Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

30 Μάρτη -μέρα ταξικής μνήμης


- Ημέρα της Παλαιστινιακής Γης... (earth day for Palestine)

60 xρόνια τώρα, ο λαός της Παλαιστινής υποφέρει την Ισραηλινή κατοχή,
τους βομβαρδισμούς, τη γενοκτονία, τη σφαγή, τη λιμοκτονία,
τις δολοφονίες των μαχητών και των παιδιών του.
Αυτουργός η φονική ναζιστική Ισραηλινή στρατιωτική μηχανή.
Συναυτουργοί: οι ιμπεριαλιστές των ΗΠΑ, Ε.Ε. και τα αραβικά απολυταρχικά καθεστώτα.
Και όμως, ο λαός της Παλαιστίνης συνεχίζει να ζει και να αντιστέκεται.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ

Συγκλονιστικό το βίντεο από τη Νίνα Γεωργιάδου

Σαν σήμερα, 30 Μάρτη, το 1952 Ο Νίκος Μπελογιάννης και οι σύντροφοί του
Δ. Μπάτσης, Ν. Καλούμενος και Ηλίας Αργυριάδης πληρώνουν με την ζωή τους
το ταξικό μίσος του μετεμφυλιοπολεμικού αστικού καθεστώτος στην Ελλάδα.

"Του Τσώρτσιλ, του Τρούμαν τα σκυλιά, οι άτιμοι προδότες της Αθήνας
τον σκότωσαν στη νύχτα τη βαθιά.
Σύμβολο λευτεριάς, αγνό στεφάνι το αίμα σου που εχύθη Μπελογιάννη..."
θα γράψει ο Αλβανός ποιητής Μωϋσή Ζαλόσνια
κι όπως αναφέρει η Λέσχη, η παρακάτω μελοποιημένη σπάνια
εκτέλεση τού τραγουδιού ανήκει στην ΠΠΣΠ εν έτει 1977.

10 σχόλια:

  1. Ιστορική (κυριολεκτικά, μεταφορικά και ό,τι άλλο) ανάρτηση.
    Για να μην περνάνε απαρατήρητες κι απαξιωμένες οι μέρες του χθες, σαν κι αυτές του σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εις ήμερον ημέραν αμύνης τη μνήμη μας:
      31 Μάρτη - στη μέρα της Γης, να μην ξεχάσουμε την ώρα του μαλάκα,
      πούστης 8:30μ.μ. κατέβασε τους δια Κόπτεσ κατά φέρνοντας κερι,ω πλήγμα στον καπιταλισμό!

      (ιστορεί κι ήμερα· μ' αυτί τη neuf κερία γνωρίσαμ' έτος όλο, τον Άλεκ σαν δράκο, θυμάσαι;)

      Διαγραφή
  2. Χα! Ναι! Εις είναι Χι-ass το blogάκι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάσαι που ψάχναμε τα χαμένα σχόλια;
      Ε, πάνα λαμβάνω: Γάμοι μ' ένια (μερικά) Νι

      Διαγραφή
  3. Πότε είναι η επόμενη ώρα του μαλάκα; Πότε έχει ξανά ώρα της Γης, καθάρισμα τσιχλών από πλακάκια, εμετών από τουαλέτες μπαρ, σκατών από των πολιτικό οχετό, ξέπλυμα χρήματος, αμαρτιών, ενοχών; Θέλω να συμμετάσχω κάπου, να κάνω κάτι, να έχω ρόλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -Γι άτομα λάκα κάθε επόμενη ώρα είν' επί θανή γιορτή.
      -Για τη Νόρα της Γης αποφασίζει η WWF (World Wide Fuckin'bullshit)
      -Για ενεργείς η μετοχή:
      «Κάθεται Σεράχ χρονάκια, μια κυρια κι Ιππολύτης
      κάθε 4 χρονάκια, μία Κυριακή πολίτης»

      Διαγραφή
  4. Mπελογιάννης, Παλαιστήνη, Συρία, Ιράκ, Αίγυπτος, ....
    Ατέλειωτος οκατάλογος, χωρών και ανθρώπων που έχουν χύσει το αίμα τους.
    Ατέλειωτος κι αυτών που θα το χύσουν.
    Θηρίο ο άνθρωπος.

    Υ.Γ 1 ανάβω κι εγώ δυο και ράκια

    Υ.Γ. 2 Έχει διαφορά ο ενεργός πολίτης απο τον ... ενεργετικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενεργοί πωλητες είναι όσοι ξεπουλάνε στοά PSI-σβήσε (ω! ποσό Μπενίτο και oh! Some are ass)
      Ενεργητικοί είναι ως οι ενεργούντες τη μούρη μας από το βήμα της βουλής (ω! ποσό Μπενίτο και oh! Some are ass)

      Διαγραφή
  5. διόρθωση: ενεργητικό ήθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή