Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Ευτυχώς που μπαίνει πλαφόν

«Είναι ψέμα πως οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα πληρώνουν υπερβολικά μεγάλες ασφαλιστικές εισφορές. Η κυβέρνηση έχει προνοήσει να υπάρχει άνω όριο, κάτι σαν "κόφτης". Με την προϋπόθεση πως οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα συνεργαστούν και θα φορέσουν στρινγκάκια»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου