Boula, Ωχρόν ως είναι οχυρό "Τ" έρως για "Τρωες" σε γκέισες score πάει και σε παγώνι μα σείσε λίγο ΔΕΘ· θα βρει σκιες σε αιδώ cop "χ" άλλοι θα παλεύουν με τη σκόνη...
Πιάνει ΜΑΤά (schön όνου, ναι!) même ή άλλη θηλιά Ποια κει ΜΑΤάς-αιδοίο χνουν απ' αυτό το λιμάνι Ποια μοίρα σε φωνάζει από την άλλη μεριά; Πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Ποιες λέξεις μέσα σου πονάνε και δεν θέλουν να βγουν; Ποια ελπίδα σ' οδηγεί στην πιο γλυκιά αυταπάτη; Ποια θλίψη σε κλωτσάει πιο μακριά από παντού; Πες μου ποιος φόβος σε νίκησε πάλι;
ΥΓ. Η αλήθεια είναι λυτρωτική, όσο κι αν μας πονά. Εύχομαι το τραγούδι ν' απαλύνει τον κάθε πόνο.
At ass Θαλειες, το μη αλλο μου βασανίζουνε πολλές
ΑπάντησηΔιαγραφήat ass Θαλειες τρελές.
Και πάλη; Αιδώ...
...σαν "αμην" πέρα σε μια μέρα
Διαγραφή...
ΔιαγραφήΑς πούμε αν θες πως έφυγες εχθές,
πως έλειψες μονάχα μία μέρα.
Η αλήθεια πονά ραγίζει βουνά,
ποτέ μην την πεις πουθενά.
Boula,
ΔιαγραφήΩχρόν ως είναι οχυρό "Τ" έρως για "Τρωες"
σε γκέισες score πάει και σε παγώνι
μα σείσε λίγο ΔΕΘ· θα βρει σκιες σε αιδώ
cop "χ" άλλοι θα παλεύουν με τη σκόνη...
Πιάνει ΜΑΤά (schön όνου, ναι!) même ή άλλη θηλιά
Ποια κει ΜΑΤάς-αιδοίο χνουν απ' αυτό το λιμάνι
Ποια μοίρα σε φωνάζει από την άλλη μεριά;
Πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Ποιες λέξεις μέσα σου πονάνε και δεν θέλουν να βγουν;
Ποια ελπίδα σ' οδηγεί στην πιο γλυκιά αυταπάτη;
Ποια θλίψη σε κλωτσάει πιο μακριά από παντού;
Πες μου ποιος φόβος σε νίκησε πάλι;
ΥΓ. Η αλήθεια είναι λυτρωτική, όσο κι αν μας πονά.
Εύχομαι το τραγούδι ν' απαλύνει τον κάθε πόνο.
η μία ψεύτικη ευτυχία αναιρεί την άλλη ...
Διαγραφήπάντως σ' ευχαριστώ, πολύ ωραίο τραγούδι και ελπίζω να τα πούμε το χειμώνα πια
Σ' όρη, αλλά προ Τήνο νάτα! Πίται τόνο έμβρυο του 2020. Όχι μόνα, συν ΕΠΟ-λύκων τάπια.
Διαγραφήμέχρι τότε
Διαγραφή