Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΣΥΝ, κρίσεις και συγχίσεις...






9 σχόλια:

  1. Να Δήμο, σιωπή συστοιχία και γεια. Τείναν απ' τη ξυστή στην Ελλάδα.
    Μην είμαστε μόνο Πλεύρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να την κάνουν την Πολη, Πλευρη, παρά θες εις τη Χίον ή έλυνες;
      Οι θυσίες τους έπιασαν τόπο και ήδη κάνουν νέα αρχή διά να αναπτύσσονται! (α, να πτύσω ντε)

      Κάνω μον' όπλ' ΕΥΡΩ ρεπορτάζ ως Έβρο· πάει στήσαμε τ' ανόητο, σσσς...
      Δειλά ΔΗΜΑΡ Εσσαίοι ευρώpee (εξαπανέκαθεν!) cake σα κώλου θίνα mare (sea)
      και να: με ΣΥΝ αρπάζει κι εχορήγει ΣΥΝ κίνησης...

      Ολικως στην Άννα Μ.(που boula?). Χαίρετε.

      Διαγραφή
    2. Α, ώστε στη Νάουσα ντύθηκες Μπούλα!
      Είχε κρύο; Κουράστηκες; έγινες ράκος στο χορό;
      Καλεί από κρυα και καλεί σα ράκος τη Μπούλα.

      Διαγραφή
  2. Με χάρο πιουν ηδύ, νάτες! Αφ' οπλής (τι καις;) απ' όψης.
    Μ' όνο, έτσι θα έρθει η Άννα. Στροφή took λύματος. Με Θώδη, piss (τι καίω;) Ράμα είναι ως αχρεία. Ζω μαστέ για το Έβρο-Πάικο μέλλον.
    Bra Βόσσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πειστικέ προς ευχή στο μεγάλο δυναμό που θα τροφοδοτήσει με ρεύμα υψηλής τάσης (ή PSI ληστάς εις)
      την ανάπτυξη στην κήτη είδα του πωλητισμού.
      (και φυσικά, παρ' άλλη λαμέ την προσευχή μας στο με Γάλλο δύναμο,
      να μην ξεχνάμ' ετών δανεισμό κι ετών ΑΒ νανισμό)
      Ζήτω η επί χοίροις η Μπάρμπα rossa!

      Διαγραφή
    2. Ζήτω η βάνα και το λούκι, ο ass-πήδα, το 1-1-4 και το pack που γέννησε το pas shock.

      Διαγραφή
  3. Κάτω τα χέρια απ τον Τσιπραλέξ.
    Ο άνθρωπος πήγε στην κηδεία, ασπάστηκε το λείψανο
    και πήρε κάτι απο τη χάρη του νεκρού.
    Γιατί τον κοροϊδεύετε που θέλει να μας τη μεταδώσει;
    Κεσέ τελική ανάλυση αν δε μας σώσει αυτός (ποιός;)ποιός θα μας σώσει;
    (την ξέρω την απάντηση αλλά δεν σας τη λέω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, λάβρες όλο, πεσκέσ' εμάς... Μη μάσα finish σε Α΄ γωνία...
      Καν αιμα σ' αυτό το δώρο σήμερα που εσύ, ο theo και γω κλείνουμε εκ συχρονοι αγνωροι μίας.
      Ευη-Βανα τα κάτω στήσουμε!

      Διαγραφή
  4. Αντε βρε, μιας και είναι και επαίτη ος θα ςας πω
    αν και ο γιατρός μου έχει πει να μη λέω μαλακίες:
    ΕΓΩ θα μας σώσω! Εγώ, εγώ... εγώ.
    Διότι,
    Ξέρεις ποιός είμ΄εγώ ρε;
    (αυτό δε στο λέω όσο και να με παρακαλέσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή