Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Η ισορροπία του Να'σαι πιστός στ' αφεντικά σου


Κατέβηκε από την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου η παράσταση «Η ισορροπία του Nash» -στην οποία συμπεριλαμβάνονται αποσπάσματα από το βιβλίο του Σάββα Ξηρού-, μετά από διαταγή της αμερικανικής πρεσβείας.
Η πρεσβεία των ΗΠΑ αναφέρει πως το δημόσιο δεν πρέπει να χρηματοδοτεί την τέχνη ενός τρομοκράτη, ξεκαθαρίζοντας πως το δημόσιο πρέπει να χρηματοδοτεί μόνο πολέμους στο Ιράκ με πάνω από ένα εκατομμύριο άμαχους νεκρούς.
Σύμφωνα με την πρεσβεία των ΗΠΑ, η τρομοκρατία πρέπει να είναι κρατική και να έχει εκατομμύρια νεκρούς, αφού είναι λάθος να αφεθεί στην ιδιωτική πρωτοβουλία το επάγγελμα του τρομοκράτη.
Όπως αναφέρει η πρεσβεία των ΗΠΑ, οι ΗΠΑ είναι υπέρ της ελεύθερης αγοράς σε όλους τους τομείς, εκτός από την τρομοκρατία που πρέπει να είναι κρατική.
(εδώ ολόκληρο το άρθρο του πιτσιρίκου)


Εδώ, σχόλια του Εθνικού Θεάτρου και της σκηνοθέτριας Πηγής Δημητρακοπούλου

σχετικά με τη λογοκρισία της θεατρικής παράστασης «Ισορροπία του Nash»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου