Φ Λαιμου,εμείς επιλέξαμε: Καλοι TERA μιας ώρας σκλαΒΙΑ και φΙλακΙ παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φιλακή. Παν DOS,με την λογική δεν χτυπιέται το παράλογο. Θα δούμε αν με το χιούμορ.......
Ο Ιωάννου εύστοχος και ορθώς! Το Σηφαλιό κάπου την πάτησε. Αστόχησε. Βλέπω - εδώ και 3 χρόνια - από κοντά τους σημερινούς Ρώσους όλων των ηλικιών και κυρίως οικονομικά ευκατάστατους κι έχω πάθει πλάκα με το θρησκευτικό τους κόλλημα. Οι οικονομικά εξαθλιωμένοι είναι ακόμα πιο θρησκόληπτοι. Το θρησκευτικό αίσθημα , φαίνεται πως δεν εξηγείται με οικονομικούς όρους ή με όρους πάλης των τάξεων. Αμήν (τεο) I'm in Teo
Φ Λαιμου,εμείς επιλέξαμε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλοι TERA μιας ώρας σκλαΒΙΑ και φΙλακΙ
παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φιλακή.
Παν DOS,με την λογική δεν χτυπιέται το παράλογο.
Θα δούμε αν με το χιούμορ.......
Ναι, καλύτερη η αίσθηση του ωμού παρά της ευχής, που λέει κι ο Τεο..
Διαγραφή«Καλώς το feel ωμού από τ' "αμήν"» (Τεο)
Καλώστον φίλο μου από τ' Αμύνταιο.
Εμένα τίμα να κατέβεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι θανατικός βασει λυκος και σα να κατέβω τιμής τενεκεν.
ΔιαγραφήΠρος δοκό Ανάστασιν εκ Throne και ζωο είν' του μέλλοντος... ε, όνος.
(Το «Εμένα τίμα να κατέβεις» γράφει! ...μάτι να 'κανα που με βόλευε στ' Αμύνταιο;...)
Ο Ιωάννου εύστοχος και ορθώς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Σηφαλιό κάπου την πάτησε. Αστόχησε.
Βλέπω - εδώ και 3 χρόνια - από κοντά τους σημερινούς Ρώσους όλων των ηλικιών και κυρίως οικονομικά ευκατάστατους κι έχω πάθει πλάκα με το θρησκευτικό τους κόλλημα. Οι οικονομικά εξαθλιωμένοι είναι ακόμα πιο θρησκόληπτοι.
Το θρησκευτικό αίσθημα , φαίνεται πως δεν εξηγείται με οικονομικούς όρους ή με όρους πάλης των τάξεων.
Αμήν (τεο)
I'm in Teo