Ο κατηραμένος όφιτς office όφις και τα μελάνια των αρουραίων (Rat inks) ξαναχτύπησαν.
(χαρά σε Βαγγέλη Β. Χαρά ΣΕΒ αγγέλει Α΄) Χαράς ευαγγέλια
που ως είν' και κρυμένος ο συγκεκριμένος οίκος ανοχής αξιολόγησης
(τη σηκώνω μίασμα, σσσς...) της οικονομίας μας αναβάθμισε την pistol πιστοληπτική
ικανότητα της χώρας μας (I cannot eat at tease whore ass mass)
 |
| Ω, πλέον αξιόπιστο σήκωσ' αξιολόγηση σηκωνω μειον παν κοσμίως |
FITCH: «Ταιριάζει και τροφοδοτεί λογιστικά φύλλα για καθένα που τρώει τα γαμημένα σκατά του»
Δένει νέτη σύκο-νομή ass μ' ass, αλλά της οικονομίας της δικτατορίας του (αεριτζίδικου και ανύπαρκτου πια σε υλική μορφή) κεφαλαίου και των διεθνών, απάτριδων αρπακτικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τέχνας (ματάκι) μυζούν τους λαούς. Μπράβο σ' εκείνους που σώζουν και φωνάζουν την αλήθεια Κεμάλ ίσταμαι τέτοιες υπέρ οχιές δυσλεξίες!
Συμφωνώ ...από λίπος.
ΔιαγραφήΈτσι κι αλλοιώσει εικών ομοία (τί 'σαι; Λαδάς;) πότ' αίμα, ποτε δένει τα "ναι", λύνει κει.
Από καταβω ληστης ΕΘΝΙΚΗΣ, ας τήκεις τάξεις.
(οι πολιτικοί υπηρέτες των αστών ποτέ δε βγήκανε χαμένοι βάζοντας υπογραφές...)
Μοιάζω εις το χρέος και στήνει, θέλει, μένει (προ σχεδίας μένει) ex-art η CIA ποτό βρώμικο
τοκογλυφικό κεφάλαιο που μια χαρά το περιγράφεις.
Αξιοπιστία, τι ωραία λέξη ανάλογη της εμπιστοσύνης. Πώς τη μεταχειρίστηκαν και την ενσω μάτωσαν στα πενιχρά κεφάλαια της οικονομοτεχνικής γλώσσας και πώς κολλάν οι εκφράσεις αξιολόγηση και αξιοπιστία με την παγκόσμια οικονομία, τώρα που η κρίση δυναμώνει και οι ψυχές ταλαντεύονται ; και οι ζωές αξιολογούνται με άγνωστα μέτρα και σταθμά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια σου Πολλά Chrismos, και Χρόνια Πολλά σε όλους
http://www.youtube.com/watch?v=-oe1pWEiQ8U
See ΓΑΠ που θα μας ρωτήσουν, Ρέμπου Λίτσα, ποιες έννοιες να σε βαστούν και πιες σνακ Σεφτελή soon.
ΔιαγραφήΤα αίρω, τίμα τα, που Θέτις στήναν throw ποινη λογική δεν απαντιούνται από ΗΠΑνθρώπους.
Για φτώμα couche συχνά να επιμένω: Καμύ ας είν' δι' αλλαγή μα φτού, σσσς!
Μπαμ κι εκατο οι νέοι μόνοι δυνατοί εποικοι νονοί ατού κόσμου μας μετό δικό τους.
Α, λωτοί many για να δούμε μια Ass Primera?
Μήπως να του sex σιγήσει ο Cheap rush πόσο σκληρή είναι bus και μαλακό soon???
Είμ' ίππος να περιμένουμε τη like IEK σ' ουσία του κούκου, ε;
Boulitsa, ευχαριστώ για τις ευχές και το βιντεάκι.
Λόγο τιμήσαν -τ' αποδίδω εις Πωλ απλούν
Μάο χύσε όλους. Mόν' ως την όχθη μας.
Χα, Πηνειού Γη are!
Είπα της μάνας μου πως αναβαθμιστήκαμε
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι χέστηκε απο τη χαρά της.
Χαχααχααα!... Καλόοοο!...
ΔιαγραφήΩ! εντερικό show Λίνας είναι αδυσώπητος στην Κρητη, κει!