- Ημέρα της Παλαιστινιακής Γης... (earth day for Palestine)
60 xρόνια τώρα, ο λαός της Παλαιστινής υποφέρει την Ισραηλινή κατοχή,
τους βομβαρδισμούς, τη γενοκτονία, τη σφαγή, τη λιμοκτονία,
τις δολοφονίες των μαχητών και των παιδιών του.
Αυτουργός η φονική ναζιστική Ισραηλινή στρατιωτική μηχανή.
Συναυτουργοί: οι ιμπεριαλιστές των ΗΠΑ, Ε.Ε. και τα αραβικά απολυταρχικά καθεστώτα.
Και όμως, ο λαός της Παλαιστίνης συνεχίζει να ζει και να αντιστέκεται.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ
Συγκλονιστικό το βίντεο από τη Νίνα Γεωργιάδου
τους βομβαρδισμούς, τη γενοκτονία, τη σφαγή, τη λιμοκτονία,
τις δολοφονίες των μαχητών και των παιδιών του.
Αυτουργός η φονική ναζιστική Ισραηλινή στρατιωτική μηχανή.
Συναυτουργοί: οι ιμπεριαλιστές των ΗΠΑ, Ε.Ε. και τα αραβικά απολυταρχικά καθεστώτα.
Και όμως, ο λαός της Παλαιστίνης συνεχίζει να ζει και να αντιστέκεται.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ
Συγκλονιστικό το βίντεο από τη Νίνα Γεωργιάδου
Σαν σήμερα, 30 Μάρτη, το 1952 Ο Νίκος Μπελογιάννης και οι σύντροφοί του
Δ. Μπάτσης, Ν. Καλούμενος και Ηλίας Αργυριάδης πληρώνουν με την ζωή τους
το ταξικό μίσος του μετεμφυλιοπολεμικού αστικού καθεστώτος στην Ελλάδα.
"Του Τσώρτσιλ, του Τρούμαν τα σκυλιά, οι άτιμοι προδότες της Αθήνας
τον σκότωσαν στη νύχτα τη βαθιά.
Σύμβολο λευτεριάς, αγνό στεφάνι το αίμα σου που εχύθη Μπελογιάννη..."
θα γράψει ο Αλβανός ποιητής Μωϋσή Ζαλόσνια
κι όπως αναφέρει η Λέσχη, η παρακάτω μελοποιημένη σπάνια
εκτέλεση τού τραγουδιού ανήκει στην ΠΠΣΠ εν έτει 1977.
Ιστορική (κυριολεκτικά, μεταφορικά και ό,τι άλλο) ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην περνάνε απαρατήρητες κι απαξιωμένες οι μέρες του χθες, σαν κι αυτές του σήμερα...
Κι εις ήμερον ημέραν αμύνης τη μνήμη μας:
Διαγραφή31 Μάρτη - στη μέρα της Γης, να μην ξεχάσουμε την ώρα του μαλάκα,
πούστης 8:30μ.μ. κατέβασε τους δια Κόπτεσ κατά φέρνοντας κερι,ω πλήγμα στον καπιταλισμό!
(ιστορεί κι ήμερα· μ' αυτί τη neuf κερία γνωρίσαμ' έτος όλο, τον Άλεκ σαν δράκο, θυμάσαι;)
Χα! Ναι! Εις είναι Χι-ass το blogάκι του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάσαι που ψάχναμε τα χαμένα σχόλια;
ΔιαγραφήΕ, πάνα λαμβάνω: Γάμοι μ' ένια (μερικά) Νι
Πότε είναι η επόμενη ώρα του μαλάκα; Πότε έχει ξανά ώρα της Γης, καθάρισμα τσιχλών από πλακάκια, εμετών από τουαλέτες μπαρ, σκατών από των πολιτικό οχετό, ξέπλυμα χρήματος, αμαρτιών, ενοχών; Θέλω να συμμετάσχω κάπου, να κάνω κάτι, να έχω ρόλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Γι άτομα λάκα κάθε επόμενη ώρα είν' επί θανή γιορτή.
Διαγραφή-Για τη Νόρα της Γης αποφασίζει η WWF (World Wide Fuckin'bullshit)
-Για ενεργείς η μετοχή:
«Κάθεται Σεράχ χρονάκια, μια κυρια κι Ιππολύτης
κάθε 4 χρονάκια, μία Κυριακή πολίτης»
Mπελογιάννης, Παλαιστήνη, Συρία, Ιράκ, Αίγυπτος, ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑτέλειωτος οκατάλογος, χωρών και ανθρώπων που έχουν χύσει το αίμα τους.
Ατέλειωτος κι αυτών που θα το χύσουν.
Θηρίο ο άνθρωπος.
Υ.Γ 1 ανάβω κι εγώ δυο και ράκια
Υ.Γ. 2 Έχει διαφορά ο ενεργός πολίτης απο τον ... ενεργετικό;
Ενεργοί πωλητες είναι όσοι ξεπουλάνε στοά PSI-σβήσε (ω! ποσό Μπενίτο και oh! Some are ass)
ΔιαγραφήΕνεργητικοί είναι ως οι ενεργούντες τη μούρη μας από το βήμα της βουλής (ω! ποσό Μπενίτο και oh! Some are ass)
διόρθωση: ενεργητικό ήθελα να πω
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://news.in.gr/world/article/?aid=1231189346
ΑπάντησηΔιαγραφή