Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Παπούτσι αλα... Παπουτσή


Ποιός του φταίει;;; Με τον προηγούμενο υπουργό προστασίας τού (αμερικανού) πολίτη, κανείς δεν του πέταξε "Χρυσοχοΐδη" στο κεφάλι! Ας πρόσεχε ποιόν έβαζε στη θέση τού Μιχάλη...



11 σχόλια:

  1. Το χειρότερο θα είναι, μέσα στο Σηφουνάκη των εξελίξεων και σα χύνει δις ο Σαχινίδης, να κάνει κανένα Παμπούκη ο τσιμπούκης στον punk άλλο!
    Ο θεός αγαπάει τον Τζέφρι αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχή διαλόγου ύλης ή απόρη ων: Γιατί Άννα λαμβάνουν την παιδοία γυναίκες ΟΣΕ Π top λιστών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εσύ λαέ βασανισμένε μην ξεχνάς και τον Ρεθύμνιο υφυπουργό προστασίας του πλίτη.
    Έχει και ένδοξο όνομα: ΟΘΩΝΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συν λύπη τυριά για τον αδόκητο θάνατο της πολυαγαπημένης σύνδεσής σου, φυλλαράκι.
    Ζωή στις δικές μας...
    Τα υπόλοιπα τα κοινοποίησα μέσω του Solo (όταν ευκολυνθείς, με εξοφλείς για τη δημοσίευση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ερπή-ζω ο έρπης που ζω με τη Βιβόϊδι να έχει λάβει τέλος.
    Ε piece τρέφω Δρυ, μυτερός με τόνο τε:
    Ζήτω ο παπουτσωμένος ΓΑΠος!
    (Κάθε δημοσίευση έξω flee ΤΕΑ μα τις είναι βρε συ!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσε, μίμε piss και τόκο γλείφω...
    Άννα μένουμε την ε piss τροφή σου.
    Όλοι κει ε, πάνα φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιός σου φταίει κι εσένα;
    Με τον προΗγούμενο προστάτη του πολτίτη κανείς δεν σου πείραξε το μπλογκ.
    Τι σκαλίζεις τα πίτουρα;;;;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχει δίκιο ο σύντεκνος, αν και καθήμενος ορθά ομιλεί. Ο Goldon ήταν χρυσό παιδί, αλλά ο pas πουτσίσ' (παππού τσις) δεν αστειεύεται. Πολλώ δε ο συν αυτού (Σινά φτου) Κόθωνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παπουτσή απ' τον τόπο σου κι ας είναι και πουλημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή