«Αυτό το βιντεάκι το φτιάξαμε για να μάθουμε το Flash Animation.
Δεν έχουμε ανιμέιτορ στην ομάδα μας, ούτε καν σχεδιαστή , αλλά εντάξει, αν υπάρχει κέφι...
Η μουσική είναι του Μάνου Χατζιδάκι και οι στίχοι του Αλέξη Σολομού.
Το κόπυραιτ της μουσικής και των στίχων, βέβαια, δε μας ανήκει.
Το κοπυλέφτ του βίντεο ανήκει σε όσους αναφέρουν οτι το έχουμε φτιάξει εμείς, η Ομάδα Σφαίρα.»
(αντέγραψα το σχόλιο των δημιουργών από το "συ, σιφόνι".
Αν αυτή είναι η πρώτη τους δουλειά, υπόσχονται πολλά)
KA TA ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟ!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά στο τέλος με τον Μητσοτάκη, πέθανα στα γέλια. (φτου σκόρδο!)
Διαβλέπω και μια αισιοδοξία. Καλό είναι αυτό.
(είσαι κι εσύ στην ομάδα σφαίρα;
(Έκανα αυτό που μου 'πες στις "Ρυθμίσεις" και το σχόλιο "έκατσε")
ΔιαγραφήΤο βιντεάκι κι εγώ το γλέντησα.
Όσο για την ομάδα, έκανα update που δεν αφήνει παρερμηνείες.
εξαιρετικό !
ΑπάντησηΔιαγραφή(ήθελα να 'βλεπα τα μούτρα του Βορ(χ)ίδι να τον αποκαλούν αδελφή,
έστω και Τα(ρα)τα (τα - τζουμ)
Ναι, ως κοινό θέτει Σινε-πολη every MAT οικος.
ΔιαγραφήΒοθρίδης Καιάδων είς είναι αδελφές· PSI χέσε νοώ...
Κρίμα που ο στιχουργός δεν έβαλε πιο πολλές ... αδερφές. Θα βλέπαμε κι άλλα ορέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήY.Γ Ωωωωπ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι βλέπω!!!
Α μεση Δημος ίευση to school!!!
Αφού σούπα. Έκανα ό,τι μου 'πες.
ΔιαγραφήEπειδή σούπα δια φορα, δεν κατάλαβα πιο απ΄όλα εν οούσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πάντως και χαίρομαι πολύ που έκανες ότι σούπα, διότι σχεδόν ποτέ κανείς, δε κάνει ότι του λέω. Και είναι κρίμα κι α΄δικο γιατί πα΄ντα έχω δίκιο. Δεν υπάρχει περίφτωση να μην ξέρω πιο είναι το σουστό. Αλλά οι μαλάκες οι άνθρωποι δεν με καταλαβαίνουν. Τα' χω πάρει στο κρανίο και θέλω να πα να ζήσω στη Σελήνη (άμα θες έλα κι εσύ) αλλά η γα&*#!#(νη η ΝΑΣΑ δεν έχει δρομολόγια απο Ρέθυμνο.
Είμαι σε αδιέξοδο!
Ε, ξέρε τικ, ιδού Λια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Γαλλία δείχνει με (σ' αφήνει) άτι πρέπει να περιμένουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφή