Από άρθρο του Ν.Μπογιόπουλου στον "Ριζοσπάστη":
Την επομένη της έναρξης της σχολικής χρονιάς διαβάσαμε στον «Ρ» ότι κάποιοι παπάδες που έκαναν τον αγιασμό στα σχολεία δεν περιορίστηκαν στο τελετουργικό, αλλά προχώρησαν και σε κηρύγματα σχετικά με την οικονομική κρίση.
Κηρύγματα του τύπου «μετανοείτε Χριστιανοί», καθότι - κατόπιν προφανώς της επικοινωνίας τους με το Θεό - κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η κρίση ήρθε, όπως έλεγαν, διότι δεν είμαστε καλοί χριστιανοί, διότι αμελούμε να προσευχόμαστε και γενικώς επειδή ο Παντοδύναμος «τσαντίστηκε» με τα πολλά πάρε - δώσε που έχουμε με τον «οξαποδώ».
(και λίγο παρακάτω...)
Εδώ και 80 χρόνια, οι απόστολοι των χορτάτων, οι εκ Δεξιών καθήμενοι του (εκάστοτε) «Κυρίου» που αλλάζει τον «αδόξαστο» στον εργαζόμενο, συστήνουν στο λαό «νηστεία και προσευχή». Και πόσο επίκαιρη αποδεικνύεται εκείνη η σαρκαστική «σταυροβελονιά» του Βάρναλη, ο οποίος τον δικό του καιρό, το 1931, όταν η Ιερά Σύνοδος από τη μια αφόριζε τους «μαλλιαροκομμουνιστές» και από την άλλη, κατά τη διάρκεια της τότε μεγάλης καπιταλιστικής κρίσης, κήρυττε «εγκράτεια», έγραφε:
*
«Σαράντα σβέρκοι βωδινοί με λαδωμένες μπούκλες
σκεμπέδες, σταβροθόλωτοι και βρώμιες ποδαρούκλες
ξετσίπωτοι, ακαμάτηδες, τσιμπούρια και κορέοι
ντυμένοι στα μαλάματα κ' επίσημοι κι ωραίοι.
*
Σαράντα λύκοι με προβιά (γι' αυτούς χτυπά η καμπάνα)
καθένας γουρουνόπουλο, καθένας νταμιτζάνα!
Κι απέ ρεβάμενοι βαθιά ξαπλώσανε στο τζάκι,
κι αβάσταγες ενιώσανε φαγούρες στο μπατζάκι.
*
Οξ' ο κοσμάκης φώναζε: "Πεινάμε τέτοιες μέρες"
γερόντοι και γερόντισσες, παιδάκια και μητέρες
κ' οι των επίγειων αγαθών σφιχτοί νοικοκυρέοι
ανοίξαν τα παράθυρα και κράξαν: "Είστε αθέοι"».
(διαβάστε ολόκληρο το άρθρο)

Η έκκληση α΄ άπω τελεί άκρο γόνυ εο λίθο στωικό δόμημα τι σκατά πίεσης Καίτης Άννα στολής στήνε excel ήξει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ mess αιώνας δεν τέλη ΟΣΕ π' ΟΤΕ.
Ακριβώς feel εμού! Τόσο πωλεί Α' σχήμα πουφ ή άχτι κάμε τους τράγους, που δίσκο λάδια τυρό την ψυχρέ μία μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόλυσιν έρχομαι Α' κώλου θεία φτώματα ο ΣΥΝ ειρμός:
"Γιατί, λοιπόν, να μη διαγράψουμε τον ίδιο το Θεό και να κάνουμε το καλό απλώς για να το κάνουμε;;; Δεν είναι ν' απορεί κανείς που, σήμερα αυτή η καθαυτό χριστιανική ηθική στάση επιβιώνει κυρίως στον αθεϊσμό;;;"
Σλάβοϊ Ζίζεκ
(Θα κώλου θυσιαν άρτοις ειμαι σχετικό κείμενο του Σλάβο ή Ζίζεκ)
Ειπώς χέσεις!... Δέσε ξανά ψι-φι. Ζω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο πότε οι αθέοι
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορούν να γίνουν και καλοί νοικοκυραίοι;
Φωτιά ρε θα πέσει να σας κάψει.
Και ξέρεις γιατί δεν αλλάζει ο κόσμος και παραμένει ένα μπουρδέλο; (πριβέ μπορδέλο)
Γιατί είμαστε κακοί χριστιανοί._
Με νηστεία, προσευχή, μετάνοια και ξανά μανά προσευχή και δυο τρία ευχέλαια τη βδομάδα θα έρθει η επανάσταση.
Και μη κάνετε αντιχριστιανικές μα#&#!9ες γιατί θα μας κάτσει και κανα σεισμος στο καπάκι να γίνουν όλα κολυμπιθρόξυλο και τρέχα γύρευε μετά το θεό για ανόρθωση.
Ο ρόλος των τράγων είναι διαχρονικός. Από τους ιερείς της αρχαίας Αιγύπτου, μέχρι και σήμερα. Φυσικά, αυτός θα είναι και στο μέλλον. Μέχρι να εξαλειφθεί το είδος. Δεν το βλέπω, όμως. Ο τράγος είναι ο γιατρός του ανόητου και του βλάκα. Κι αυτοί δεν εκλείπουν, αυξάνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήHellas sell in on Chris, tea? non!
Τελικά, η εκκλησία και τα μοναστήρια ξεπλένουν μαύρο χρήμα για να «λαδώνεται» η κρατική μηχανή. Γρασοφόροι…
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ να σας διαβάζω άλλο, πάω να βρω καμιά ομπρέλα γιατί ο μαγαλοδύναμος τσαντίστηκε και θα ρίξει καρέκλες (ένας παπάς μου το΄πε που πουλάει και ομπρέλες)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυλλαράκια,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' όρη για την κάθε-στέρηση καταχώρησης των σχολείων, αλλά ήττα ναι θέμα Α' λαγοί ΣΤ' ηχείων στη Google (με τάσιν χωρίσεως...)
# theo,
Α, Γάλλοι, Α' Γάλλοι έρχεται τόσα Watt, ώ! και πάλι...
# Solo, μετάφρασε:
Εύλογοι άκυροι ουκ έλαιον έλθει. Έφη μας...
# Πάνο,
Το "Hellas σελίνων..." και οι "γρασοφόροι" ΕΓΡΑΨΑΝ!!!
Γιατί τόσο μένος για τους γρασοφόρους; (εύγε Πάνω). Ειδικά τώρα που η δίκη για το Βατοπέδι πήρε την 134η αναβολή, αφού ο Αre Σένιος "αρρώστησε ξαφνικά" (όπως χωρίς κριτική αναμεταδίδουν τα ΜΜΕ (Masturbation Media Emesis) της Βο-Θράκης και της Γ-Ελλάδας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ piss tea, θα πέσει φωτιά NASA σκάψει, ή έρως ύλη...
Εεεεεε, γράφτε κανα άρθρο ρεεεεε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέκα νου με Καίτη ποτά, hellooooo!
ΑπάντησηΔιαγραφή