Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Miracolo, miracolo!








5 σχόλια:

  1. Φ Λαιμου,εμείς επιλέξαμε:
    Καλοι TERA μιας ώρας σκλαΒΙΑ και φΙλακΙ
    παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φιλακή.
    Παν DOS,με την λογική δεν χτυπιέται το παράλογο.
    Θα δούμε αν με το χιούμορ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλύτερη η αίσθηση του ωμού παρά της ευχής, που λέει κι ο Τεο..
      «Καλώς το feel ωμού από τ' "αμήν"» (Τεο)
      Καλώστον φίλο μου από τ' Αμύνταιο.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Είμαι θανατικός βασει λυκος και σα να κατέβω τιμής τενεκεν.
      Προς δοκό Ανάστασιν εκ Throne και ζωο είν' του μέλλοντος... ε, όνος.


      (Το «Εμένα τίμα να κατέβεις» γράφει! ...μάτι να 'κανα που με βόλευε στ' Αμύνταιο;...)

      Διαγραφή
  3. Ο Ιωάννου εύστοχος και ορθώς!
    Το Σηφαλιό κάπου την πάτησε. Αστόχησε.
    Βλέπω - εδώ και 3 χρόνια - από κοντά τους σημερινούς Ρώσους όλων των ηλικιών και κυρίως οικονομικά ευκατάστατους κι έχω πάθει πλάκα με το θρησκευτικό τους κόλλημα. Οι οικονομικά εξαθλιωμένοι είναι ακόμα πιο θρησκόληπτοι.
    Το θρησκευτικό αίσθημα , φαίνεται πως δεν εξηγείται με οικονομικούς όρους ή με όρους πάλης των τάξεων.
    Αμήν (τεο)
    I'm in Teo

    ΑπάντησηΔιαγραφή