Μπουλίτσα, μόλις σήμερα ύδατα σχολιάσου και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη! Πολύ χάρηκα που ρίχνεις έστω και σπορ αδικα καμιά ματιά! Το μπλογκ δεν το χρησιμοποιώ πια, παρά μόνο σα να πω θήκη μνήμης (που διαρκώ σεξ ασθενή...) Αν τα πω δίδω ευχές εις Πόλα πλουν! Και χάρη καπου σουαρέ σαν τα καραβάκια μου. Έ, χύστα, φιλη άμμου!
Με όλες μου τις ευχές για Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ όμορφα ! Θαλασσινή αύρα !
Μπουλίτσα, μόλις σήμερα ύδατα σχολιάσου και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη! Πολύ χάρηκα που ρίχνεις έστω και σπορ αδικα καμιά ματιά! Το μπλογκ δεν το χρησιμοποιώ πια, παρά μόνο σα να πω θήκη μνήμης (που διαρκώ σεξ ασθενή...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τα πω δίδω ευχές εις Πόλα πλουν!
Και χάρη καπου σουαρέ σαν τα καραβάκια μου.
Έ, χύστα, φιλη άμμου!