Ο εκδότης των «αντικυνωνικών» ανοίγει την καρδιά του στην πρώτη ρεπόρτερ που του ανοίγει την πόρτα (και τα πόδια, λένε οι κακές, ζηλόφθονες γλώσσες).
ΑΠ: Ήθελα να ανταγωνιστώ τόσο τα άλλα έντρυπα (με τις πολλές τρύπες, που δεν θα εξηγήσω τώρα περί ποίων πρόκειται), όσο και την τυφλεόραση (συσκευή που πιστοποιεί τη ζωή των νεκρών) που προσφέρουν σπέρμα και αίμα αντίστοιχα. Εγώ προτείνω ένα τρίτο υγρό, το κάτουρο, για το οποίο δεν υπάρχει ακόμα τράπεζα σε αντίθεση με τα δύο παραπάνω. Σ’ αυτό αναγορεύτηκα μέγας χορηγός μέσω των Συνηγόρου του Κοπρίτη, Συμμορίας Άμεσης Φορολόγησης, Διεθνούς Αμνησίας και Γιατρών Χωρίς Τσίνορα.
ΕΡ: Ποιες είναι οι ιδεολογικές κατευθύνσεις σας;
ΑΠ: Χαίρομαι που είμαι ο μόνος εκδότης στον οποίο τολμάτε να κάνετε αυτή την ερώτηση. Προέρχομαι από αριστερή διαλυμένη οικογένεια, αλλά την εικοσαετία της εξαργύρωσης δεν πρόλαβα να βολευτώ στο δημόσιο. Έτσι, αφού δεν απειλούμαι τώρα από την ανεργία σκέφτηκα να κάνω κάτι περιμένοντας τον κοντό Γκοντό. Το φυλλάδιο το εκδίδω για βιοποριστικούς λόγους όταν δεν εκδίδομαι ο ίδιος, σαν τα παιδιά του Παντείου που δουλεύουν στα μπαράκια. Συντάσσομαι απόλυτα με τον ελληνικό πατριωτισμό που θέλει να επεκτείνουμε τα βόρεια σύνορά μας, την ώρα που η Τουρκία ροκανίζει τα ανατολικά. Κι αυτό γιατί έτσι η Ελλάδα θα μετατοπιστεί βορειοδυτικά και θα γίνει πιο δροσερή και πιο ευρωπαϊκή. Άσε που θα φύγει κι από αυτή τη βρώμικη λεκάνη, τη Μεσόγειο, όπου πλένουν τα πόδια τους ο έκτος στόλος, οι δουλέμποροι και ο τέως.
ΕΡ: Δείχνετε να διαφωνείτε με τον πολιτισμό του σήμερα. Τι αντιπροτείνετε;
ΑΠ: Μου αρέσει που σε πολιτιστικά περιοδικά βλέπω πλέον στην ίδια σελίδα άρθρα για τον Μάνο Χατζιδάκι και την Τζούλια Αλεξανδράτου. Όπως μου αρέσουν και οι συνεργασίες του νέου ρεύματος, του εντεχνοσκυλοπόπ. Όμως κάποτε πρέπει να αποτραβηχτούμε από το σκληρό κόσμο των ιδεοληψιών. Προτείνω να στηρίξουμε κάθε Ε.Α.Τ. - Ε.Σ.Α. (Επιτέλους Ανακαλύψαμε Τρόπους - Ετερόκλητες Συνεργασίες Αρπαχτής) και κάθε Κ.Ν.Ε. (Κοινωνικές Νανουρίστρες Εξουσίας). Να στηρίξουμε τον ακατονόμαστο που ετοιμάζει συναυλία (φυσικά δωρεάν) για την ολοκλήρωση του τείχους του Σαρόν με πέτρες (Sharon Stone). Να στηρίξουμε την πτώση μύθων και διαχωριστικών γραμμών. Να δεχτούμε τη θεωρία των δύο άκρων και να αποκηρύξουμε τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται, από δυνάστες ή σκλάβους. Και φυσικά να πάμε όλοι εθελοντές, οπουδήποτε μας στείλουν.
ΕΡ: Τέλος, τι έχετε να πείτε στη νέα γενιά;
ΑΠ: Παχυσαρκία, καθιστική ζωή, κάπνισμα, έρωτας χωρίς προφυλακτικό και προφυλακτικό χωρίς έρωτα, σκοτώνουν. Τα παιδιά να βγουν στους δρόμους για κοινωνικές αθλοπαιδιές όπως παλιά. Η κρίση είναι μια καλή αφορμή, η δικτατορία του αληταριάτου μια άλλη.

Αξιότιμε κύριε διαχειριστά του παρόντος ιστολογίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔια της παρούσης εξωδίκου αναρτήσεως γνωστοποιούμε ημίν ότι επιφυλασσόμεθα παντός νομίμου δικαιώματός μας. Παρακαλείσθε όπως αποκαταστήσετε την εικόνα την εκδότου των "Αντικυνωνικών", την οποία παραποιήσατε δολίως και βαναύσως.
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος
Χααααχααααχα! Έχω mini άγαλμα!
ΔιαγραφήΆ Κου για να ξέρεις πως αδίκως με κατηγορείς:
Εγώ την εικόνα σου σε σβάστικα, τυφλό ΓΑΔΑ, ναι, κράτησα.
Τί Νικον αντί Γκαλη; Θα σου φέρω μια να βγει.
Χρώματα, κόμματα, άσε τα καμώματα...
Τίνι Κόναν σου σε σβάστικα ζωγράφισα
και τα χέρια μου θ' απλώσω πριν για τατουάζ τα δώσω.
Συνεντεύξεις, στόματα, άσ' τα μαχαιρώματα...
Σοβά ρέψου! Ο εκδιδόμενος εκδότης ταπί ρε! Στο κρανίο. Έρχονται. Πίνει. Και συ, ναι, πιες.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο συντάχθηκε από τον αφηρημένο
ΔιαγραφήΔεν φοβάμαι. Είμαι σίγουρος πως η αλήθεια θα Λάμψη.
ΔιαγραφήΈχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στην ανεξάρτητη ελληνική δικαιοσύνη!
Τα links είναι σαν καίμε να: προβληματικά.
ΔιαγραφήΚι όμως. Τα προ σεξ απροσεχτοι κ.ά. άρα δεν ήταν θέμα αφή ρημάδας...
ΔιαγραφήΜάλλον προβοκάτσια του "Δύση λαβου" κι FT αγράμματου Αλέξη (ποιος Τσίπρας ρε;)
Αν δεν έχει βάλει το Herr Άκη του, να Κάρτσωνα, MEGA Miss is.
Καήκατε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ' έκαψες που να καείς σαν το μεθάνιο (τί σπορ!) -(δις)
ΔιαγραφήΡε, μας έχεις μεθάνει στο γέλιο!...
Ω, τι δίνη σπέρνεις!
ΔιαγραφήΣουτ! Ωχ, οπή!
Bλέπω πήρε φωτιά η κωλομαριά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης βλέπω (στη συνέντευξη) πως κοι τάζει η δημοσιολαγνος τον εκδιδόμενο εκδότη και αγανακτώ που δεν έγινα κι εγώ (δημοσιολάγνος)
Κατά τ΄άλλα χαριεντίζω τα αντικυνωνικά στέκια που διαθέτουν το έντυπο
Ιεφκαριστούμε Σόλο, ιεφκαριστούμε Ελλάντα, ιεφκαριστούμε Κρήτη.
Διαγραφή