Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Βους πλέκων ιάμβους



Το σκέφτηκα, το ψείρισα, το είδα μέσα έξω
ρώτησα αηδόνια και πουλιά, ρώτησα και τα γίδια
κι ευθύς το αποφάσισα στου νου μου τις ζυμώσεις
να συνεχίσω να μιλώ με ποιήματα και στίχους.
Ο δεκαπεντασύλλαβος είν’ η παράδοσή μας
γραμμένη πάνω στα βουνά, γραμμένη και στους κάμπους
πότε με πένα και φτερό και πότε με μολύβι.

Η Δέσπω κι ο –αλί- πατσάς, ο Άκης και η Βίκυ,
η Γκόλφω με τον Τάσο της, Hollande, Tayyip κι Obama,
ο Δένδιας, η Τρισεύγενη, η ωραία κοιμισμένη
της Σαμαρίνας τα παιδιά, του Πάγκαλου τ’ αγγόνι
του Vladimir οι αγωγοί, του Δ.Ν.Τ. οι λύκοι
στριφογυρνούν στους στίχους μου, μονοπωλούν τα νέα
κι όλο μου βγαίνει μια βρισιά κι όλο την καταπίνω
για χάρη της διασκέδασης και της ψυχαγωγίας
που μας προσφέρουν αφειδώς του κόσμου οι Φασουλήδες.

Πιο κει, πολύς πολιτισμός, αχός βαρύς, βαβούρα
Κουλτουριαραίοι κι άσχετοι, όρνια και καλλιτέχνες
special κιμάς, ανάμικτος, μες στον καλό τον μύλο
που όλα τ’ αλέθει μια χαρά και βγάζει κεφτεδάκια.
Να φας εσύ, να φάω εγώ, να φάει ο κόσμος όλος
να φάει και του πολιτισμού η βιομηχανία
με τα ογδόντα στόματα, τα εξηνταδυό στομάχια
με «τι ωραία τι καλά» και με το νάνι-νάνι.

Ο… πρόξενος θα μας μιλά, είπε, με τα τραγούδια,
μην μας κακομαθαίνετε και ρίγη προξενείτε
στο προξενιό της μουσικής με τη γονυκλισία.
Ουαί, αλί και τρισαλί, αλίμονο και bullshit
να ‘χεις έντεχνους απ’ τη μια, σκυλάδες απ’ την άλλη
να ‘χεις κι απροσδιόριστους εις τον μεσαίο χώρο
ολημερίς να κρώζουνε, τις νύχτες να γκαρίζουν
ντε και καλά διασκεδαστές στο μαύρο μας το χάλι.

Γι’ αυτό το αποφάσισα και συνεχίζω, αδέρφια
με δεκαπεντασύλλαβους φιλάκια να τους στέλνω
να σηκωθούν Σκόκος, Σουρής, να σηκωθεί κι ο Σούτσος
στα άθλια κρανία τους βαρύς να πέσει ο
(άδοξο τέλος ελλείψει ομοιοκαταληξίας. Και εις έτη πολλά).

(αναδημοσίευση από το indexanthi)



14 σχόλια:

  1. MIKΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ:ΠΩΛΕΙΤΑΙ ομοιοκαταληξία σε "ούτσος", λόγω κλείσιμο της επιχείρησης. Τιμή λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαααχααχα!... Γιατί την κλίνης, ρε; Τύπου «λούσε»;
      (πάντως αν εννοείς τον Παπανούτσο, άκυρο. Δε βγαίνει το μέτρο...)

      Διαγραφή
  2. Βγαίνει με "λούτσος" και "μούτσος".
    Βρήκα κι ένα βοήθημα: http://daphnechronopoulou.blogspot.gr/2013/07/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΕΟ
      Μόλοις είδα το λινκ σου και ... κόλλησα.
      Ωραιο μπλογκ!

      Διαγραφή
    2. Ναι. Και με ωραίες φωτογραφίες...

      Διαγραφή
    3. ... καίμε τινά τειχία τα διαμάντια του να "θαύονται", αφού σκεπάζονται μ' έτι συνεχή ροή τόνοι Δύσεων...
      (ε, ξού καίει αναδημοσίευση)

      Καλά ρε, γιατί τη Shell είδα δεν την είχε σκηνοποιήσει στο feel? Αρα κοιμάσ' ε; Γιατί;

      Διαγραφή
  3. Δεν εννοώ τον παπά νούτσο. Για εμφάνιση φωτογραφιών, μόνο σε σοβαρές προτάσεις,
    Αν και δεν δίνω τέτοιες πληροφορίες, θα κάνω μια εξαίρεση:
    Την κλίνω σε όλες τις πτώσεις γιατί δική μου είναι κι ότι γουστάρω την κάνω, αλλά στην προκειμένη περίφτωση ήταν στη Γενική πτώση της εν λόγω ομοιοκαταληξίας σε "ούτσος"
    Τέλος, αφού ένδεια φέρεσαι , πουλούσε μπλε, αλλά στην ονομαστική πληθυντικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'νταξ... δική σου είναι, δε λέω... Κι ό,τι γουστάρεις teen, Kahn is...
      Όμως αν την κλίνεις σόλες τις πτώσεις, στο τέλος θα πω: χτίση κλίση! Το 'χεις κι ευθύ αυτό;

      Τέλος, νομίζω πως μ' άλλονε νοείς τον πέως υπουργό Πέτσο.
      Όντως ήταν τόσο δεξιός πούστην ονομαστική card βυζί του έγραφε: Πέτσος μπλε.
      Δεινός σκακιστής που χέστο σπίτι του τον περίφημο Η/Υ (επιπέδου Κασπάροβ) Deep Blue Chess -1.
      Κι όταν τον έχανε τον έψαχνε: Πού chess bleu?

      Διαγραφή
  4. Τι asshole είστε με put chess; Όλα θα αποσαφηνιστούν αν πάρουμε καθένας από ένα όπλο: Ανά gun και θεοί πείθονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι θεοί πίθω, ντε. Εμάθ που θιχαινόμαθτε τη θέα του αίματοθ, ποιοθ θα μαθ πείθει να τη θυνηθίθουμε;
      Οι ρήτορεθ; Αυτοί που αντί να πουν «θ», λένε «θ»;

      ~Θόλο, δεν κθέρο αν παρακολουθείθ, αλλά οι ίαμβοι πέφτουν θαν το χαλάδι
      κι o εμπνευθμένοθ δημοθιογράφος αναθτενάδει και θτιγμή δεν ηθυχάδει...

      A, χρόνια μαθ πολλά! Θήμερα θυμπληρώνουμε 5 χρόνια από τότε που ανάπθαμε τα φώτα θτην ώρα του μαλάκα. Θυμάθτε;
      Αν θυμάμαι καλά, ο Νταλάραθ μαθ είχε κθεθηκώθει όλουθ:

      Άναπθα όλα τα φώτα κι έλαμπα θαν φώθφορο
      θα νυχτερινό καράβι που περνά το Βόθπορο.
      Με κλειθτό youtube, tweeter λεθ κι ήμουν τουρκόθπορο
      κάθιθα θ' ένα παγκάκι κι έτρωγα ηλιόθπορο...


      (φτου ρε γαμημένο πληκτρολόγιο... θήμερα βρήκεθ να χαλάθειθ;)

      Διαγραφή
    2. Μέρα μεγάλη σήμερο, της γης, ωσάν και τότε
      Ποσώς δεν το θυμώμουνα το είχα ξεχαζμένο
      Καλά Π.Μ. το θύ μυθες μη γκξεχαστώ και κλάσω
      και ρύπους αναθρώσκοντας στείλω στην ατμο σφαίρα.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαααα... Καλό!
      Αφού περικλανιέσαι στον κλανήτη Γη, πολύ καλά κ(λ)άνεις και τον ΣΕΒ (WC)
      Από σήμερα και για 9 μέρες ακόμα, κράτα τον κολοσσου σε καραντίνα.
      (Μετά του κώλου τα εννιάμερα, εκφράσου ελεύθερα...)

      ΥΓ. Μπήκα στο λινκ κι έταξαν-ανθη-μυθικα ΟΛΑ!...



      Διαγραφή
    4. Επ' ανάληψη,μήτηρ μαθήσε ως.
      ΕΦ χαριστώ που μουθ ήμισες ναμ η περικλανηθ' ο .
      Αλλά αυτή η γα@μ&@*μέν$ μέρα της γης, δεν κρατάει μόνο μια ώρα;
      Τι κώλου τα νιάμερα μου λες;
      Θα κλάσω ελεφθέρος από τούδε κε στο εκσίς.

      Διαγραφή
  5. Πάνε χρόνια που εκτιμώ αυτή την αίσθηση που έχεις για την ελευθερία :
    «Αυτό το ...αερικό», έλεγα, «δεν καταπιέζεται και δε φυλακίζεται!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή