Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Αχρείαστοι αχρείοι αστοί στην αναδιάρθρωση της χρείας*


(*χρεία-ανάγκη, οφείλω στην ανάγκη, φαίνεται...)

Ass machine χωρέσει το πνεύμα του Νικόλα για τη διασκευή του άσματος «Άμα σε λέγαν Baso»
(προφέρεται "μπάζο"), μα η πρωκτοβουλία των "58" χρειάζεται είδη έτερης προσω χύσ'(...)
καθώς ανά Συγγρο..τείται το πολιτικώς κυνικό πωλητικό σκηνικό tease whore ass.


«Χωρίς ντροπή γι αυτό που είμαστε»...    Ανερυθρίαστα δηλαδή!



Εάν ο βόθρος είναι εύγευστη σούπα
τα κουραδάκια δίνουν γεύση από μέσα
νέοι "σωτήρες" σε μια "νέα" βοθρογκρούπα
με συνταγή Κώστα Μπουχέσα.
 
Σαν περπατass σ’ αυτούς τους βόθρους να προσέχεις
να μην πατήσεις τη σκιά σου
σκατά στα ΜΑΤια σου αν πέσουνε δεν βλέπεις
ότι κι αυτοί θένε τον κώλο να σου πιάσουν...






Οι ρίψεις κατ' όν άραγε εμπίπτει στην κατηγορία της βίας "απ' όπου κι αν προέρχεται";;;
 






7 σχόλια:

  1. Είσαι amie μύτος!
    Και μ' όνο τα πρόσωπα πούσται le χώνουν την κίνηση, αρκούν... Να teeth άδεια βάσης -σχετικά- στην "Κ" το Σάββατο (πόσο πιο έγκαιρη ενημέρωση να παράσχω!):
    Ass-φαλλός η είδηση της εβδομάδας ήταν η «Ελιά» των 58 της κεντροαριστεράς (το καλό κερασάκι της νέας άγευστης τούρτας αναζητήστε το στο διαδίκτυο, πληκτρολογώντας τις λέξεις «είμαι κεντροαριστερός»). Πλούσιος ο μπαξές από γυρολόγους, οπορτούνες, απίθανους και πιθανούς τύπους (ποια Σώτη ρε;), ανάμεσά τους κι εκείνος ο ΔημΑρίτης της επαρχίας που (γράψαμε λεπτομερώς σε προηγούμενο Κοντρόφυλλο) έλεγε στα εμβρόντητα Κοκκινοσκουφίτσεια αυτάκια: «Άκουσα το σύνθημα “ψωμί, παιδεία, ελευθερία - η χούντα δεν τελείωσε το ‘73”. Όταν αμιγής πορεία εκπαιδευτικών φωνάζει αυτό το σύνθημα, είμαστε για κλάματα και δεν έχουμε πολλές ελπίδες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαααχαααχα!...Όσο καίν' καιροι ενημέρωση να παράσχεις, πάλι θα νιώθουμε σ' αγκάθι στερημένοι. Ωστόσο, Παράσχου υμήν, κύριε. Είναι ο πωλητικός υμένας του Παρασκευά που έχει διαρραγεί και ΜΑΤ-όνοι παρασκευάζοντας το νέο παρθενικό πολιτικώς κυνικό. Ο πωλητικός χρόνος τρέχει πλέον με ιλιθιώδεις τραχύτητες "Φόρμουλα ένα". Εφορμουν λαέ, να! Και γόος-λαός να βρίσκομαι σε δίλυμα (διπλό λύμα): Το Μπέζο;; Είδε το Μπέζο;; Ποιον Οίκο νικώ; Τ' over Νίκο ή τον Οίκο Α΄χρηστο δουλάκι;; Τον Οίκο Beast ή τόνοι λεία τον περι-βλακων-το-λόγο;; Είναι μακρύς ο βρώμος για την "Ιθάκη" και είναι στρωμένος all over the world, ω! Λοβέρδε world με Κουβέληδες, Λωτοφάγους, κι οι κλοπες "κύκλο πες" και λες τρυγόνες. Κι όταν πεινούν οι νάνοι, μια "ελιά" συνήθως φτάνει, φτάνει, φτάνει...η ζωή μ' ass κύκλο κάννη. Κι οικου κ' λουξ κλάνει όπου νάνε καταφθάνει... Η κεντροαριστερά δεν είναι drop pee. Είναι drop it like a shit.
      Τελώ εν αναμονή του φλεγομένου φίλου του σα βάτου...
      (υποθετο θα 'χει σ' όργια, see...)

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Εις εσέ με γάλα και φιάλη (πόνα πότη) βλέπω!
      "Την καθιερωμένη ώρα η Κάθι-ερωμένη της εξουσίας βάλλει και εκβάλλει κόλπα από τον κόλπο της, βρίσκοντας τρόπους να την οχυρώσει με χοίρους που με τον χοιρότερο τρόπο παραπλανούν όπως περιπλανώνται, έστω και αν πλανώνται" (εκτελεστικό απόσπασμα από την "έρμη χώρα" του Τ. Eliot (διαβάζεται και ανάποδα ως toilet).

      Διαγραφή
  2. Aν ήμουν Κεντρο Αριστερός
    κι εσύ Κεντρο Δεξιός
    θ΄ανοίγαμ' ένα Κέντρο Κεντρικό
    κοσμικό και κάργα εντερικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει ναν' οικια (jamais?) ένα δημόσιο WC?
      Κεντρικό κι εντερικό, να χαίρεται ο Κεντέρης κι ο κάθε prêt εντέροις!

      Διαγραφή
    2. Καιβαίβαια παίζει. Αρκει να είναι κεντρικο (χαφ)
      Δεξί εξτρεμ το καζανάκι κι αριστερό μπακ (come back)
      η Παπα ρίγα

      Διαγραφή
  3. Δελτίο και ρου (άσχετο): Οκτώ βρίσκει, όχι μοναστήρι, στάση ανά μονή. Σπριντ η λήξη. Με πάγο νιάτων κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή