Ευτυχώς που μπαίνει πλαφόν
«Είναι ψέμα πως οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα πληρώνουν υπερβολικά μεγάλες ασφαλιστικές εισφορές. Η κυβέρνηση έχει προνοήσει να υπάρχει άνω όριο, κάτι σαν "κόφτης". Με την προϋπόθεση πως οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα συνεργαστούν και θα φορέσουν στρινγκάκια»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου