Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Μπόχα Μαρφιν-έζικης προβοκάτσιας



Σαν έτοιμοι από καιρό, αμέσως μετά τη δολοφονία των δύο νεαρών Χρυσαυγιτών, ο Φαήλος Κρανιδιώτης γράφει, «το "ανύπαρκτο" άκρο δολοφόνησε δύο υπαρκτότατους νέους ανθρώπους» και ο δημοσιογράφος Γιάννης Λοβέρδος συμπληρώνει, «οι δολοφόνοι που σκότωσαν πριν από λίγο δύο χρυσαυγίτες δεν αποτελούν άκρο; Δεν πρέπει η ʽιδεολογίαʼ τους να απαγορευθεί από το νέο αντιρατσιστικό νόμο, όπως απαγορεύεται ο ναζισμός;»
Στα δελτία μαζικής λοβοτομής των 8, όλες οι παραδουλεύτρες των τροϊκανών ξεσάλωσαν περί των «δύο άκρων», με την εκφωνήτρια του Αντένα να κραυγάζει, «έχουν δίκιο οι βουλευτές της Χ.Α. να είναι οργισμένοι» και το Τρεμο-Πρετεντέρικο δίδυμο να κόβει και να ράβει περί περιφρούρησης του συνταγματικού τόξου.
Μέσα σʼ αυτό το αιματοβαμμένο σκηνικό και τα προπαγανδιστικά παραληρήματα, οι ουσιαστικά θλιμμένοι είναι ο κόσμος της Αριστεράς γνωρίζοντας, από ιστορική εμπειρία, πως το παρακράτος της Καρφίτσας και των Γκοτζαμάνηδων είναι εδώ, αειθαλές και φονικό, στην υπηρεσία κάθε βρωμιάς που εξυπηρετεί τους στόχους της οικονομικής εξαθλίωσης και του ολοκληρωτικού αυταρχισμού. Δεν έχει κανένα ενδοιασμό στο σχεδιασμό και την υλοποίηση κάθε άγριας προβοκάτσιας, ξεκινώντας από τον εμπρησμό του Ράιχσταγκ, φτάνοντας στη Μαρφίν, στο Α.Τ. Ιερισσού και στις τωρινές δολοφονίες.
Η δολοφονία των εργαζομένων της Μαρφίν, στην πιο μεγαλειώδη διαδήλωση για το ξεπούλημα της χώρας, μούδιασε τις κινηματικές αντιστάσεις και έβαλε τους θύτες ενός ολόκληρου λαού σε ρόλο υπερασπιστή της δημόσιας ασφάλειας. Τέσσερα χρόνια μετά, η αποτρόπαια δολοφονία παραμένει «ανεξιχνίαστη», από τις, κατά τα άλλα, αποτελεσματικότατες μυστικές υπηρεσίες που, κατά Πάγκαλο, παρακολουθούν τους Αμερικάνους και διαγκωνίζονται σε μαγκιά με τη CIA. Η καταγγελία που αφορά στη χρήση ειδικού υλικού στις εμπρηστικές βόμβες της Μαρφίν, άγνωστης προέλευσης και καταλυτικά θανατηφόρας αποτελεσματικότητας, είναι χωμένη στο συρτάρι της υπόθεσης. Το τριπλό έγκλημα ανασύρεται μόνο όποτε βολεύει στην επιχειρηματολογία των θιασωτών των δύο άκρων, χωρίς καμιά αιδώ για την τυμβωρυχία και χωρίς καμιά απολογία για την έλλειψη απόδοσης δικαίου.
Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα και οι «αντίφα» θεατρικές παραστάσεις από το σκυλολόι που εκτρέφει το νεοναζισμό και συνεργάζεται μαζί του, είχαν διπλό στόχο: να ανοίξει ο κύκλος του αίματος που θα δρομολογούσε την προστυχιά των δύο άκρων, και να σταλεί το μήνυμα πως οι καθεστωτικοί φασίστες κάνουν κουμάντο, κόβοντας την κάνουλα της επίσημης και ανεπίσημης χρηματοδότησης στα μαντρόσκυλά τους όταν το κρίνουν απαραίτητο.
Η διπλή δολοφονία των νεαρών νεοναζί, αυτών των αποπλανημένων άτυχων, έρχεται να εδραιώσει το μήνυμα: ή μνημόνια ή αίμα.
Σε μια συγκυρία όπου το νέο ασφαλιστικό δρομολογείται με όρους συντριβής, η δημόσια υγειονομική περίθαλψη κονιορτοποιείται, ο φόρος ακινήτων προοιωνίζει χιλιάδες άστεγους, οι παραδουλεύτρες της Τρόικας έπρεπε να εκτρέψουν τη λαϊκή οργή, να αποτρέψουν αντιστάσεις και να ολοκληρώσουν το καταγέλασμα περί συνταγματικού τόξου.
Το αίμα έγινε πολύ φτηνό μπροστά στο μεγάλο διακύβευμα του αμύθητου πλούτου που αφορά στο ξεπούλημα της χώρας. Οι «παράπλευρες απώλειες» αυτού του αδυσώπητου οικονομικού πολέμου θα εξυφαίνονται σε εγχώρια και μη υπόγεια και θα υλοποιούνται χωρίς κανένα δισταγμό.

Νίνα Γεωργιάδου

[Καταχωρώ την πολύ ενδιαφέρουσα άποψη της Νίνας, με μια μικρή επιφύλαξη· κι αν αποδειχθεί η προβοκάτσια, το βουλώνω. Αν, όμως (λέω... ΑΝ) ακολουθήσει μια προκήρυξη ανάληψης ευθύνης από συντρόφους του Παύλου Φύσσα, στο πνεύμα "Από τούδε κι εφεξής για κάθε έναν της όχθης μας θα μετράτε δύο της δικής σας", τότε θα επαληθεύονται οι Φαήλοι κι οι Λοβέρδοι;;; Άραγε είναι "άκρο" η αυθόρμητη (ή και προσχεδιασμένη) λαϊκή έκρηξη εκδικητικής οργής για τον αφανισμό της όχθης μας; Ή μήπως το "μέσο" για την αποφυγή του αφανισμού μας θα έρθει μέσα από άρθρα και κείμενα χιλιάδων σελίδων, αναντίστοιχων με την (απούσα) επαναστατική δράση; Και μιλάω για μια όχθη που για κανένα λόγο δεν οφείλει να αφανίζεται επειδή "έτσι καύλωσε" στο διεθνές καπιταλιστικό διευθυντήριο και στους ντόπιους δωσίλογους γερμανοτσολιάδες υπηρέτες τους. Και φυσικά, μιλάω σ' αυτόν τον τόνο, για να μη χέσω (ακόμη) στα νεροπότηρα των αγορητών του Σύριζα, που έχει μαλλιάσει ο στόμας τους να δηλώνουν πως «Η αφαίρεση της ανθρώπινης ζωής συνιστά το ύψιστο έγκλημα», λες και τα υπόλοιπα κυβερνητικά εγκλήματα είναι υποδεέστερα.]

14 σχόλια:

  1. Ήπαρ εν θέση, τάκλιν Ιόλα εν τοστ της!
    Αμέτρητα κείμενα-άλλοθι της απραξίας και του ιδεολογικόυ τραλαλά. Κι όταν ο στόμας ανοίγει, άπω καλύπτει θέσεις προ θέσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πως οι γκέμπελς της Ομάδας Αλήτειας δεν θα το εκμεταλλευτούν για να ενισχύσουν τη θεωρία των άκρων· αυτό είναι σίγουρο και εκ των νονών ...εκτονών' ουκ άνευ -άλλωστε τί έχουν αφήσει ανεκμετάλλευτο;- αλλά αυτή η αστραπιαία (!) "διάγνωση" σύμπασας της αριστεράς (εντός-εκτός και επί τα αυτά του κυνοβουλίου) περί προβοκάτσιας από σκοτεινούς κύκλους, μου 'χει κάνει τα νεύρα κρόσσια! Θα φτάσουμε στο σημείο η αριστερά να μας απαγορεύει και την αναπνοή επειδή οι ανάσες, λέει, ..."αντικειμενικά λειτουργούν εις βάρος του λαϊκού κινήματος"!... Κρατήστε την αναπνοή σας μέχρι την έφοδο στον ουρανό! Κι ως τότε, εμάς, θα μας επιτρέψετε ν' αλλάξουμε πλευρό μπας και ξεπιαστούμε καθώς παίρνουμε τον υπνάκο μας... ή για να μην πιαστούμε στον ύπνο (και γίνουμε ρεζίλι των σκυλιώνε...)

      Διαγραφή
    2. Στο σημείο αυτό το ΚΚΕ φαίνεται να κατήγαγε μεγάλην οίκοι τελικά...
      Όταν στις εντεύθεν κότες των "κο-κο-κο" συνθημάτων και υγιεινών περιπάτων έλεγα ότι η αριστερά τους έχει μετατοπιστεί θεαματικά δεξιότερα, με κοιτούσαν οι μισοί σαν λεπρό και οι άλλοι μισοί σαν σκατά που μόλις πάτησαν. Χοροστατούντος του μακαριοτάτου ΣυΡιζΑ βεβαίως (που φυσικά τώρα έχει σοβαρούς λόγους να γλείφει κώλους), αλλά ω χειμώνων...
      Και push α΄ κόμμα...

      Διαγραφή
  2. Καμμήα πρωβοκάτσεια φυλλαράκκη. Η αναρχωάπλητυ θαίλουν να εματωκοιλήσσουν τυν Αιλάδα! Αλά αίσεττε ύμμαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυα σου σηναίλυνα κε σηναγονιστοί! Άβριω θα μηρράσουμαι κωλοκειθάκηα στι λαηκή Τούμπας (πώς να κάνεις ορθογραφικό λάθος στην Τούμπα;;;). Να ύσε αικοί.

      Διαγραφή
    2. Ραι ση...(μαιταξή μας, μυτωπίς πουθαινά)...το "Να" με "α" γράφαιτε;

      Διαγραφή
    3. Τι σήμα CIA έχει ραι; Αναρχωάπλητει κε κουλτουρηάροιδαις οίμασται;

      Διαγραφή
  3. H αντεκδίκηση μπορεί να είναι θεμιτή ενέργεια , αλλά στην παρούσα φάση θα ήταν και μεγάλη ανοησία. Διότι ποιός βγαίνει κερδισμένος απο μια τέτοια ενέργεια;
    Πιστεύω ακράδαντα πως ειναι προβοκάτσια.
    Απο την άλλη είτε είναι, είτε όχι φαίνεται πως ανοίγει κύκλος αίματος.
    Έχει ανοίξει δηλαδή (οι τόσες αυτοκτονίες τι είναι; τα μαχαιρώματα μεταναστών τι είναι) αλλά πάει να μπει σε άλλη φάση.
    Δεν μπορώ να κάνω καμια πρόβλεψη , όμως αυτος ο κοινωνικός περίγυρος αρχίζει και με πνίγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυλλαράκι, αυτήν ακριβώς τη λογική του "φίλτρου" επιχειρώ ν' αμφισβητήσω: Νομίζω πως οι ενέργειες δεν (πρέπει να) κρίνονται έξυπνες ή ανόητες ανάλογα με το "ποιος βγαίνει κερδισμένος". ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ (ακόμα και την πιο "ευφυή") ενέργεια, η κυρίαρχη τάξη ξέρει να την εκμεταλλευτεί άριστα και να τη στρέψει εις βάρος μας. Ακόμα και όταν τα διεθνή συνομωτικά ιμπεριαλιστικά κέντρα απεργάζονται αποτυχημένα και σαθρά σενάρια ως άλλοθι για τους πολέμους (π.χ. χημικά αέρια στο Ιράκ, Συρία κ.λπ., εκδημοκρατισμός των βάρβαρων Αφγανών, αποκαθήλωση των δικτατόρων Καντάφι, Μπεν Αλί, Μόρσι κ.λ.π.), βλέπεις ότι ο ...ιμπετρελαϊσμός καλά κρατεί. Οι βρυκόλακες δεν χρειάζονται άλλοθι για να σου πιουν το αίμα. Αφού μ' αυτό ζουν, όσο είναι κυρίαρχοι θα στο πίνουν έτσι κι αλλιώς. Οι χρυσαυγίτες δεν θα ξαναδυναμώσουν μόνο επειδή οι Κρανιδιώτες και οι Πρετεντέρηδες θα φορτίσουν συγκινησιακά τον κοινωνικό αυτοματισμό. Θα ξαναδυναμώσουν επειδή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ εργαλείο για την αένναη κερδοφορία της μεγαλοαστικής τάξης.
      (δικό μου) Συμπέρασμα: Οι νέες φάσεις του κύκλου αίματος δεν καθορίζονται από προβοκατόρικες (ή μη) ενέργειες. Ανέκαθεν ήταν και πάντα θα είναι "στο αίμα μας" να θεωρούμε πως το αίμα είναι η μαμή της Ιστορίας. Άλλωστε όταν σπάει ο αμνιακός σάκκος δεν τρέχουν μόνο καθαρά νερά...

      (αι...μα τι λέω θεέ μου, θεέ μου; χωρεί σ' αυτί ποτέ μου, ποτέ μου, δε θα μπω Ρούσσα Nazi show και να: Ξανά ΓΑΠ πίσω...)

      Διαγραφή
  4. Δίκιο έχεις
    Αλλά εγώ εξακολουθώ να πνίγομαι.
    Θυμήθηκα τώρα ένα παλιό τραγουδάκι με τον Παλαμίδα (νομίζω) σε στίχους του Βαλαβανίδη (του ηθοποιού) που έλεγε
    "έτοιμος να τα παρατήσω όλα
    σαν τον Πωλ Γκογκέν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυλλαράκι, το δίκιο έρχεται σε δεύτερη Μοίρα (κατα δρομον)
      Με στεναχωρεί, όμως, που εξακολουθείς να πνίγεσαι.
      Το πρωί, μετά την εκκληση..α...θα σου* πάρω τηλέφωνο.

      (*για να μην κλαις που 'χουν οι φίλοι σου και συ δεν έχεις...)

      Διαγραφή
  5. Τι τραγούδι αυτό που θύμισες! Πώς φαίνεται ότι είσαι κι εσύ παιδί της ΕΡΑ.
    Πρώσοι (πω! γράφω!) με χέρια και πόδια και μέχρι και Ρέας όσα lay ο Chrismos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. thanks teo
    Είχα χρόνια να τ΄ακούσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή