Σχετικά με τη βρώμικη προπαγάνδα των ημερών...
Οι Σαμαροβενιζέλοι και τα ευρωπαϊκά αφεντικά τους
ρίχνουν στη μάχη της προπαγάνδας το βαρύ τους πυροβολικό:
Την "αριστερή" διανόηση που επί 7 λεπτά γλυκοτραγουδάει σαν σειρήνα,
για να γίνουν εύπεπτα τα ξερατά των 2 τελευταίων λεπτών!
(Μιλάμε για επιστήμη, όχι μαλακίες!)
Πάνω που (Annie συ! Χύσαμε!) ήρθε η νέα Άννα-άρτυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπουδαίο το δεύτερο (Tutu). Όσο για το πρώτο, οι Καζάκηδες, Βαρουφάκηδες και λοιποί εξυπνάκηδες γιουσουφάκηδες που εξέθρεψε το σύστημα με την τηλεπροπαγάνδα, φαντάζουν πλέον γελοίοι. Αν "ο καπιταλισμός θα μας πουλήσει το σκοινί που θα τον κρεμάσουμε", αυτοί θα πνιγούν χωρίς να χρειαστεί να κουνήσουμε ούτε ένα δάχτυλο. Ούτε καν τον παράμεσο...
Κακώς άνισοι χύσατε. Ο χρησμός σ' αργία αλλά δένει εις Μονή.
ΔιαγραφήΟ χρησμός ποτέ δεν πεθαίνει, δέστον: σκιά ζει· "feau" βέρα κ.α. μνιά
μόνο λίγο και Rocks από στενη και ξανά σαν "αρτύσει" στραβά
Τα λόγια του (με Γάλλου) οίκων ομολόγου είναι μεγάλου βάρους: Βάρου ...φακης. Va roof fuck is.
Σα να λέμε στον Άκη: Πάνε ρούφα τη, αγόρι μου! (Va ρουφα Άκης). Τράβα τώρα στο Ρουφ (Va Ρουφ, Άκης)
Βάι, βάι, βα...ρουφά kiss.
Καζάκηδες, Βαρουφάκηδες και λοιποί εξυπνάκηδες γιουσουφάκηδες!
Διαγραφή(τι ομοιοκαταληξία και τι όμοια καταληξη θα έχουν...)
Κάλλιο αυγά παρά πατέ.
ΔιαγραφήΜύλοι, ποτά, κτήσεις, ΗΠΑ, Τρισέ. Χρειάζεται...
Υπονοουμενιτισμός, ανώτερος τ' άδειο του δις λεκτισμού
ΔιαγραφήΈβγε!
Τσίμπα με αγάπη μου να δω αν ονειρεύομαι
ΑπάντησηΔιαγραφήάραγε υπάρχω αφού κλάνω κι αφού ρεύομαι;
Σ' αυτό το σώμα που 'χω μπει δεν είμαι μόνος μου
είναι κι η δεύτερη μαμά, ο αστυνόμος μου.
Χααααχαχα! Μπαρουφάkiss και μπαρούφες all kiss!
ΔιαγραφήΕις τύχη του Τζιμάκου δένουν απώλητα!
Δυσκολεύομαι να παρα κωλουθήσω την αν άρτυσή σου γιατί εχω βαρυστομαχιάσει με 5-6 κιλά λουκάνικα φρανκ φούρτης και καμιά 20αριά μπίρες , όλα απο το λιντλ, που αγόρασα με λεφτά που μου δάνεισαν κάτι μαλάκες γερμανοί. (που τώρα τα κλαίνε). Αυτοί τα κλαίνε κι εγώ τακλάνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου χάλασν τη δίαιτα τα κωλολουκάνικα, αλλά με τις κλανιές μπορεί να χάσω και κανά κιλό (τι βάρος άραγε έχει ο εξερχόμενος α(ν)ήρ;
Ρε δε μπα να λένε ότι θένε!
Οταν εμείς φτιάχναμε κορέτσια,αυτοί τρώγανε πεταλίδες!
Ήθελα να γράψω και πως "δε μασάμε" , αλλά μάλλον θα εκτεθώ με τόσα λουκανικα και κοκορέτσι που ανάφερα παραπάνω.
Θα κάνω 2-3 μέρες νηστεία και θα επανέλθω να γράψω πως "ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ!!!"
Βάρα Ουφάκη!
Σου δάνεισαν; Έτσι είπαν; Χαχαχα!
ΔιαγραφήΑυτά δεν είναι παρά μια μικρή επιστροφή από όσα σου αρπάζουν αιώνες τώρα! Από πότε παράγουν (έστω και μια καρφίτσα) τα αφεντικά και το πωλητικό προσωπικό τους και δεν το ξέρουμε;
Φυλλαράκι, γι αυτό έκανα τη διευκρίνιση. Για να μη φάτε στη μάπα ολόκληρο το 9λεπτο βίντεο.
ΔιαγραφήΤα ξερατά των δύο τελευταίων λεπτών του βιντέου αρκούν.
Embassy περί πτώση ή λύσσης που προτείνει ο ...Μπυρουφάκης (α, λακέ η φάτσα του) λειτουργούν ως καθ' ART οικο.
Διευκωλοίνουν κι έστω class emo κι έστω οχιές emo κι έστι δι Άρια.
Αίμα τέτοιο σα λύτης που είναι!...
Δ' αιδώ μεν ου πως στη Φρανκφούρτη χτυπά η καρδιά των ευρω πέων καπιταληστών
το ερώτημα προς τυχόντα Γερμανό Frank, είναι:
(προς τη Honda ή προστυχο νταή προς τυχόν tailleur manon Franc)
Τα λουκάνικα Φρανκφάρτης επιτρέπονται;
(Frank, fart is allowed? - Frank fart is a loud?)
Πάντ' οσμήν έχυσεν οχιές: Fresh cop ράμα δεύρο Μάη! Class, εμετοί νήσοι X ασσου!
πες με απαισιόδοξο, πες με ρεαλιστή , πες με όπως θες.
ΑπάντησηΔιαγραφήστις 17 του Ιούνη θα έχουμε μια απ' τα ίδια τα παλιά,
κι ίσως στις μεθεπόμενες εκλογές κάτι να γίνει (όχι σπουδαία πράγματα, αλλά κάτι)
Ο φόβος που σπέρνουν υποστηρίζεται από μάγους γεωπόνους, βοτανολόγους
και γκουρμέ κοτσανολόγους...και δείχνει να πιάνει ρίζα. Οι νεοέλληνες
θα αποδείξουν ακόμα μια φορά ότι είναι ένας μικρός (με όλες τις έννοιες) λαός.
Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά...
Κωστή, θα 'θελα να προσυπογράφω όλα όσα λες,
Διαγραφήάσχετα από την πάλαι ποτέ επίκληση του "νεοέλληνες, θλιβερές μου πορδές"
(του νιονιού του Νιόνιου με τη διαγνωσμένη μαλάκυνση
-σόρι που σας ξενερώνω με τον σταθερά δεξιόστροφο αλήτη-)
Ο Γκαίμπελς φαντάζει αθώος μπρος στην αστική προπαγάνδα των ημερών
που αποδεικνύεται τέλεια εν όρχεις στρωμένη
(εξ ου και το θέμα της ανάρτησης)
Την ίδια απαισιοδοξία έχω κι εγώ και πολύς κόσμος...
(πολλοί λένε πως απαισιόδοξος είναι ο καλά ενημερωμένος αισιόδοξος)
Πολύ καλά το κλείνεις:
Ή θεν αυγού με βαθιά νύχτ' oh many...
Κύπρο: ίππο θέση σα κώμα. Then if e-stand, ε;
ΔιαγραφήΑπλώς αφού κραζόμαστε, προς men οντάς Tommy ρέω.
Ανά πυρεία...
Μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα
ΔιαγραφήΜοιραίοι καιαν Βουλη (αν τα ΜΑΤ...)
theogrocer
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, μου δάν ησσαννν
αλλλά τους ξε γαίλαζα. Διότι νώμιζαν πως μου δάνεισαν. Στην παραγματικώτιτα, με επάινδυσαν.
Κε με έγδοισαν!
Αλλά εγόδαινμασάο
(λαίμαι τόρα!)
Μη φοβάσαι φίλε μου, μη φοβάσαι Ζιγκουάλα, η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Οι πεθαμένοι δεν ξαναπεθαίνουν. Άπαξ πεθαμένος: δια παντός πεθαμένος...
ΑπάντησηΔιαγραφή