Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ζούμε λογικά, Παίζουμε οικολογικά!


Εύγε για την ιδέα και υλοποίηση. Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές!


6 σχόλια:

  1. Εύγε που ανέβασες αυτό το υπέροχο βίντεο. Όχι, δεν θα το εκλάβω ως σχόλιο στον "Ξενερωτόκριτο" προηγούμενης ανάρτησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι όμως! Η μαγική σύλληψη του Θανάση Γκίκα θα μπορούσε να αποτελέσει επαινετικό σχόλιο στον Ξενερωτόκριτο και αντίστροφα: Οι συγκεκριμένοι 77 καλλιτέχνες (ίσως με εξαίρεση τον ...ξενερωτόκρυο τζιτζιμιτζιΚότσιρα) πολύ θα γουστάριζαν να είχαν διαβάσει Ξενερωτόκριτο! Εξάλλου, ανέκαθεν ο ρομαντικός και ανεκπλήρωτος έρωτας χρειαζόταν το οξυγόνο τής αυτοαναίρεσής του μέσα από μια καλοστημένη σατιρική εκδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To βιντεάκι είναι ότι καλύτερο έχω δει στο ίντερνετ εδώ και πολύ καιρό
    (πως διάλο το κάνεις download;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το έκανα download. Απλά, για την ανάρτηση αντιγράφω το κείμενο "embed", δηλ. το κείμενο HTML της ενσωμάτωσης, που υπάρχει σε όλα τα βίντεΑ του "συ σιφόνι", που λέει κι ο ktkouk.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε με κατάλαβες. Θέλω να το αποθηκεύσω στον σκληρό και δεν μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποτε, γι αυτή τη δουλειά υπήρχε ένα site, αλλά έκλεισε· το "videaki.com", που έκανε download στο σκληρό. Πάλι, όλο και θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο, αλλά εγώ δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή