Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Πού είσαι νιότη μ' που 'λεγες πως θα γενείς του Μπάμπη...


Το λεξικό της εξουσίας: Πρυτανεία – Πρεσβεία – Υπουργείο


Ο εκλεκτός της αμερικάνικης Πρεσβείας και ταλιμπάν της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης Γ. Μπαμπινιώτης στο Υπ. Παιδείας.

Ο τραπεζίτης Λ. Παπαδήμος ξέρει να ανταμείβει όσους δουλεύουν πιστά για να μη μείνει τίποτε όρθιο από πλευράς κατακτήσεων του λαού και της νεολαίας. Σύμφωνα με το τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας που έφερε στο φως της δημοσιότητας το wikileaks, λίγους μήνες πριν ο Γ. Μπαμπινιώτης έδινε ραπόρτο και ζητούσε τη βοήθεια της αμερικανικής πλευράς για την προώθηση της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Μεταξύ πολλών άλλων “ενημερώνει” (ποιόν ορισμό δίνει ο κ.καθηγητής για αντίστοιχες ενημερώσεις στην κατοχή;;) για την υπερπολιτικοποίηση της σπουδάζουσας νεολαίας που αποτελεί συνέχεια της αντιδικτατορικής πάλης και προκαλεί αναστάτωση στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα! Κάνει έντονες αναφορές στο άσυλο και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, ενώ συμφωνεί με την εκτίμηση ότι η ανατροπή των συσχετισμών στην ΠΟΣΔΕΠ ανοίγει το δρόμο για επιτάχυνση των αντιδραστικών τομών. Η Πρεσβεία δείχνει να ενοχλήθηκε ιδιαίτερα από το πανεκπαιδευτικό μέτωπο της αγωνιστικής έκρηξης του ’06 – ’07 και οι πρόθυμοι τύπου Μπαμπινιώτη σπεύδουν να πάρουν τα μέτρα τους να μην ξαναενοχληθεί ο κ. Πρέσβης…Ας θυμηθούμε λοιπόν ποιος είναι ο νέος Υπ. Παιδείας:

Greek Education Reform Expert Wants U.S. Help


Μετά τον μίνι ανασχηματισμό της κυβέρνησης της χούντας, ο καθηγητής Γιώργος Μπαμπινιώτης αναλαμβάνει το υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων που μετονομάζεται σε Υπουργείο Παιδείας, Ενάμισι Μήνα Μέχρι Τις Εκλογές και Παρελάσεως.
Η επιλογή του κ. Μπαμπινιώτη έγινε με αποκλειστικό κριτήριο την προθυμία του να παρευρεθεί στη μαθητική παρέλαση για την 25η Μαρτίου και να φάει τα γιαούρτια που θα πέφτουν βροχή – δεν έβρισκαν άλλο θύμα να αντικαταστήσει την Άννα Διαμαντοπούλου που πήγε στο υπουργείο Ανάπτυξης αλλά, βασικά, ετοιμάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα.
Στην παρέλαση, ο κ. Μπαμπινιώτης θα φάει τα γιαούρτια σαν άντρας –όπως, σαν άντρας, τα έφαγε κι ο Γιώργος Νταλάρας στο Ίλιον- και μετά θα γνωρίσει την αποθέωση από γελοία παπαγαλάκια που θα φάνε κι αυτοί τα γιαούρτια τους σύντομα. Σαν άντρες.
Σε κάθε περίπτωση, είναι καλύτερα να φάει γιαούρτια ο κ. Μπαμπινιώτης, παρά να του πετάξει κανείς το λεξικό του που ζυγίζει δέκα κιλά και μπορεί να τον βρει στο δόξα πατρί και να τον αφήσει στον τόπο.
Μετά το τέλος της παρέλασης, ο γιαουρτωμένος κύριος Μπαμπινιώτης θα αναλύσει την ετυμολογία της λέξης «γιαούρτι» που είναι τουρκική.
(πιτσιρίκος)


6 σχόλια:

  1. Aν αφαιρέσεις τις σελίδες του λεξικού του και χρησιμοποιήσεις το υπόλοιπο ως κουτί, χωράει μέσα, άνετα 4 γιαούρτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσφορά:
    γιαούρτι < τουρκική yoğurt (λέξη συγγενής με την yoğurmak (ζυμώνω) και την yoğun (πυκνός))

    για να ξέρουμε κι εμείς τι προσφέρουμε στον υπουργό. Εκείνος, προφανώς, το ξέρει ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ~solo,
    καλή ιδέα αν και το λεξικό του είναι χρήσιμο. Δες εδώ

    ~theo,
    mean το χοντραίνεις απότομα! Όπως υποστηρίζει μια μεγάλη φυλλόσοφος "επιλέγουμε την αντίδρασή μας σύμφωνα με την ψυχολογία μας".
    Δηλ. αν νιώθουμε "τρεις λαλούν και δυό χορεύουν" στην αρχή αγνοούμε το νέο υποστηρικτή της χούντας Παπαδήμου, σ' Άννα μην υπάρχει, αφού έτσι κι αλλιώς δέμα σα φορά και δε μας επηρεάζει ("δέμα" σε Πειραιά ζει). Στύσην έχυα κλιμακώνουμε τις αντιδράσεις μας και ...του "κρατάμε μούτρα"! Ναι, ούτε "καλημέρα", ούτε "χρόνια πολλά" (τ' αη Γιώργη, στη γιαουρτή του) ώστε να σκάσει απ' το κακό του! Έτσι αντιδράμε!
    (εγώ θα πρόσθετα "αντιδράμε και σύμφωνα με το φάρδος του καναπέος μας" -με τάσιν χωρίς "εως" κι εμετά συγχωρήσεως για τη γιορτή που ε...ξημερώνει, όπου νάνε)

    Όσο για τη βία, ξέρεις πως «την αποκηρύσσουμε σε κάθε μορφή της!», όπως δια τηλεοράσεως (με αφορμή το γιαουρταστικό κλίμα του Dollara, στο Ίλιον) ανακοίνωσε σήμερα το καραγκιοζαριό της προσκυνημένης ντόπιας δι' ανόησης (Δ. Σαββόπουλος, Μ. Ελευθερίου, Λευτ. Παπαδόπουλος, Γ. Σμαραγδής κ.λ.π.)

    ~Κωστή,
    Tks γιατ' είν' έτοιμο λογια. Είναι καλό να ξέρουμε τι προσφέρουμε, τι καταναλώνουμε και τοις κατ' Άννα λιώνουμε.
    Ο μπαμπουινιώτης σίγουρα το ξέρει, κι αν δεν το ξέρει θα το μάθει βίαια απ' τα παιδιά, στο Παιδιάς, Διά Βίας Μάθησης και Βρίσκ' αιμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχα! Πολύ petit χυμένο το "δέμα σε Πειραιά ζει"!
    Σα φως από κηρί σου, με τη βία! Με τα Β.Δ.Ε. λυγμοί ass.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε, ξύσου, petit χυμένο το "φως του κηρίου"!!
    Και προφητικό! (γιατί σ' άλλα yes...) Στήνε εκπαιδευτη-κηδεια (the cash CIA)

    ΑπάντησηΔιαγραφή