Στην εξοχή, τα πανάκριβα μπαγκαλόουζ
και τα πολυτελή δωμάτια δεν είναι απαραίτητα.
Ανοίγεις ένα σλίπιν μπαγκ και απολαμβάνεις
ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα
δίπλα στα φοινικόδεντρα
μιας χρυσαφένιας παραλίας.
Το βράδυ απολαμβάνεις έναν υπέροχο ύπνο
κάτω από τον ξάστερο ουρανό
Στην εσοχή, βέβαια, τα πράγματα
είναι λίγο διαφορετικά...
Όμως, για τις διαφορές ανάμεσα στην εξοχή και στην εσοχή
ας αφήσουμε καλύτερα να μιλήσει η αριστερή δι' ανόηση...
«...Όταν παρθήκαμε δεν
ξεχώριζαν τα φύλα μας
Ο φαλλός δεν είναι ανατομική προεξοχή
Προκύπτει ως κοινός τόπος
συνάντησης ερωτικής όταν καταργείται η εσοχή κι η εξοχή
ανακτώντας το Ακέραιο
Είναι οι συνδημιουργοί της Εδέμ
Ο φαλλός του ανθρώπου συναντάει τον φαλλό του Θεού κάθες που
ακυρώνεται σε δύο αιδοία»
Ποιητή, πες μας στον ...κοιτώνα σου, τι βλέπεις;
και τα πολυτελή δωμάτια δεν είναι απαραίτητα.
Ανοίγεις ένα σλίπιν μπαγκ και απολαμβάνεις
ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα
δίπλα στα φοινικόδεντρα
μιας χρυσαφένιας παραλίας.
Το βράδυ απολαμβάνεις έναν υπέροχο ύπνο
κάτω από τον ξάστερο ουρανό
Στην εσοχή, βέβαια, τα πράγματα
είναι λίγο διαφορετικά...
Όμως, για τις διαφορές ανάμεσα στην εξοχή και στην εσοχή
ας αφήσουμε καλύτερα να μιλήσει η αριστερή δι' ανόηση...
«...Όταν παρθήκαμε δεν
ξεχώριζαν τα φύλα μας
Ο φαλλός δεν είναι ανατομική προεξοχή
Προκύπτει ως κοινός τόπος
συνάντησης ερωτικής όταν καταργείται η εσοχή κι η εξοχή
ανακτώντας το Ακέραιο
Είναι οι συνδημιουργοί της Εδέμ
Ο φαλλός του ανθρώπου συναντάει τον φαλλό του Θεού κάθες που
ακυρώνεται σε δύο αιδοία»
Ποιητή, πες μας στον ...κοιτώνα σου, τι βλέπεις;


Αιδοίο εικόνες τα λεν' έωλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟίδε αριστερή δι' ανοησία-κώμα να μη λύσει. Γεια, όσα δ' εφτά νιοι. Allez, Πού;
Ταγκανικ, ρε, μαστάρια...
ΔιαγραφήΧτύπα στη μετάφραση του Google την εσοχή και δες πώς λέγεται στα ιρλανδικά...
ΑπάντησηΔιαγραφήSOS
ΔιαγραφήShave Our Soles.
Μας ξύρισαν μέχρι και τα πέλματα!
S-οχι ή Χ-οχι... τι σημασία έχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θέμα είναι να περνάμε καλά εκεί στα Sex Ωχ Ass !
Τη είνε αφτά που λες; Δεν είσε Έλλυνας εσή; Η πατρήδα αφανείζαιτε, κσιπνύσται!
Διαγραφή~Κωστή,
ΔιαγραφήΑν είναι να πω ναι, σειω κωλ' οσμας
ass Εκαλη terra...
~Ελass ή ταίφρα (Ελασίτ' έφερα)
Ρε φύλαι, ούτε τον έλυνα δεν ξέρεις να γράφεις;
Δασεία και περισπωμένη, ρεεεε...!!!
(Αν Κύπρος τακτική του παρακεί μενού πέρνη ψηλή οξυα στον ενοικο...)
Κσιπνύσται ρεεε!!!...