ε...μετά συνχωρήσεως δηλαδή, άλα, τελευτ έως δεν τα έχω με τους πολιτικούς Εντάξει , βοσκοί θα υπάρχουν νυν και αεί (στο διάολο) Τα εχω με τα πρόβατα. Πιανεσαι μια Πιάνεσαι δυο πιάνεσαι τρεις πως γίνεται να πιάνεσαι χίλιες δεκατρείς φορές μαλάκας; Γαμώ το βοσκοτόπι μου γαμώ (που γέννησε και τη δημοκρατία)
Φυλλαράκι, ΣΕΒ άσσου τις πωλητικές σε πίλο "YES" των PSI-feau-φόρων! (Ω φίλης να σε βαστεί σα φταις τις επιλογές!)
(PSI feau φόροι PSI-ριζα): Μοσκαρουδάκια αμούστακα στα όρη που γυρίζουν με το σεβντά για το ευρώ ψηφίζουν-ντουχιουντίζουν
(PSI feau φόροι ΚΚΕ που PSI φυσάν PSI-ριζα): Να 'ρθει ευρωμπόρα δυνατή να μη μπορού αποσκιάσουν και να βοσκάνε αμοναχά μη τύχει και πεινάσουν(...)
(Φωτης-many PSI feau φόροι ΔΗΜΑΡ-ΡΗΜΑΔ): Να βρέχει να κουφοευροντά να ρίχνει κουκοσάλι και ξεπα πούτσωτοι να 'ρθούν στου Γιούνκερ την αγκάλη
(κωλο-Μπαρόζο, ο γνωστός παιδ' οφειλω, σσσς... -peut there αστής): -Να ανοίξω το ρασούλι μου να σας σφιχταγκαλιάσω την αναπνιά σας να γροικώ τον κώλο σας να πιάσω
(Μέρκελ): -Ποιος έχει "τετοιωθεί" σα βρω και θέλει ΝΑΤΟ δόση; Το μυστικό τσ' αγάπης του να το ξεφάνε Ρώσοι;
Ο γελοιογράφος πιθανώς να ενοοεί και την Μις Έλλην Στάη (που μαζί με κάτι άλλους έγκριτους συναδέλφους της σπρώχνουν την νταλίκα - αλλά δεν φαίνονται στο ενσταντανέ)
ε...μετά συνχωρήσεως δηλαδή, άλα, τελευτ έως δεν τα έχω με τους πολιτικούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει , βοσκοί θα υπάρχουν νυν και αεί (στο διάολο)
Τα εχω με τα πρόβατα.
Πιανεσαι μια
Πιάνεσαι δυο
πιάνεσαι τρεις
πως γίνεται να
πιάνεσαι χίλιες δεκατρείς
φορές μαλάκας;
Γαμώ το βοσκοτόπι μου γαμώ (που γέννησε και τη δημοκρατία)
Y.G. Τα σχόλια ανοίξαν και σας περιμένουνε!!!
Φυλλαράκι, ΣΕΒ άσσου τις πωλητικές σε πίλο "YES" των PSI-feau-φόρων!
Διαγραφή(Ω φίλης να σε βαστεί σα φταις τις επιλογές!)
(PSI feau φόροι PSI-ριζα):
Μοσκαρουδάκια αμούστακα στα όρη που γυρίζουν
με το σεβντά για το ευρώ ψηφίζουν-ντουχιουντίζουν
(PSI feau φόροι ΚΚΕ που PSI φυσάν PSI-ριζα):
Να 'ρθει ευρωμπόρα δυνατή να μη μπορού αποσκιάσουν
και να βοσκάνε αμοναχά μη τύχει και πεινάσουν(...)
(Φωτης-many PSI feau φόροι ΔΗΜΑΡ-ΡΗΜΑΔ):
Να βρέχει να κουφοευροντά να ρίχνει κουκοσάλι
και ξεπα πούτσωτοι να 'ρθούν στου Γιούνκερ την αγκάλη
(κωλο-Μπαρόζο, ο γνωστός παιδ' οφειλω, σσσς... -peut there αστής):
-Να ανοίξω το ρασούλι μου να σας σφιχταγκαλιάσω
την αναπνιά σας να γροικώ τον κώλο σας να πιάσω
(Μέρκελ):
-Ποιος έχει "τετοιωθεί" σα βρω και θέλει ΝΑΤΟ δόση;
Το μυστικό τσ' αγάπης του να το ξεφάνε Ρώσοι;
Ο γελοιογράφος πιθανώς να ενοοεί και την Μις Έλλην Στάη (που μαζί με κάτι άλλους έγκριτους συναδέλφους της σπρώχνουν την νταλίκα - αλλά δεν φαίνονται στο ενσταντανέ)
ΑπάντησηΔιαγραφή:))) Πω λύπη θανών!
ΔιαγραφήΜις Έλλην Στάη, Μις τρέμει, Μις Hook Lee, Misco's οι όνοι, Μιζ-μαν όλη σκαψεις, Μις Prêt εντέροις
κ.ά μέλλει της εν όρχεις στρωμένης whore «Ο ΔΙΑΣ» σπρώχνουν τη νταλίκα.
"Με το Φώτη νυσταγμένο και βαρειά, τριγυρνάνε οι νταλίκες στην ελλάδα
στα κανάλια, στους σταθμούς, στην αγορά για ν' αρμέγουν τείνει λήθη αγελάδα..."
Draw-piss ass!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕΒ (αστοί τε) τι θέλεις; Η Τούλα! Ου!
Φύσει κάτι ΣΕΒ (homme αστέ!)
ΔιαγραφήΗ Μις "Seed rope" ήδη κήτους σκιά λιμοι ΣΥΝ τροπή και πάλη δικοί τους.
Ναι, άλατα-σκατά κι έμμισθα τα φάμε...
ΑπάντησηΔιαγραφή