[...]«Έτσι, η ιδέα του Θεού αναζωογονημένη, αναπροσαρμοσμένη
και μεγεθυμένη ή περιορισμένη, ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής,
έχει καταδυναστεύσει την ανθρωπότητα και θα συνεχίσει να την καταδυναστεύει
έως ότου ο άνθρωπος σηκώσει το κεφάλι του στην ηλιόλουστη μέρα,
δίχως φόβο και με μια αφυπνισμένη θέληση για τον εαυτό του.
Αναλογικά, όσο ο άνθρωπος μαθαίνει να συνειδητοποιεί τον εαυτό του
και διαμορφώνει το δικό του πεπρωμένο, ο θεϊσμός γίνεται περιττός.
Το κατά πόσο θα μπορέσει ο άνθρωπος να βρει τη σχέση του
με τους συνανθρώπους του, θα εξαρτηθεί εξ ολοκλήρου απ' το κατά πόσο
θα μπορέσει να ξεπεράσει την εξάρτησή του απ' τον Θεό.
Ήδη υπάρχουν ενδείξεις ότι ο θεϊσμός, ο οποίος είναι η θεωρία της εικοτολογίας,
αντικαθίσταται απ' την Αθεΐα, την επιστήμη της απόδειξης.
Ο πρώτος κρέμεται στα μεταφυσικά σύννεφα του Επέκεινα,
ενώ η δεύτερη έχει τις ρίζες της σταθερά στο έδαφος.
Ο άνθρωπος, αν θέλει στ' αλήθεια να σωθεί,
πρέπει να διασώσει τη γη και όχι τον ουρανό.»[...]
Έμμα Γκόλντμαν, "Η φιλοσοφία της Αθεΐας και η αποτυχία του Χριστιανισμού", 1916
και μεγεθυμένη ή περιορισμένη, ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής,
έχει καταδυναστεύσει την ανθρωπότητα και θα συνεχίσει να την καταδυναστεύει
έως ότου ο άνθρωπος σηκώσει το κεφάλι του στην ηλιόλουστη μέρα,
δίχως φόβο και με μια αφυπνισμένη θέληση για τον εαυτό του.
Αναλογικά, όσο ο άνθρωπος μαθαίνει να συνειδητοποιεί τον εαυτό του
και διαμορφώνει το δικό του πεπρωμένο, ο θεϊσμός γίνεται περιττός.
Το κατά πόσο θα μπορέσει ο άνθρωπος να βρει τη σχέση του
με τους συνανθρώπους του, θα εξαρτηθεί εξ ολοκλήρου απ' το κατά πόσο
θα μπορέσει να ξεπεράσει την εξάρτησή του απ' τον Θεό.
Ήδη υπάρχουν ενδείξεις ότι ο θεϊσμός, ο οποίος είναι η θεωρία της εικοτολογίας,
αντικαθίσταται απ' την Αθεΐα, την επιστήμη της απόδειξης.
Ο πρώτος κρέμεται στα μεταφυσικά σύννεφα του Επέκεινα,
ενώ η δεύτερη έχει τις ρίζες της σταθερά στο έδαφος.
Ο άνθρωπος, αν θέλει στ' αλήθεια να σωθεί,
πρέπει να διασώσει τη γη και όχι τον ουρανό.»[...]
Έμμα Γκόλντμαν, "Η φιλοσοφία της Αθεΐας και η αποτυχία του Χριστιανισμού", 1916

100 χρονια μετά οι ενδείξεις παραμένουν ενδείξεις. Όσο ο άνθρωπος δεν έχει εμπιστοσύνη στους άλλους ανθρώπους, η μεταφυσική θα είναι ένα ασφαλές καταφύγιο. Μια παρηγριά για πολλούς ώστε να αντιμετωπίσουν τη σκληρότητα του κόσμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εκτός των άλλων, οι έμποροι ψυχών, με τόσες χιλιάδες χρόνια εμπειρία στο μάρκετινκ έχουν το πάνω χέρι.
Σωστά. Δεν είναι λίγοι αυτοί που παρηγορούνται από τη μεταφυσική. Το έδαφος στο οποίο αναπτύσσεται ο φόβος και η υποταγή στο "ανώτερο ον", με αντάλλαγμα την "αιώνια ζωή" είναι καλά κοπρισμένο. Από καταβολής τους οι θρησκείες προσφέρουν τις υπερπολύτιμες υπηρεσίες τους στη μάνα τους, την εξουσία.
ΔιαγραφήΜακρύς ακόμα ο δρόμος για την αντικατάσταση του θεϊσμού από την αθεΐα. Βλέπεις to dna μας είναι ακόμα κατά 99,κάτι όμοιο με των πιθήκων κι η όποια αποκόλληση μας από το υπόλοιπο ζωικό βασίλειο πολύ πρόσφατη (σε κοσμικό χρόνο, μόλις πριν λίγο). Σε αυτό το λίγο χρονικό διάστημα καταφέραμε να ανακαλύψουμε διάφορους θεούς (εξυπηρετικότατους για τις εκάστοτε εξουσίες) αλλά δεν έχουμε προλάβει ακόμα να τους επιστρέψουμε στη φυσική τους θέση (στο ΚΑΠΗ του Ολύμπου ή του Σινά αναλόγως...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωστή, βλέπω πως είσαι βαθύς γνώστης της Δαρβινικής Θεωρίας και των Πιερίων ωραίων, όπως ο Όλυμπος.
ΔιαγραφήΑπό ένα Πασχαλινό πρόχοιρο τεστ DNA στον Πασχάλη (Ολύμπιανς), βρέθηκε ότι:
Δαρβίνου και Παρυσάτιδος γίγνονται παίδες δύο.
Πρεσβύτερος μεν ο Chrome ανοιών, νεώτερος δε ο Homo Sapisen
Όπως έλεγε και ο πρώτος Αβορίγινας (από Originals-Gate 4): Εν αρχή οίνο θεός και θεός οινολόγος.
Οι δύστυχοι! Ακόμα να αντιληφθούμε το τελευταίο δίστιχο..
ΑπάντησηΔιαγραφήtheo, ένα άλλο (δικό σου) δίστιχο αφορά στη θεωρία της "εξέλιξης" των ειδών
Διαγραφήκαι το παραθέτω επειδή δένει με το σχόλιο του Κώστα:
Δύο χιλιάδες δώδεκα και τζάμπα φασαρία
Αναζητείται έξοδος απ’ την προϊστορία...
.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ’ αυτή τη γειτονιά
μες στο μικρό στενό
χαθήκαμε και ζήσαμε
μακριά κι απ’ το Θεό
boula, συμφωνώ.
ΔιαγραφήΟ Θεός δεν εφευρέθηκε για να "βλέπει" τα μικρά κι ανήλιαγα στενά.
Κατασκευάστηκε για να "βλέπει" τις ευάερες και ευήλιες βίλες της Εκάλης.
Σε αντίθεση με τους χαλβάδες που τις κατοικούν,
εμείς θα χανόμαστε και θα ζούμε "μακριά και σκληροί". Far and ντούροι.
Κάντε come ή Άδου Λια, βρείτε άκρη στο επίγειο μπουρδέλο σας κι αφήστε tatoo Θεού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντροφε Θεέ, αυτό που ζητάς δεν γίνεται.
ΔιαγραφήΟι "δουλειές" που έχουμε να κάνουμε φρενάρονται επιμελώς (κι αισίως παντογνώστης μένω είς...)
από τις μεταφυσικές ενοχές, τα μεταθανάτια άγχη και τις φοβίες που μας έχεις φορτώσει στην πλάτη.
Άδειασέ μας τη γωνιά, εξαφανίσου για λίγα χρόνια εσύ, οι υπηρέτες σου και το πιστό σου προβατοποίμνιο,
να τελειώσουμε τις "δουλίτσες" μας και μετά αν θέλεις τα ξαναλέμε.
(π.χ. θέλων ass fuck show cop Ιαγου Rooney A΄, κι αισίως Αγάς δέμα finish n' Αγιάσσο)
Ελπίζω τώρα, σ. Θεέ, να μ' εννόησες.
Αλί, όσοι αίμα Gold Μαντω λέει ρητά: "θα εξαρτηθεί εξ ολοκλήρου"
Άκουσε τεκνό μου. Ω φελλοί, την κυρία κει να πει: γιεν εις την εκκλησία. Και βέβαια: piss ΤΕΒΕ και μη ερεύνα. Μύτη ψάχνεις, εγώ ό,τι είχα για 'να ποτό, ΗΠΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχααααχα... Φτάνει, το 'πα, Gary. Να, να φυλακτο!
ΔιαγραφήΚαι τα γιεν μου κάνουν. Τα κρύβω στο ρασούλι μου και μύτη ψάχνεις...