δις λεκτικός χρησμός
https://www.youtube.com/watch?v=R7yGQGnfm9w
Άρα, γιε νάνε, αυτή η τιμη, Αλέξη που τρέμουν οι yesmen?
Γιατί δεν τη γνωρίζουν την τίμια λέξη.Και πάντα υπάρχει ο φόβος μπροστά στο άγνωστο.
Χμμμ... μήπως υποτιμάς τις γνώσεις τους;Μόνο "βαθιά νυχτωμένοι" δεν είναι!(Στη Βάθεια, νυχτωμένοι αν βρεθούμε, θα τα πούμε με την ησυχία μας...)
https://www.youtube.com/watch?v=R7yGQGnfm9w
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα, γιε νάνε, αυτή η τιμη, Αλέξη που τρέμουν οι yesmen?
ΔιαγραφήΓιατί δεν τη γνωρίζουν την τίμια λέξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάντα υπάρχει ο φόβος μπροστά στο άγνωστο.
Χμμμ... μήπως υποτιμάς τις γνώσεις τους;
ΔιαγραφήΜόνο "βαθιά νυχτωμένοι" δεν είναι!
(Στη Βάθεια, νυχτωμένοι αν βρεθούμε, θα τα πούμε με την ησυχία μας...)