![]() |
| σκίτσο του Quino |
Πρετεντερίκο Καρδία Πόρκα
Μας κούνησαν οι Σαμαράδες δάχτυλο
από το βήμα της βουλής οι σαλταδόροι
Μάρτιος ήτανε και ήτανε θαρρώ
τότε που φεύγανε μπουλούκια οι ψηφοφόροι...
Φοβέρες πάγαιναν της "κρίσης" συνοδειά
σαν ξεκινούσαν παρελάσεις του θανάτου
του Παπαδήμου ανατριχιάζαν τα "παιδιά"
κι ο ακαμάτης έλιαζε ο Παπούλιας τ'αχαμνά του.
Το μαύρο μέτωπο ρουθούνιζε βαριά
και ο Κουβέλης κρυφοκοίταζε το "μέλι"
τραβέρσο ανάποδο, πορεία προς τα δεξιά
«τράβα δεξιά με Ψαριανό και μη σε μέλει»
Στον πράσινο τον ήλιο αναγουλιάζαν βουλευτές
και ψάχνανε να βρούν σταυρούς και ψηφοφόρους
οι λίστες στέρφες απομέναν κι αδειανές
κι ο κωλοτούμπας έψαχνε να βρει τσεκουροφόρους.
-Μπενίτο μου, ατζέντη μου, με τί να σε ψηφίσω;
-Φέρτε το, μαύροι, ορθάνοιχτο κουτί το εκλογικό.
Την κάλπη με Καισαρική εγώ θα ξεγεννήσω
που 'χω αντρίκειο ανάστημα ψηλό σαν το ...μωρό.
Καμμένε εκεί στο Δίστομο, ρίξε νερό και ξύδι
απάνω στη κουράδα σου να γίνει κοπριά
και αν ζητάς την ψήφο τους, ε, τσίμπα ένα αρχίδι
μέσα από τ' Ανεξάρτητα Ελληνικά χωριά.
Λούκα του βούρκου Σύμφωνη, φτηνή δίχως καριέρα
με σύνεργα που σκούριασαν σε πράσινη σπηλιά
σμάρι κοράκια που πετάν σ' εκλογική σκακιέρα
στου Καστανίδη το "χωριό" να ουρλιάζουν τα σκυλιά.
[η ποίηση του λατρεμένου Νίκου Καββαδία διασκευάστηκε ποιητική (ΚΑΒ) αδεία...]

Ανάρτηση-μεγαλείο! Τι μισές; Μεγάλη οδός τείνει μέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι κενά ποθάνε, λήγω. Ειδικά η τρίτη και η έκτη στροφή, Μέκκα νανάκι - λύε Μέκκα τω άπω τα γέλια.
Ν' άδεια. Σκευάζεις συχνότερα Π΄ ici. ΗΠΑ may set a led, oh!
Thank cell Haute, but mean hyper valleys.
Διαγραφή(δένει με παρά, ένα up-λόγου, Rooney...)
Η λαϊκή μούσα ζει, αυτή μας οδηγεί!
Α, ίδιες! Έχυσ' δόση Λαμπράκη μένα και δήγματα γραφής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΕΠ, oui, λαϊκή μούσα (που Γ.Α. μούσα σε προ ηγουμένη μετενσάρκωση) συχνά γράφεται Ιπποκράτους P.S. ης καις το πόδι.
Εις εμάς τώρα; Σσσσ.
Fan Τάσου δειλά δύτη έχεις να γράPSIs Ιπποτωνκράτος αν εσεις, χρόνου Ιππότα, σεις κι έστω χαίρει!
ΔιαγραφήΕνώ εγώ μ' όνο Μάνεση χρόνου είμαι "μάνα" να διασκευάζω την ποίηση ήτοι σ' ωδές ΑΛΛΩΝ thus καλών.
(και νιώθω ή κάνω ποίηση που ωδάς καλώ ως "μάνα" γνωρίζει)
Μα... ΑΛΛΟΙ είν' οι ποιητές (κι όχι μ' απλές παράτες)
ΑΥΤΟΙ κάνουνε ΠΟΙΗΣΗ! Εγώ γράφω ...πατάτες
(μ' έαρ αίσια γενη σ' άμυλα με τους δ' ask άλλους)
PS.i
Το «Εις εμάς τώρα; Σσσσ.» περνάει στο παν theo των best δις λεκτικών must όρων ever!
(Has a mass! Set a mass? χαχαχα...)
Με έκανες και γέλασα
Διαγραφήπονάει η κοιλιά μου.
Πάω να χέσω, τι να δω;
Τον τραπεζοτσολιά μου!
Υποκλίνομαι κι εγώ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆπαιχτο!!!
Θενκ γιους όλο. Κι εγώ υποκλίνομαι στο τέλειος Κίτσο του Quino.
Διαγραφή(με [ctrl]+[+] μεγέθυνε την οθόνη κι από laugh σε λεπτομέρειες)
Οι πρώτες μου εκλογές
ΑπάντησηΔιαγραφήΉμουν μόλις 18
όταν πήγα να ψηφίσω
χωρίς να ξέρω ποιούς
είχα κακούς σκοπούς
στο σπίτι δεν μιλούσαν
ούτε μήπως, ούτε αν
κάποιοι με ακολουθούσαν
πίσω από το παραβάν
η βουλευτική ασυλία
ο κύκλος με την κιμωλία
ανέβαινε το ποσοστό
κι έλεγα είναι το σωστό
της ποίησης παγκόσμια μέρα
κι αν φαίνεται παράλογο
του βασιλιά η φλογέρα
του γύφτου δωδεκάλογο
ήμουν σίγουρη για όλα
"το φαί την κατσαρόλα
και μόνο ο βασιλιάς σ' εμάς
ήταν ένας λουκουμάς"
τρεις δεκαετίες, λήθη
μου φαίνεται σαν παραμύθι
μια αμφιβολία ακόμα,
η τελεία ή το κόμμα ;
Οι πρώτες μου εκλογές
στη χώρα των ψηφίων
Οι πρώτες μου εκλογές
ηχώ των υποψηφίων
Οι πρώτες μου εκλογές
ηχώ στο χάος
μια μακρινή ηχώ
λαός και Laos
.....
Σήμερα αν ζούσα θα 'γραφα
ΑπάντησηΔιαγραφήδέκα χιλιάδες στίχους
και θα 'λεγα να λιώσουμε
τις μάπες τους στους τοίχους.
Γι αυτό το σχόλιο πήρα αναφορά ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!
ΔιαγραφήΓάμοι μ' ένια μερικά Νι...