Εκεί στο Νότο
που τρίζει ο θάνατος κι η φτώχεια κάνει κρότο
σε χώρα δούλων εταξίδεψα και φέτος
ψάχνοντας να 'βρω τους κατάλληλους Ναζί
Εκεί στο Νότο,
και απορώ που δεν μου ρίξανε μπουρλότο
να δουν τη μούρη μου να σκάει σαν βαρελότο,
είν' τελικά οι Έλληνες πολύ χαζοί...
Εκεί με τρόμο
έκλεισε ο Δένδιας της Αθήνας κάθε δρόμο
κι έβγαινα νύχτα μη μου ρίξουνε μολότοφ
να πάω να βρω του Σαμαρά το μαγαζί
Ποια πόλη, ποια χώρα
μου ‘λαχε, Άγκελα, για να τους πάω δώρα;
Σωπαίνεις, κοιμάσαι
και παραμύθι για τις εκλογές πουλάς
Ποια πόλη, ποια χώρα
και ποιος Στουρνάρας σπρώχνει το καρότσι τώρα…
Εκεί στο Νότο
εκεί μου κλήρωσε να έρθω, ρε γαμώτο
κι όσα χωράνε στο καρότσι φέρνω δώρα
χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς
Πολλά καντήλια
βρισίδια και γαμοσταυρίδια άκουσα χίλια
μα έγραψα στ’ αρχίδια μου τα βογγητά τους
αφού είμαι άρρωστος εξουσιομανής
Ποια πόλη, ποια χώρα
με υπηρέτες σαν το Σαμαρά, τη Ντόρα;
Τους κλέβεις, τους λιώνεις
και παραμύθι για ανάπτυξη πουλάς!
Ποια πόλη, ποια χώρα
έχει σειρά για να τηνε κουρσέψω τώρα;
Εκεί στο Νότο...
που τρίζει ο θάνατος κι η φτώχεια κάνει κρότο
σε χώρα δούλων εταξίδεψα και φέτος
ψάχνοντας να 'βρω τους κατάλληλους Ναζί
Εκεί στο Νότο,
και απορώ που δεν μου ρίξανε μπουρλότο
να δουν τη μούρη μου να σκάει σαν βαρελότο,
είν' τελικά οι Έλληνες πολύ χαζοί...
Εκεί με τρόμο
έκλεισε ο Δένδιας της Αθήνας κάθε δρόμο
κι έβγαινα νύχτα μη μου ρίξουνε μολότοφ
να πάω να βρω του Σαμαρά το μαγαζί
Ποια πόλη, ποια χώρα
μου ‘λαχε, Άγκελα, για να τους πάω δώρα;
Σωπαίνεις, κοιμάσαι
και παραμύθι για τις εκλογές πουλάς
Ποια πόλη, ποια χώρα
και ποιος Στουρνάρας σπρώχνει το καρότσι τώρα…
Εκεί στο Νότο
εκεί μου κλήρωσε να έρθω, ρε γαμώτο
κι όσα χωράνε στο καρότσι φέρνω δώρα
χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς
Πολλά καντήλια
βρισίδια και γαμοσταυρίδια άκουσα χίλια
μα έγραψα στ’ αρχίδια μου τα βογγητά τους
αφού είμαι άρρωστος εξουσιομανής
Ποια πόλη, ποια χώρα
με υπηρέτες σαν το Σαμαρά, τη Ντόρα;
Τους κλέβεις, τους λιώνεις
και παραμύθι για ανάπτυξη πουλάς!
Ποια πόλη, ποια χώρα
έχει σειρά για να τηνε κουρσέψω τώρα;
Εκεί στο Νότο...

Φοβού τους Γερμανούς και EURO φέροντας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε φυλλαράκι, ωραία παρ' ήχοι sea!
Διαγραφή(μου furnish ιδέες...)
Εξαίρετη κηδεία! Σκεύη θερμά. Συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις F.S.E. σε τράγου, διάκε. Εμ, μετρώ λόγο!
Θενκ σε Λωτ.
ΔιαγραφήΕξαίρετη κατά λόγο "Π", έγνοια σου!
Κεμάλ, ίσταμαι, δει πλύση μ' Ασία!
Δειλά δύει, σε κοσμεί τωρα στης χολής των δις λεκτικών.
Κόσμοι τώρα σε γη να! Μεγάλη Μούτι, μη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔη έκοψα τις δια ΚΕΚ (ωμέ νες) διακοπές μου Γιάννα, σεφ Χάρη στήσω.
Μα καρίνα φανό αν τάξει, ως απέναντι στητή μυ...
Μήδεια κόπτεις για κανέν' αλογο φάσεις υπεριώδους χαλά Ρωσίς.
ΔιαγραφήΟίτη: Μύτη μηδέν έχει και χαρά στον Πούτιν έχει.
(Οδοιπορικό σημείο, μα για τι σώμα λες κι ελυες κορυφές της Οίτης
που όρος ως πρόεδρος πρώτη μάνα ΝΑΡ ειχατε)