Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Άκου ανθρωπάκο





2 σχόλια:

  1. Σπουδαία επιλογή και στην κατάλληλη ώρα!
    Δεν είναι ένα από τα βιβλία που θα έπρεπε να έχει διαβάσει κάθε άνθρωπος; Δεν θα έπρεπε να διδάσκεται και να βρίσκεται παντού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή