Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Η ιστορία είναι δημιουργία





6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. (που πρέπει να "επενδύονται",
      και να "ξοδεύονται" καθημερινά,
      αφού -ώ του θαύματος- ΔΕΝ ΣΤΕΡΕΥΟΥΝ!)

      Διαγραφή
  2. Aν δεν κάνω λάθος, πρωτομαγιά "σκοτώθηκε"
    Όσο για την Ιστορία, αν είναι δημιουργία, πρέπει να απαντηθεί και το "ποιός δημιουργεί" όπως και "πάνω σε τι δημιουργεί" και "τι ακριβώς".
    Πάντως στις δημιουργίες, πάντα περισεύουν πράγματα. Στο ζωγράφο χρώματα που πετιούνται, στον γλύπτη, κομμάτια πέτρας ή ξύλου που πετιούνται, το ίδιο και φιλμ στον σηνοθέτη ή χαρτιά στον ποιητή που πάνε στα σκουπίδια. Πάντα κάτι πάει στα σκουπίδια όταν δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θυμάσαι. 1η του Μάη σκοτώθηκε, το αίμα του μαβί.
      Όσο για τη δημιουργία, εσύ που τη διδάσκεις, ξέρεις καλύτερα από μας.
      Εγώ απλά τολμώ να προσθέσω, πως στη δημιουργία της Ιστορίας η αναπόφευκτη φύρα είναι το χυμένο αίμα.
      Κι είναι το ταξικό του πρόσημο εκείνο που είτε το κάνει φύρα για τα σκουπίδια (π.χ. γαλάζιο αίμα)
      είτε το ανακυκλώνει για να πάρει τις πολύτιμες βαφές.
      Και το αίμα του Παναγούλη έβαψε μαύρο τον ουρανό, κόκκινο τον καιρό.

      Διαγραφή
  3. κάτω τα χέρια από την Εκκλησία ! Λερώνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή