Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Σχετικά με τη βρώμικη προπαγάνδα των ημερών...


Οι Σαμαροβενιζέλοι και τα ευρωπαϊκά αφεντικά τους
ρίχνουν στη μάχη της προπαγάνδας το βαρύ τους πυροβολικό:
Την "αριστερή" διανόηση που επί 7 λεπτά γλυκοτραγουδάει σαν σειρήνα,
για να γίνουν εύπεπτα τα ξερατά των 2 τελευταίων λεπτών!
(Μιλάμε για επιστήμη, όχι μαλακίες!)








16 σχόλια:

  1. Πάνω που (Annie συ! Χύσαμε!) ήρθε η νέα Άννα-άρτυση.
    Σπουδαίο το δεύτερο (Tutu). Όσο για το πρώτο, οι Καζάκηδες, Βαρουφάκηδες και λοιποί εξυπνάκηδες γιουσουφάκηδες που εξέθρεψε το σύστημα με την τηλεπροπαγάνδα, φαντάζουν πλέον γελοίοι. Αν "ο καπιταλισμός θα μας πουλήσει το σκοινί που θα τον κρεμάσουμε", αυτοί θα πνιγούν χωρίς να χρειαστεί να κουνήσουμε ούτε ένα δάχτυλο. Ούτε καν τον παράμεσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακώς άνισοι χύσατε. Ο χρησμός σ' αργία αλλά δένει εις Μονή.
      Ο χρησμός ποτέ δεν πεθαίνει, δέστον: σκιά ζει· "feau" βέρα κ.α. μνιά
      μόνο λίγο και Rocks από στενη και ξανά σαν "αρτύσει" στραβά

      Τα λόγια του (με Γάλλου) οίκων ομολόγου είναι μεγάλου βάρους: Βάρου ...φακης. Va roof fuck is.
      Σα να λέμε στον Άκη: Πάνε ρούφα τη, αγόρι μου! (Va ρουφα Άκης). Τράβα τώρα στο Ρουφ (Va Ρουφ, Άκης)
      Βάι, βάι, βα...ρουφά kiss.

      Διαγραφή
    2. Καζάκηδες, Βαρουφάκηδες και λοιποί εξυπνάκηδες γιουσουφάκηδες!
      (τι ομοιοκαταληξία και τι όμοια καταληξη θα έχουν...)

      Διαγραφή
    3. Κάλλιο αυγά παρά πατέ.
      Μύλοι, ποτά, κτήσεις, ΗΠΑ, Τρισέ. Χρειάζεται...

      Διαγραφή
    4. Υπονοουμενιτισμός, ανώτερος τ' άδειο του δις λεκτισμού
      Έβγε!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χααααχαχα! Μπαρουφάkiss και μπαρούφες all kiss!
      Εις τύχη του Τζιμάκου δένουν απώλητα!

      Διαγραφή
  3. Δυσκολεύομαι να παρα κωλουθήσω την αν άρτυσή σου γιατί εχω βαρυστομαχιάσει με 5-6 κιλά λουκάνικα φρανκ φούρτης και καμιά 20αριά μπίρες , όλα απο το λιντλ, που αγόρασα με λεφτά που μου δάνεισαν κάτι μαλάκες γερμανοί. (που τώρα τα κλαίνε). Αυτοί τα κλαίνε κι εγώ τακλάνω
    Μου χάλασν τη δίαιτα τα κωλολουκάνικα, αλλά με τις κλανιές μπορεί να χάσω και κανά κιλό (τι βάρος άραγε έχει ο εξερχόμενος α(ν)ήρ;
    Ρε δε μπα να λένε ότι θένε!
    Οταν εμείς φτιάχναμε κορέτσια,αυτοί τρώγανε πεταλίδες!
    Ήθελα να γράψω και πως "δε μασάμε" , αλλά μάλλον θα εκτεθώ με τόσα λουκανικα και κοκορέτσι που ανάφερα παραπάνω.
    Θα κάνω 2-3 μέρες νηστεία και θα επανέλθω να γράψω πως "ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ!!!"
    Βάρα Ουφάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου δάνεισαν; Έτσι είπαν; Χαχαχα!
      Αυτά δεν είναι παρά μια μικρή επιστροφή από όσα σου αρπάζουν αιώνες τώρα! Από πότε παράγουν (έστω και μια καρφίτσα) τα αφεντικά και το πωλητικό προσωπικό τους και δεν το ξέρουμε;

      Διαγραφή
    2. Φυλλαράκι, γι αυτό έκανα τη διευκρίνιση. Για να μη φάτε στη μάπα ολόκληρο το 9λεπτο βίντεο.
      Τα ξερατά των δύο τελευταίων λεπτών του βιντέου αρκούν.
      Embassy περί πτώση ή λύσσης που προτείνει ο ...Μπυρουφάκης (α, λακέ η φάτσα του) λειτουργούν ως καθ' ART οικο.
      Διευκωλοίνουν κι έστω class emo κι έστω οχιές emo κι έστι δι Άρια.
      Αίμα τέτοιο σα λύτης που είναι!...

      Δ' αιδώ μεν ου πως στη Φρανκφούρτη χτυπά η καρδιά των ευρω πέων καπιταληστών
      το ερώτημα προς τυχόντα Γερμανό Frank, είναι:
      (προς τη Honda ή προστυχο νταή προς τυχόν tailleur manon Franc)
      Τα λουκάνικα Φρανκφάρτης επιτρέπονται;
      (Frank, fart is allowed? - Frank fart is a loud?)

      Πάντ' οσμήν έχυσεν οχιές: Fresh cop ράμα δεύρο Μάη! Class, εμετοί νήσοι X ασσου!

      Διαγραφή
  4. πες με απαισιόδοξο, πες με ρεαλιστή , πες με όπως θες.
    στις 17 του Ιούνη θα έχουμε μια απ' τα ίδια τα παλιά,
    κι ίσως στις μεθεπόμενες εκλογές κάτι να γίνει (όχι σπουδαία πράγματα, αλλά κάτι)
    Ο φόβος που σπέρνουν υποστηρίζεται από μάγους γεωπόνους, βοτανολόγους
    και γκουρμέ κοτσανολόγους...και δείχνει να πιάνει ρίζα. Οι νεοέλληνες
    θα αποδείξουν ακόμα μια φορά ότι είναι ένας μικρός (με όλες τις έννοιες) λαός.
    Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωστή, θα 'θελα να προσυπογράφω όλα όσα λες,
      άσχετα από την πάλαι ποτέ επίκληση του "νεοέλληνες, θλιβερές μου πορδές"
      (του νιονιού του Νιόνιου με τη διαγνωσμένη μαλάκυνση
      -σόρι που σας ξενερώνω με τον σταθερά δεξιόστροφο αλήτη-)

      Ο Γκαίμπελς φαντάζει αθώος μπρος στην αστική προπαγάνδα των ημερών
      που αποδεικνύεται τέλεια εν όρχεις στρωμένη
      (εξ ου και το θέμα της ανάρτησης)
      Την ίδια απαισιοδοξία έχω κι εγώ και πολύς κόσμος...
      (πολλοί λένε πως απαισιόδοξος είναι ο καλά ενημερωμένος αισιόδοξος)
      Πολύ καλά το κλείνεις:
      Ή θεν αυγού με βαθιά νύχτ' oh many...

      Διαγραφή
    2. Κύπρο: ίππο θέση σα κώμα. Then if e-stand, ε;
      Απλώς αφού κραζόμαστε, προς men οντάς Tommy ρέω.
      Ανά πυρεία...

      Διαγραφή
    3. Μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα
      Μοιραίοι καιαν Βουλη (αν τα ΜΑΤ...)

      Διαγραφή
  5. theogrocer
    Ναι, μου δάν ησσαννν
    αλλλά τους ξε γαίλαζα. Διότι νώμιζαν πως μου δάνεισαν. Στην παραγματικώτιτα, με επάινδυσαν.
    Κε με έγδοισαν!
    Αλλά εγόδαινμασάο
    (λαίμαι τόρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη φοβάσαι φίλε μου, μη φοβάσαι Ζιγκουάλα, η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Οι πεθαμένοι δεν ξαναπεθαίνουν. Άπαξ πεθαμένος: δια παντός πεθαμένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή