Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Ατασθαλίες






7 σχόλια:

  1. At ass Θαλειες, το μη αλλο μου βασανίζουνε πολλές
    at ass Θαλειες τρελές.
    Και πάλη; Αιδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...σαν "αμην" πέρα σε μια μέρα

      Διαγραφή
    2. ...
      Ας πούμε αν θες πως έφυγες εχθές,
      πως έλειψες μονάχα μία μέρα.
      Η αλήθεια πονά ραγίζει βουνά,
      ποτέ μην την πεις πουθενά.

      Διαγραφή
    3. Boula,
      Ωχρόν ως είναι οχυρό "Τ" έρως για "Τρωες"
      σε γκέισες score πάει και σε παγώνι
      μα σείσε λίγο ΔΕΘ· θα βρει σκιες σε αιδώ
      cop "χ" άλλοι θα παλεύουν με τη σκόνη...

      Πιάνει ΜΑΤά (schön όνου, ναι!) même ή άλλη θηλιά
      Ποια κει ΜΑΤάς-αιδοίο χνουν απ' αυτό το λιμάνι
      Ποια μοίρα σε φωνάζει από την άλλη μεριά;
      Πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι;

      Ποιες λέξεις μέσα σου πονάνε και δεν θέλουν να βγουν;
      Ποια ελπίδα σ' οδηγεί στην πιο γλυκιά αυταπάτη;
      Ποια θλίψη σε κλωτσάει πιο μακριά από παντού;
      Πες μου ποιος φόβος σε νίκησε πάλι;



      ΥΓ. Η αλήθεια είναι λυτρωτική, όσο κι αν μας πονά.
      Εύχομαι το τραγούδι ν' απαλύνει τον κάθε πόνο.

      Διαγραφή
    4. η μία ψεύτικη ευτυχία αναιρεί την άλλη ...
      πάντως σ' ευχαριστώ, πολύ ωραίο τραγούδι και ελπίζω να τα πούμε το χειμώνα πια

      Διαγραφή
    5. Σ' όρη, αλλά προ Τήνο νάτα! Πίται τόνο έμβρυο του 2020. Όχι μόνα, συν ΕΠΟ-λύκων τάπια.

      Διαγραφή