Η ή ψιλή δια νο ιση συ χνα αντι λαμβάνεται λάθος κάποια μη νήματα. Εξ ου και η πολυδιάσπαση της αριστεράς. Οπού το φτύξιμο; Ο συμβολισμός του αμνού του λευκού και παχέος δεν είναι προφανής;
Εντάξει, οι "στοχασμοί" δεν διεκδικούν Νόμπελ Ποίησης, αλλά το σχόλιο-απάντηση «Ἀρνάκι ἄσπρο καὶ παχύ, τῆς μάννας του καμάρι...» δεν το λες φιλοφρόνηση, ε;
Ούτε ο συμβολισμός του λευκού και παχέος αμνού παραπέμπει (και δη προφανώς! -αιδώ puta λέμε δεν είμαι και το show G-money!...) σε πωλητικό οσμής λευκού και παχέος εντέρου.
Ένδεια φέρουσα η άποψη για την πολυδιάσπαση! Λέω να προβοκάρω το επόμενο συνέδριο για την ενότητα της Αριστεράς, στέλνοντας στους εκπροσώπους της δι' ανόησης το βαθυστόχαστο (άρα δυσερμήνευτο) μήνυμα: «Αχ κουνελάκι, κουνελάκι...»
Αχ, Αλέξανδρε ...Κατακουζουλέ, μη μου σουρώνεις στη μπυρίτσα, μίμου κουνάς τ' Αυτιά μίμου το Κλίνη στοματάκι, είσαι μια ζωγραφιά!
Πως και το πήρες επι προσωπικού; (Εξ΄ άλλου δεν με έχεις δει ολόσωμο!) Η τελευταία στροφή δηλαδή δεν σε ψιλιάζει πως αναφέρομαι στο Σαμμαρά; Αφού γι΄αυτόν ήταν το θέμα, εγώ γιατί να αλλαξοθεματίσω από το πρώτο σχόλιο; Τελικά ο συμβολισμός του αμνού δεν ήταν προφανής. Απλά σκέφτηκα πως επειδή το δικό σου ήταν σκοτοβρωμεροβοθρολογικής κατεύθυνσης, να γράψω κάτι για το ίδιο θέμα αλλά σε αντίθετη ... οσμή. Κι επειδή δεν μου ερχόταν τίποτα καλό θυμήθηκα ετούτο. Άσε που έρχεται και πάσχα και άμα τη αναστάση σφάζεται ο αμνός. Μάλλον το' χουμε ρίξει στα τσιπουράκια μου φαίνεται. Ενδιαφέρον επισης και το κουν ελά κικου νελάκι. Να το τραγουδήσουμε αύριο στη φράου (λίτσα)
Σ' έχω δει ολόσωμο (και μάλιστα ανφάς -γιατί αν δεν φας, είσαι πιο στυλάτος...) σε μια φωτό που φαίνεσαι μεσήλικας (δηλ. που η ηλικία φαίνεται από τη μέση σου). Εγώ το' χω περάσει αυτό το στάδιο κι είναι το άλμπουμ μου άδειο (έχω αφαιρέσει όλες τις φωτό με χοντρή κοιλιά, γιατί το άλμπουμ ...δεν έκλεινε) Kι όταν επιχοίρισα να αποθηκεύσω τις φωτό ηλεκτρονικά, μου έβγαλε μήνυμα στο PC: «Stop ici. Know more empty space Ινδής disc. Αlready full, fool fat man!»
Τα ίδια ακριβώς έπαθε και ο ομόκοιλος καθηγητήςΤεό (Grosser than me): του χτύπησε ο δίσκος, "ποιος να 'ναι τέτοια ώρα;", σκέφτηκε, ανοίγει και τι να δει; Τα πρώην κατουρημένα παράθυρα (Windows ex-pee) είχαν γίνει εφτά! (Windows 7). "Ε, είναι καιρός για μπαλτακόμιση! Θα μπαλτακομίσω, σάλος, pitty!", είπε από φασιστικά κι άρχισε να μπαλλάρει βιβλία και σκουτιά σε κουτιά και βαλίτσες... (παίξτε μπαλίτσες, ρεεεεεε....)
Α, ώστε γι΄ αυτό έχει ψιλοχαθεί ιντερνετικώς! Η κοιλιά πάντως δεν είν΄ ντροπή, αρκεί να έχει σμιλευτεί με αγνά και έντιμα υλικά της πατροπαράδοτης οινοποσίας κι όχι με διαπλεκόμενες σως και μιζαδόρικες αστακομακαρονάδες. Εξάλλου όπως έλεγε κι ενας φίλος μου πολύ παλιά, "άνδρας χωρίς κοιλιά, ουρανός χωρίς αστέρια" . Τω καιρώ εκείνω , βέβαια κανείς μας δεν είχε ιδιαίτερη κοιλιά. Εγώ πάντως, τελευταία, για να ξανακάνω αγαλμάτινο το κορμί μου, έχω μπει στον τόρνο. Πάντως, αντί να αφαιρείς φωτογραφίες (ιστορικά ντοκουμέντα δηλαδή) μπορείς να μάθεις το photoshop
Αφαίρεσα το προηγούμενο σχόλιο λόγω λάθους. Αυτό που θέλω να πω στον Solo είναι να μην τον "χοντραίνει" τόσο επικίνδυνα γιατί θα τον μπουζουριάσουν. Όχι ακρότητες. Πολιτισμένα και με επιχοιροιματα.
Παραμένω σε ποιητικό κλίμα κτήριο , αλλά με υψηλή ποίηση έταιρου εκλεκτού συναδέλ φου
ΑπάντησηΔιαγραφήἈλέξανδρος Κατακουζηνός
Τὸ ἀρνάκι
Ἀρνάκι ἄσπρο καὶ παχύ,
τῆς μάννας του καμάρι,
ἐβγῆκεν εἰς τὴν ἐξοχή,
καὶ στὸ χλωρὸ χορτάρι.
Ἀπ᾿ τὴ χαρά του τὴν πολλὴ
ἀπρόσεκτα πηδοῦσε,
τῆς μάννας του τὴ συμβουλὴ
καθόλου δὲν ψηφοῦσε.
«Καθὼς παιδί μου, προχωρεῖς,
καὶ σὰν ἐλάφι τρέχεις,
νὰ κακοπάθεις ἠμπορεῖς,
καὶ πρέπει νὰ προσέχεις.»
Χαντάκι βρέθηκε βαθύ,
ὁρμᾶ σὰν παλληκάρι,
νὰ τὸ πηδήσει προσπαθεῖ
καὶ σπάει τὸ ποδάρι.
Φτύσιμο ελήφθη. Over
Διαγραφή(λίγο χοντροκομμένο, αλλά συμβαίνουν αυτά στους κύκλους της υψηλής δι' ανόησης)
Η ή ψιλή δια νο ιση συ χνα αντι λαμβάνεται λάθος κάποια μη νήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξ ου και η πολυδιάσπαση της αριστεράς.
Οπού το φτύξιμο; Ο συμβολισμός του αμνού του λευκού και παχέος δεν είναι προφανής;
Εντάξει, οι "στοχασμοί" δεν διεκδικούν Νόμπελ Ποίησης,
Διαγραφήαλλά το σχόλιο-απάντηση «Ἀρνάκι ἄσπρο καὶ παχύ, τῆς μάννας του καμάρι...» δεν το λες φιλοφρόνηση, ε;
Ούτε ο συμβολισμός του λευκού και παχέος αμνού παραπέμπει (και δη προφανώς! -αιδώ puta λέμε δεν είμαι και το show G-money!...)
σε πωλητικό οσμής λευκού και παχέος εντέρου.
Ένδεια φέρουσα η άποψη για την πολυδιάσπαση! Λέω να προβοκάρω το επόμενο συνέδριο για την ενότητα της Αριστεράς,
στέλνοντας στους εκπροσώπους της δι' ανόησης το βαθυστόχαστο (άρα δυσερμήνευτο) μήνυμα: «Αχ κουνελάκι, κουνελάκι...»
Αχ, Αλέξανδρε ...Κατακουζουλέ,
μη μου σουρώνεις στη μπυρίτσα, μίμου κουνάς τ' Αυτιά
μίμου το Κλίνη στοματάκι, είσαι μια ζωγραφιά!
Πως και το πήρες επι προσωπικού; (Εξ΄ άλλου δεν με έχεις δει ολόσωμο!)
ΔιαγραφήΗ τελευταία στροφή δηλαδή δεν σε ψιλιάζει πως αναφέρομαι στο Σαμμαρά; Αφού γι΄αυτόν ήταν το θέμα, εγώ γιατί να αλλαξοθεματίσω από το πρώτο σχόλιο; Τελικά ο συμβολισμός του αμνού δεν ήταν προφανής. Απλά σκέφτηκα πως επειδή το δικό σου ήταν σκοτοβρωμεροβοθρολογικής κατεύθυνσης, να γράψω κάτι για το ίδιο θέμα αλλά σε αντίθετη ... οσμή. Κι επειδή δεν μου ερχόταν τίποτα καλό θυμήθηκα ετούτο. Άσε που έρχεται και πάσχα και άμα τη αναστάση σφάζεται ο αμνός.
Μάλλον το' χουμε ρίξει στα τσιπουράκια μου φαίνεται.
Ενδιαφέρον επισης και το κουν ελά κικου νελάκι. Να το τραγουδήσουμε αύριο στη φράου (λίτσα)
Σ' έχω δει ολόσωμο (και μάλιστα ανφάς -γιατί αν δεν φας, είσαι πιο στυλάτος...)
Διαγραφήσε μια φωτό που φαίνεσαι μεσήλικας (δηλ. που η ηλικία φαίνεται από τη μέση σου).
Εγώ το' χω περάσει αυτό το στάδιο κι είναι το άλμπουμ μου άδειο
(έχω αφαιρέσει όλες τις φωτό με χοντρή κοιλιά, γιατί το άλμπουμ ...δεν έκλεινε)
Kι όταν επιχοίρισα να αποθηκεύσω τις φωτό ηλεκτρονικά, μου έβγαλε μήνυμα στο PC:
«Stop ici. Know more empty space Ινδής disc. Αlready full, fool fat man!»
Τα ίδια ακριβώς έπαθε και ο ομόκοιλος καθηγητήςΤεό (Grosser than me): του χτύπησε ο δίσκος, "ποιος να 'ναι τέτοια ώρα;", σκέφτηκε, ανοίγει και τι να δει; Τα πρώην κατουρημένα παράθυρα (Windows ex-pee) είχαν γίνει εφτά! (Windows 7). "Ε, είναι καιρός για μπαλτακόμιση! Θα μπαλτακομίσω, σάλος, pitty!", είπε από φασιστικά κι άρχισε να μπαλλάρει βιβλία και σκουτιά σε κουτιά και βαλίτσες...
(παίξτε μπαλίτσες, ρεεεεεε....)
Α, ώστε γι΄ αυτό έχει ψιλοχαθεί ιντερνετικώς!
ΔιαγραφήΗ κοιλιά πάντως δεν είν΄ ντροπή, αρκεί να έχει σμιλευτεί με αγνά και έντιμα υλικά της πατροπαράδοτης οινοποσίας κι όχι με διαπλεκόμενες σως και μιζαδόρικες αστακομακαρονάδες.
Εξάλλου όπως έλεγε κι ενας φίλος μου πολύ παλιά, "άνδρας χωρίς κοιλιά, ουρανός χωρίς αστέρια" . Τω καιρώ εκείνω , βέβαια κανείς μας δεν είχε ιδιαίτερη κοιλιά.
Εγώ πάντως, τελευταία, για να ξανακάνω αγαλμάτινο το κορμί μου, έχω μπει στον τόρνο.
Πάντως, αντί να αφαιρείς φωτογραφίες (ιστορικά ντοκουμέντα δηλαδή) μπορείς να μάθεις το photoshop
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφαίρεσα το προηγούμενο σχόλιο λόγω λάθους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που θέλω να πω στον Solo είναι να μην τον "χοντραίνει" τόσο επικίνδυνα γιατί θα τον μπουζουριάσουν.
Όχι ακρότητες. Πολιτισμένα και με επιχοιροιματα.
Ναι. Και ρωτώ: Είχε άδικο ο Ερντογάν που φίμωσε κάτι τέτοιους αθυρόστομους;
Διαγραφήτα επι χοιρί ματα είναι για τα Χριστούγεννα. Τώρα που έρχεται πάσχα θέλομε απ ωδή ξεις (με το Γαϊτάνο)
ΔιαγραφήΝα κλείσουν και τα blogάκια να ησυχάσουμε!
Διαγραφή