Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Πού μας πάει το πουλμανάκι;;;




14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Η φράση «Puma σπάει το πούλμαν, Άκη» συνηθίζεται στο "ταξίδι"
      που "απολαμβάνουν" οι εκδρομείς με βαριά νοητική καθυστέρηση,
      και με πούλμαν ναυλωμένο από το κράτος... (αν μένω είς...)

      Διαγραφή
  2. Mπανάκι μανάκι!
    Γιατί να δουλεύουμε αδελφοί;
    Ο Θεός που φροντίζει τα πουλιά του ουρανού
    δεν θα φροντίσει και τα δικά μας πουλιά;
    Δώστε φτερά στην επανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν κρίνω απ' ΟΟΣΑ βλέπω (γύρο μου) τα πουλιά σημαντικής μερίδα cine αρκούντως φροντισμένα από τους κατόχους τους. Μίτο ψάχνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έγκυρη πηγή αναφέρει πως ο ηθοποιός του βίντεο, που "προσελήφθη",
    μπήκε τόσο βαθιά στο ρόλο του, που έκανε ανάληψη των 2 ευρώ που είχε στην τράπεζα
    και σήμερα πήγε και ψήφισε στη γιορτή της δημοκρατίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ' αρέσει που ο Μπένι λούζεται τώρα όσα κατήγγειλε το 2004. Γαργάρα έκανε την επανάληψη της "γιορτής της δημοκρατίας"!
    Ανά γουλιά ζω σαν τον δω κι όλο να 'χες Οθέλλο
    μα απ' αύριο θα βλέπουμε μ' όνο τον Βενιζέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαααχααα!... Εκπληκτικό δύστυχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σωστό ερώτημα καθώς το άλλο μεγάλο ζήτημα
    "τι PULL το M**NAKI"
    έχει απαντηθεί από αρχαιοτάτων χρόνων...

    καλησπέρες στην παρέα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαααχαχα! Κι όταν τα γόνατα φτάνουν στον ώμο,
      τότε «ράβει» η ...στάση του Νίκα
      (τ' ώμου knee, Sir, ΝΙΚΑ ράβει)

      Heaven Eyes Knight, Κωστή

      Διαγραφή
    2. Εκπληκτικές αι δύο δι' αιδοίο παρεμβάσεις σας!
      Με στιλ ΑΤΕ άδεια βαστώ. Λερός! Α, και την καλεί μουνί, χτικιά.

      Διαγραφή
  8. εκτος από την Μπέτυ Αρβανίτη και τον Γιώργο Μούτσιο πίσω απ' την Ελένη Ροδά διακρίνεται και ο Σπύρος καλό γύρου,
    "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλη, πίσω απ' τη ροδα βλέπω ass φ. αλήτες! Όχι (ίσως) αιδώ, αλλά στην "Παραγγελιά" του Παύλου Τάσιου.

      Διαγραφή