Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Ως πότε οι ζωές μας στα χέρια του κάθε κωλομπάτσου;
















ΟΑΕΔ: «Η ντροπή δεν είναι δουλειά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου