Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Μπράβο, Βατσούλα!


  Η Βατσούλα αποφάσισε να πει κάποιες αλήθειες, με «γενναιότητα» μάλιστα, αφού «αναλαμβάνει στο μέτρο που της αναλογεί» την ευθύνη για τα «λάθη του πολιτικού μας συστήματος το οποίο αποδείχτηκε πολύ κατώτερο των περιστάσεων», όπως λέει σε συνέντευξη στη Realnews.
...................................

Ξέρεις, Βατσούλα, πόσο εύκολο είναι να «αναλαμβάνεις στο μέτρο που σου αναλογεί» (μοιχέ show!...) την πωλητική ευθύνη; Ε, φθηνή, ξέρεις;;; Το ίδιο έκανε κι ο κουραδόμαγκας Καραμάν Αλή, το ίδιο και ο ΓΑΠ, ο μεγαλύτερος πωλητικός απατεώνας ever, το ίδιο και οι Σαμαροκαρατζαφέρηδες, το ίδιο  και όλοι οι πωλητικοί τσόγλανοι που «αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους». Και ξέρεις γιατί, Βατσούλα;;; (ρητορικό το ερώτημα, αφού την απάντηση την ξέρεις καλά!) Διότι ΚΑΙ πουλάς τζάμπα φούμαρα και στάχτη στα μάτια του προβατοειδούς ποιμνίου ΚΑΙ δεν υπάρχει καμιά συνέπεια από την ομολογία σου στη διάπραξη εγκλήματος! Διότι ΑΛΛΟ είναι να σε προστατεύουν οι νόμοι του Σκυλοβουλίου, όπου ψήφιζες την παραγραφή και την ασυλία σου και ΑΛΛΟ είναι να κάθεσαι στο εδώλιο των Λαϊκών Δικαστηρίων, στο οποίο (νομίζεις πως) δεν θα κάτσεις ποτέ, εσύ και το άθλιο σινάφι σου!





(αφορμή για τα "συγχαρίκια" στον τίτλο, στάθηκε το άρθρο:  Είναι αργά για δάκρυα Βάσω ... Πόσο μάλλον όταν είναι και κροκοδείλια)

10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ναι, είδες; Τώρα προμοτάρει το Μπενίτο, μπάσκετ είν' εντάξει στο μαντρί.
      Σου λέει "απολογισμό για τη διετία κάνω. Ό,τι έγινε, έγινε!"
      Πάλης ξε Κίνημα, νέοι ...σιαγόνες

      Διαγραφή
  2. "Άμα σε λέγαν' Μπάζο
    θα ήταν μια χαρά
    κι αν φας και άλλο μπάτσο
    φτάνεις ως Σαμαρά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και προ φυτικών η κόλλα! Με Πειραιά ζεις και με πιάνει κι εμένα ο οίστρος (ή Strauss Kahn)

      «Στάχτη στα μάτια για τους μεγάλους
      και ρετσινόλαδο για τα παιδιά
      πλέκεις εγκώμια για τους βαρβάρους
      και θυσιάζεσαι "πατριωτικά"
      Σου στέλνω μήνυμα με γκιλοτίν
      να μαγειρεύεις με Φυτίν'
      Ήσουνα γόησα κι έκανες μπάμ
      μέσ' στο βουλευτικό χαμάμ
      μέχρι και στ' όνομα είσαι ταμάμ
      φτυστή ο Jeffry, ο "Σαρδάμ".

      Στραβό το βλέμμα σου, γνωστός ο δόλος σου
      τότε που χοιροκροτούσες ορθή
      συνηθισμένος ο βρώμικος ρόλος σου
      τώρα που η "στέγη" σου έχει χαθεί
      Τότε μας πούλαγες στο γιουσουρούμ
      με των "σωτήρων" το κουστούμ
      Και τώρα κλαίγεσαι στο γιουσούφ-room...

      Αυτά, Βατσούλα μου, γιαβρούμ»

      Διαγραφή
  3. Άτσα και αυτοκρητική (γραβιέρα , με τρύπες) η Βατσούλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλά;;; Τί νόμιζες; Τεινω μιζες και τι είν' ο μεζές;
      Και φαλλό γραβιέρα μέτρ είπες στο "με νου" η Βατσούλα

      Διαγραφή
  4. Για ιστορικούς λόγους παραθέτω τα παράσημα της μαντάμ:
    - Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής της Γαλλικής Δημοκρατίας, Γαλλία 1993
    - Μεγαλόσταυρος του Τάγματος του Λεοπόλδου Β΄, Βασίλειο του Βελγίου 1993
    - Διάσημο του Πατριαρχικού Σταυρού Αριστείας Α΄ Τάξεως από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Διόδωρο, Οκτώβρης 1999
    - Μεγαλόσταυρος του Τάγματος του Πολικού Αστέρα, Βασίλειο της Σουηδίας 1999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπουδαία κατάθεση! Δεν άφησες το «Άγια στοά», που 'ν' «αμήν» (τι μπαρ άσημο! φοροι soon...)
      Σε τέτοιας αύρα μ' αύρα, μόνο μαύρα μεγαλοσταυρίδια ταιριάζουν.
      Και ροζ να κλείσει την πωλητική της σταδιοβρωμία με το παράσημο
      «Μεγάλος Σταυρος της Πελατείας συν Τάγματος

      Διαγραφή
  5. Ρε Παλληκάρια, ψάχνω να αγοράσω εισιτήριο για την ωραία εκείνη μέρα,
    που η Πλατεία θα είναι γεμάτη ... επιτυχίες......(+,+,+,+,...+,...)
    Μήπως τίποτα διαρκείας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δις μεγαλοσταυρωμένη (με Γάλλο σταυρωμένη), έχει ΚΕΠ (άρα Σίμο ή πότη!). Ένας ιππότης! Γιατί Βατσούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή