίνεται της putΆννας, με το Νταλάρα θα assholeούμαστε;;;" θα σου απαντήσω "ΝΑΙ κι εμετών ταλαρα!"
    Όχι τόσο με το πρόσωπο αυτό καθαυτό, όσο για την αδήριτη ανάγκη να μεταλαμπαδεύσουμε στις επόμενες γενιές την έννοια της ακεραιότητας και της ταξικής ηθικής, ώστε χωρίς την παραμικρή ενοχή να προχωρήσουν στη βίαιη ανατροπή της σαπίλας του καπιταλισμού και των σάπιων υποπροϊόντων του. Κι αν όχι σ' αυτό, τότε σε τί μπορούμε να ελπίζουμε;;; Μήπως στο "δε βαριέσαι αδερφέ, ο καθένας λίγο-πολύ έχει τις βρωμίτσες του";;; Όχι, βέβαια! Αφού αυτό ακριβώς προάγει η αστική προπαγάνδα για να συντηρεί και να διαιωνίζει τους νόμους των ισχυρών στην ανθρώπινη εκμετάλλευση. Να γιατί πρέπει να επιμένουμε στην κατάδειξη και καταγραφή της όποιας γλίτσας!

    (Ουφ! ΚΑΠΗ ως να 'μαι στα ΜΑΤ ίσοι!
    σ' όρη για τυφλή Αρία...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει
    Ο Νταλάρας τι σχέση έχει με τον Wagner ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις χέσει μετοχαί, Σιμο! (που τους ρίχνουν είμαι τ' αγενές ταιρι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή