Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Τρίτη ψηφοφορία





Δεύτε τελευταίον ασπασμόν




1 σχόλιο:

  1. Άντε,γειά!!!
    Αν και δεν έχω φρούδες ελπίδες,διότι θα ακολουθήσει
    ΄΄τσάκω την τσαπού΄΄ μέσω του ΤΣίρυζα.....
    Μία ερώτηση μόνο: Επιτρέπεται το χοιρινό; john

    ΑπάντησηΔιαγραφή