...................................
Ξέρεις, Βατσούλα, πόσο εύκολο είναι να «αναλαμβάνεις στο
μέτρο που σου αναλογεί» (μοιχέ show!...)
την πωλητική ευθύνη; Ε, φθηνή, ξέρεις;;; Το ίδιο έκανε κι ο κουραδόμαγκας
Καραμάν Αλή, το ίδιο και ο ΓΑΠ, ο μεγαλύτερος πωλητικός απατεώνας ever, το ίδιο και οι
Σαμαροκαρατζαφέρηδες, το ίδιο και όλοι
οι πωλητικοί τσόγλανοι που «αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους». Και ξέρεις γιατί,
Βατσούλα;;; (ρητορικό το ερώτημα, αφού την απάντηση την ξέρεις καλά!) Διότι ΚΑΙ
πουλάς τζάμπα φούμαρα και στάχτη στα μάτια του προβατοειδούς ποιμνίου ΚΑΙ δεν
υπάρχει καμιά συνέπεια από την ομολογία σου στη διάπραξη εγκλήματος! Διότι ΑΛΛΟ είναι να
σε προστατεύουν οι νόμοι του Σκυλοβουλίου, όπου ψήφιζες την παραγραφή και την
ασυλία σου και ΑΛΛΟ είναι να κάθεσαι στο εδώλιο των Λαϊκών Δικαστηρίων, στο
οποίο (νομίζεις πως) δεν θα κάτσεις ποτέ, εσύ και το άθλιο σινάφι σου!
(αφορμή για τα "συγχαρίκια" στον τίτλο, στάθηκε το άρθρο: Είναι αργά για δάκρυα Βάσω ... Πόσο μάλλον όταν είναι και κροκοδείλια)

Ρε τη Βα τσούλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, είδες; Τώρα προμοτάρει το Μπενίτο, μπάσκετ είν' εντάξει στο μαντρί.
ΔιαγραφήΣου λέει "απολογισμό για τη διετία κάνω. Ό,τι έγινε, έγινε!"
Πάλης ξε Κίνημα, νέοι ...σιαγόνες
"Άμα σε λέγαν' Μπάζο
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήταν μια χαρά
κι αν φας και άλλο μπάτσο
φτάνεις ως Σαμαρά"...
Καλό και προ φυτικών η κόλλα! Με Πειραιά ζεις και με πιάνει κι εμένα ο οίστρος (ή Strauss Kahn)
Διαγραφή«Στάχτη στα μάτια για τους μεγάλους
και ρετσινόλαδο για τα παιδιά
πλέκεις εγκώμια για τους βαρβάρους
και θυσιάζεσαι "πατριωτικά"
Σου στέλνω μήνυμα με γκιλοτίν
να μαγειρεύεις με Φυτίν'
Ήσουνα γόησα κι έκανες μπάμ
μέσ' στο βουλευτικό χαμάμ
μέχρι και στ' όνομα είσαι ταμάμ
φτυστή ο Jeffry, ο "Σαρδάμ".
Στραβό το βλέμμα σου, γνωστός ο δόλος σου
τότε που χοιροκροτούσες ορθή
συνηθισμένος ο βρώμικος ρόλος σου
τώρα που η "στέγη" σου έχει χαθεί
Τότε μας πούλαγες στο γιουσουρούμ
με των "σωτήρων" το κουστούμ
Και τώρα κλαίγεσαι στο γιουσούφ-room...
Αυτά, Βατσούλα μου, γιαβρούμ»
Άτσα και αυτοκρητική (γραβιέρα , με τρύπες) η Βατσούλα !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά;;; Τί νόμιζες; Τεινω μιζες και τι είν' ο μεζές;
ΔιαγραφήΚαι φαλλό γραβιέρα μέτρ είπες στο "με νου" η Βατσούλα
Για ιστορικούς λόγους παραθέτω τα παράσημα της μαντάμ:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής της Γαλλικής Δημοκρατίας, Γαλλία 1993
- Μεγαλόσταυρος του Τάγματος του Λεοπόλδου Β΄, Βασίλειο του Βελγίου 1993
- Διάσημο του Πατριαρχικού Σταυρού Αριστείας Α΄ Τάξεως από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Διόδωρο, Οκτώβρης 1999
- Μεγαλόσταυρος του Τάγματος του Πολικού Αστέρα, Βασίλειο της Σουηδίας 1999
Σπουδαία κατάθεση! Δεν άφησες το «Άγια στοά», που 'ν' «αμήν» (τι μπαρ άσημο! φοροι soon...)
ΔιαγραφήΣε τέτοιας αύρα μ' αύρα, μόνο μαύρα μεγαλοσταυρίδια ταιριάζουν.
Και ροζ να κλείσει την πωλητική της σταδιοβρωμία με το παράσημο
«Μεγάλος Σταυρος της Πελατείας συν Τάγματος
Ρε Παλληκάρια, ψάχνω να αγοράσω εισιτήριο για την ωραία εκείνη μέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήπου η Πλατεία θα είναι γεμάτη ... επιτυχίες......(+,+,+,+,...+,...)
Μήπως τίποτα διαρκείας;;;
Δις μεγαλοσταυρωμένη (με Γάλλο σταυρωμένη), έχει ΚΕΠ (άρα Σίμο ή πότη!). Ένας ιππότης! Γιατί Βατσούλα;
ΑπάντησηΔιαγραφή